تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

همه روزنامه‌ها با هم برابرند، ولی برخی برابرترند

گوش دهید و دریافت کنید


به گزارش خبرنگار ما از قلعه حیوانات، روزنامه‌های شرق و هم‌میهن که وابسته به کارگزاران هستند رفع توقیف شدند ولی روزنامه بنیان که ربطی به کارگزاران نداشت، لغو امتیاز شد. با کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران گفتگویی کرده‌ایم که می‌شنوید:


کرباسچی: ربش...ببخشید...ما رایت...ما تصادفا در انتخابات خبرگان حال آبادگران رو گرفتیم و آره و اینا و اثرات الهامات غیبی آقای الهام هم برطرف شد...


س:شما از خانم آقای الهام نمی‌ترسید؟


ج: حالا امیدواریم خانم آقای الهام بی‌خیال ما شوند و فقط به خلع لباس حاج‌آقای خودشون راضی
شوند...آقای هاشمی هم راضی نیست ایشون خلع لباسشون کنن و ..

س: در هر صورت شما روزنامه‌هاتون رو کی منتشر می‌کنید؟


ج: به ما گفتن تا ۱۴ روزنامه‌ درنیارید، چون هر چی اتفاقه توی همین دو هفته خواهد افتاد، بعد از اون هم ببینیم وقت کی خوب میاد...


در حالیکه هر فعال سیاسی که دستگیر شود، همه رسانه‌ها نام خاله و پسرخاله و عمه او را هم می‌آورند، اسم خیلی از معلم‌های دستگیر شده معلوم نیست! از کلیه شاگرد مدرسه‌ای‌ها که بعد از عید کلاسشون تعطیل مانده، خواهش می‌کنیم اسامی معلم‌شان را به احزاب متخصص بیانیه دادن بدهند تا از حقوق این بندگان خدا هم دفاع شود!


پیشنویس قطع‌نامه ضد ایرانی بعد به شورای امنیت تسلیم شد. به گزارش خبرنگار ما از سازمان ملل، با هماهنگ شدن روس‌ها با آمریکایی‌ها، و خروج روس‌ها از بوشهر، احتمال حمله اندکی خشن آمریکا و اسرائیل به نیروگاه بوشهر زیاد شد. ایران که قبلا از روس‌ها به عنوان سپر استفاده می‌کرد، و آمریکا و اسرائیل هم نگاه چپ نمی‌انداختند.


ایوانف، علی لاریجانی روس‌ها گفت ما اجازه نمی‌دهیم ایرانی‌ها صاحب بمب اتمی شوند.


شهرام جزایری که یک پایش در امارات بود و یک پایش در فرانکفورت، در عمان دستگیر شد! اصولا اگر یک نفر روی نقشه یک پایش در فرانکفورت باشد و یک پایش در امارات، جر می‌خورد، و باتوجه به قیافه شهرام بعد از دستگیری، وی ظاهرا اندکی هم جر خورده بوده است!


معاون آبکی وزیر نیرو گفت که تعداد سد‌های ایران بعد از انقلاب به ۱۸۰ تا رسیده که قبل از انقلاب ۱۳ تا بوده. وی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت که این سدها اگر برای مردم آب نداشته، برای ما نان که داشته! اصولا سد سازی برای گروه خاصی که آبدزدک نامیده می‌شوند بسیار سود دارد!


فردا ۲۹ اسفند سالگرد آزاد شدن نفت بوسیله "آیت‌الله کاشانی" و یارانش است! ما هرگونه دخالت مصدق را تکذیب می‌کنیم! چند سال پیش دوستان جواد لاریجانی برای شاد کردن دل نیک‌براون آمدند و طرحی دادند تا تعطیلی ۲۹ اسفند لغو شود که نشد! اصولا اگر همه چیز دست آقای کاشانی می‌ماند که انگلیسی غمی نداشت! ما هرگونه رابطه بعضی جماعت سنتی با انگلیس را شدیدا تکذیب می‌کنیم، فقط نمی‌دانیم این جماعت چرا وقتی سرما هم می‌خورند آنجا پیدایشان می‌شود؟

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

haha jaleb bud!, eydet mubarak, ghezlate shiraziye khunemun kam shudeh!;)

-- hossein-london ، Mar 20, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)