تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

کل‌غلوم، وزیر علوم

گوش دهید و دریافت کنید


وزیر علوم اعلام کرد، تعداد دانشجويان ۱۹۰۰ برابر شده و تعداد موسسات آموزش عالي از ۲۳۰ به ۱۵۰۰ مرکز رسيده است. کمتر کشوري در دنيا اين ميزان رشد داشته است. احتمالا وزیر محترم علوم که ظاهرا دکترای ریاضی دارد و چند سال پیش چند صد لیره استرلینگ خرج کرد تا نامش به عنوان مرد علمی سال بفرکینافاسو ثبت شود، یا نمی‌داند ۱۹۰۰ برابر شدن چقدر است یا به علت عضویت در کابینه احمدی‌نژاد لازم بوده اندکی خالی بندی نماید. به عبارتی اگر جمع کلیه دانشجویان کشور، اعم از دانشگاه آزاد، دولتی، پیام نور، و حتی اگر پاسداران وظیفه و غیره را عضو دانشگاه امام حسین به حساب بیاوریم و جمع ایشان بشود ۵،۰۰۰.۰۰۰ نفر، این رقم تقسیم بر ۱۹۰۰ می‌شود، ۲،۶۳۱ نفر و خرده‌ای، اگر مظور ایشان ۱۹۰۰ برابر نسبت دوران ابتدایی دارالفنون بوده ابشد، که البته حق بایشان است، ولی ما سر درنیاوردیم آن خرده‌ای نفر را از کجا آورده‌اند، اگر هم منظورشان ۱۹۰۰ برابر شدن تعداد دانشجویان بعد از انقلاب باشد، که حکما به دلیل شکر زیادی خورد، قند خون‌شان بالا می‌رود و به نفع رعایا نمی‌باشد. به هر حال از مشاورین محترم ایشان تقاضا می‌شود ببینند ایشان مدرک دکترای ریاضی را از کجا گرفته‌اند و آیا اشتباهی از کلاس درس آقای قرائتی راهی دولت نشده‌اند؟


احمدی‌نژاد گفت که ترمز قطار هسته‌ای را دور انداخته‌ایم. تحلیل‌گر کلاغستون معتقد است احمدی‌نژاد در این چند سال فقط سرمقاله حسین شریعتمداری در کیهان را خوانده که در یک جاده یک طرفه، باید ترمز را برید و فرمان را دور انداخت و پا گذاشت روی گاز. احتمالا با این روش قطار هسته‌ای ایران شرایط اغتشاش مورد علاقه حامیان احمدی‌نژاد که خواهان تسریع ظهور هستند، ندارد. لازم به ذکر است که احمدی‌نژاد تصدیق رانندگی قطار را هم نداشته است.


ابراهیم جعفری گفت، مدرک "محکمی" از دخالت ایران در عراق وجود ندارد. ولی مدارک نرم، تا دلتان بخواهد. بسیاری از مقامات عراقی که سال‌ها در ایران زندگی کرده بودند با زنان ایرانی ازدواج کرده و شاید این خانم‌ها دارند در امور سیاسی عراق دخالت می‌کنند. اصولا نباید گذاشت همسران، چه زن و چه مرد در امور دخالت کنند.


در حالیکه برای بار شونصدم مقامات ایران گفته‌اند خبری نمی‌شود، سیمور هرش روزنامه‌نگار آمریکایی که تصادفا بارها و بارها مقالاتش و گزارش‌هایش در باره نظامیان آمریکایی درست از آب در آمده در گزارشی به بررسی طرح نظامی آینده آمریکا علیه ایران پرداخت. هرش سال گذشته خبر ورود نیروهای نفوذی آمریکایی به داخل مرزهای ایران را گزارش کرد که همه تکذیبش کردند ولی این بار در کمال پررویی مجددا تاکید کرد که با همکاری پاکستانی‌ها از طریق مرز افغانستان به ایران وارد شده‌اند تا از تشعشع مواد رادیواکتیو گزرش تهیه و نمونه‌برداری کنند. لازم به ذکر است که هر وقت آمریکایی‌ها تلاش زیادی برای جمع آوری سند می‌کنند، هیچ اتفاقی خاصی نمی‌افتد جز جنگ.


شهرام جزایری هنوز یافت نشده است. گفته می‌شود ممکن است هژبر یزدانی، میلیاردر سابق سر کاستاریکا میزبان او باشد! هژبر هم به همین روش‌ها پولدار شده بود!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)