تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

دوست دارم می‌دونی، این کار دله

گوش دهید و دریافت کنید


غلامحسين الهام سخنگوي دولت و رييس دفتر سابق احمدی نژاد در مراسم توديع خود از رياست اين دفتر اظهار داشت: من رييس‌جمهور را بسيار دوست دارم و دوست داشتن هم گناه نيست، زد زیر گریه و دوساعت احمدی‌نژاد را بغل کرد. بعدش هم کتاب همسرش خانم رجبی را گرفت دستش و به آن قسم خورد که تا آخر عمر به پدیده قرن بیست و یکم وفادار بماند


همسر احمد باطبی که ظاهرا ربوده شده بود، و بعد آزاد، پرونده‌دار شد. پرونده سمیه بینات در شعبه یک دادگستری گرگان در حال بررسی است. پس مشخص شد که خود سمیه بینات اقدام به آدم‌ربایی خودش نکرده و احتمالا ماموران او را برده بودند. در ایران عده‌ای خودشان را دستگیر می‌کنند و گروگان می گیرند، به همین علت نمی‌توان به شایعات و رسانه‌ها اعتماد کرد!


علی لاریجانی گفت، اگر آمریکا می‌خواهد با ما مذاکره کند، رسما تقاضا بفرستد. ظاهرا کار برعکس شده، در صورت که کشتی‌های جنگی ایران کنار نیویورک پهلو گرفته بودند و موشک‌های ایران آمرکا را نشانه گرفته بود، این حرف لاریجانی نسبتا منطقی به نظر می‌رسید، ولی در حالی که دشمن به این گندگی فقط منتظر بهانه است، این جور جواب خواستگار را دادن خیلی عاقلانه به نظر نمی‌رسد!


در حالی که مقامات ایران باز هم گفته‌اند که هیچ خبری نمی‌شود، وزیر خارجه روسیه از عملیات احتمالی آمریکا علیه ایران ابراز نگرانی کرد.


تیم فوتبال استقلال رسما از مسابقات فوتبال باشگاه‌های آسیا کنار گذاشته و "تحریم" شد. احتمالا امور این تیم دست منتصبین احمدی‌نژاد بوده است.


شهرام جزایری کماکان فراری است. اگر تصادفا مشاهده‌اش کردید لطفا سلام ما را برسانید و بگویید حکمش تصادفا به همین زودی ابلاغ شد و قرار است ۱۴ سال زندان برود. لطفا هر چه زودتر خودش را به قوه قضاییه معرفی و قومی را نگرانی به در آورد. در ضمن از او خواهش کنید مدارک رشوه به مقامات نظام را حالاحالاها لو ندهد که خیلی سه می‌شود!


وزارت آموزش پرورش به دنبال خیط‌کاری اخیر در آزمون معلمان و اهانت به پیامبر اسلام، دنبال نفوذی می‌گردد. مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت احتمالا کار، کار جاسوسان اسرائیلی بوده است و بازجویان فعلا دارند از طراحان سوال موهن پذیرایی می‌کنند. طراحان این سوال‌ها تاکنون به روابط نامشروع با یکدیگر در کمال آزادی اقرار کرده‌اند!


به گزارش آفتاب، عمیات سربازگیری در شهرستان‌ها آغاز شده و کسانی را که کارت پایان خدمت یا معافی نداشته‌اند را برده‌اند جایی که عرب نی انداخت. هر وقت سربازگیری تشدید می‌شود، می‌توان متوجه شدکه وضع در امن و امان است.


سازمان میراث فرهنگی اعلام کرد، نگران آبگیری سد سیوند نیست و از الان دوره‌های توریستی زیرآبی برای مشاهده آثار باستانی زیرآب منطقه پاسارگاد طراحی شده و امیدوارند با زیرآب رفتن مقبره کورش، از پیش‌فروش بلیط‌ها سود زیادی عاید کشور کنند! اصولا مسوولان میراث فرهنگی و وزارت نیرو متخصص زیرآبی رفتن در امور اجرایی بوده و کسی جلودار ایشان نمی‌باشد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

ilove you web blog

-- samoel ، Jun 10, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)