تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

آقایان! شب‌های جمعه از لپ‌تاپ استفاده نکنید!

گوش دهید و دریافت کنید


در حالیکه همه جا بحث از دستگیری شهرام جزایری عرب است، روزنامه جمهوری اسلامی مشخصات زندگی لردی جزایری در اوین را افشا کرد. نامبرده که هزینه تلفن موبایلش گاه به هشتصد هزار تومان هم می‌رسیده، از درون سلول زندان به امور تجاری در کشورهای مختلف از جمله کانادا می‌پرداخته. خبرنگار امور تجسسی کلاغستون از دیروز تاحالا تمام افراد ایرانی تورنتو را زیر نظر داشته تا بلکه بتواند او را شناسایی کند.


همچنین روز گذشته بر سر شهرام جزایری و جزایر سه گانه بین سفیر ایران در امارات و وزیر خارجه امارات بحث شده و اماراتی‌ها مدعی جزایر تنب، معروف به تنبان شدند، و ایران هم گفته تنبان شهرام جزایری را روی سرش خواهد کشید، ظاهرا به دلیل ترجمه بد زد و خوردی میان مقامات ایرانی و اماراتی صورت گرفته است. هنوز از تنبان کسی خبری به دست ما نرسیده است!


با حساس شدن مقامات سابق دوم خردادی به تخریب خاتمی بوسیله افراطی‌ها، تحلیل‌گر کلاغستون نیز معتقد است که ماجرا دارد جدی می‌شود.سال ۷۷ وقتی کرباسچی دستگیر شد و آمد بیرون، گفت که ما رایت الی جمیلا، اما این بار معلوم نیست خاتمی چه بگوید؟ زبانم لال، اصلا مگر قرار است اتفاقی بیافتد؟


به گزارش خبرگزاری آفتاب، احمدی‌نژاد در مورد بانوان گیلانی حرف‌هایی زده که احتمالا ربطی به جوک‌های منطقه نداشته است و باعث اعتراض نماینده رشت و بعضی دیگر از نخبگان گیلان شده است! کلاغستون تا زمانیکه نفهمد ماجرا دقیقا چه بوده، هیچ چیز جدیدی در این باره نخواهد گفت! فقط می‌دانیم به احمدی‌نژاد گفته شده، تی سیاهی، من ترا نخوام!ٓ بوشو بوشو، من ترا نخوام!

عسگر اولادی مسلمان بعد از سال‌ها حظور در هیات منصفه مطبوعات و تعطیل کردن بسیاری از رسانه‌ها و بیکار
کردن ما بدبخت‌بیچاره‌ها، از آزادی مطبوعات دفاع کرد. اصولا در جمهوری اسلامی، همه بعد هزار و یک خرابکاری اصلاح‌طلب می‌شوند. با این تعاریف، احتمالا حسین شریعتمداری و محمود احمدی‌نژاد و الباقی تا دو دهه دیگر حتما رفورمیست از کار در خواهند آمد!


بنا به تشخیص رئیس دانشگاه اصفهان، تا قبل از روی کار آمدن احمدی‌نژاد، رژیم سلطنتی یا مشابه آن حاکم بوده. دکتر رامشت گفت: جمهوري اسلامي تا قبل از روي كار آمدن دولت نهم ادامه‌دهنده راه رژيم شاهنشاهي در ترويج بي‌ديني بود، به این ترتیب هشت سال جنگ، هشت سال سازندگی و هشت سال جامعه مدنی عملا کشک. بعد از آمدن دولت جدید، میزان اشکولازیساسیون دانشگاه‌ها شدیدا افزایش یافت است و احتمالا هر گره‌گوری می‌تواند در اثر رفاقت با احمدی‌نژاد به ریاست یکی از دانشگاه‌ها برسد.


سید حسن نصرالله گفت، اگر به ایران حمله شود، ما به اسرائیل حمله می‌کنیم. یک منبع که نخواست نامش عنوان شود گفت که البته حزب‌الله لبنان و یا سپاه المهدی عراق هیچ ربطی به ایران ندارند و هرگونه ارتباط ارزی و مالی و نظامی و تسلیحاتی و غیره میان حزب‌الله و ایران و مقتدىٰ صدر و غیره تکذیب، نمی‌شود! اصولا هر وقت به ایران از سوی کشورهای غربی فشار وارد می‌شود، یک اتفاقی در لبنان و عراق می افتد. هر گونه ارتباط میان گودرز و شقایق نیز بشدت تکذیب می‌شود!


به گزارش سایت سلامت نیوز، آقایان نباید از لپ‌تاپ استفاده کنند وگرنه صدایشان نازک می‌شود و دچار بحران خاصیت می‌شوند. همین اصغر آقای شیرازی کلاغستون از وقتی دو هفته پیش خانم کلاغ براشون لپ‌تاپ خرید، صداش نازک شده و عشوه‌های عجیب و غریب در می‌کنه! سلامت نیوز می‌نویسد:محققان معتقدند قرار دادن لپ تاپ بر روی پا ، باعث بالا رفتن درجه حرارت اندامهای تولید آره و اینا شده و این عامل نیز ارتباط نزدیکی با ناباروری مردان دارد. البته نکته مثبت این مساله این است که فراگیر شدن لپ‌تاپ سیاست‌های افزایش جمعیتی احمدی‌نژاد را حتما با شکست روبرو خواهد کرد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

mamnoonam az in ke manbae matlab ro be in ghashangi zekr kardin, albate az adamaye herfeee ham kar herfee entezar hat ba tashakor . tahlilgare salamatnews

-- hossein motaghi ، Mar 3, 2007

سلام عجب سايت خوبي اميدوارم كه همينطور موفق ادامه بديد كلاغ حرفه اي اينم آدرس بلاگ من www.unicefs.blogspot.com

-- elina ، Mar 3, 2007

خدا باید در مورد منافقین نظر بدهد به سوره منافقین مراجعه نمائید تا متوجه شوید اما بیشنهاد میکنم دستتان را به قران نزنید چون مطهر است وشما نجس هستیدبا ارزوهایتان به جهنم ملحق خواهیدشد انشاء الله

-- علی رضا امینی لارگانی ، Jun 6, 2007

خفه شو علی رضا امینی لارگانی. تو ميري جهنم و حاج آقاهات.طنز مانند نيش در ماتحت بعضي ها...

-- عرفان ، Jul 25, 2007

تو هم كه به پيسي افتادي دادا

-- ملا نصرالدين ، Aug 3, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)