تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

طرح حمله آمریکا علیه ایران؟ نه بابا! شوخیه...

توضيح اضافه کلاغستونی:


همانطور که می دانيد، زحمت برنامه‌های وقايع وبلاگيه با دوست و همکار گرامي، ميرزا محمود است. برنامه ديروز نيز کار ايشان بوده است و با وجود ارتباط کلاغ‌های مرکز و کلاغ‌های گريخته از مرکز، نيک آهنگ در اين باب نه سر پياز بوده است و نه ته پياز.




گوش دهید و دریافت کنید




محمود احمدي نژاد که دارد هر چه بيشتر ايران را به سمت جنگ پيش می‌برد، گفت تا وقتی قدرت‌های بزرگ غنی‌سازی را رها نکرده‌اند، ما غنی‌سازی می کنيم. گفته می‌شود احمدی‌نژاد هنوز تحت تاثير سريال روزی‌روزگاری است که "خان" آن داستان، خيال می‌کرد حاکم کل دنياست و همه را تهديد می‌کرد تا بفهمند او کيست! اما احتمالا به سرنوشت ايشان دچار خواهد شد، منتهی احتمالا کشتی ايران را با خود غرق خواهد کرد. احمدی‌نژاد که از روزهای اول رسيدن به قدرت با حرف‌های جالب‌انگيزناکش بهانه‌های لازم را به تمامی کشورهای دشمن ايران داده احتمالا تحت تاثير اشعه راديو اکتيو هاله نور اين حرف‌ها را در طول مدت يک سال و نيم گذشته زده و واقعا دست خودش نبوده طفلکی. به هر حال، با ادامه وضعيت فعلي، بسياری از خانواده‌ها از الان به فکر تهيه آذوقه و مواد کمکی در دوران بعد از حمله احتمالی باشند. مطمئنا کسانی که طرفدار جنگ هستند به اندازه کافی گوجه فرنگی ارزان‌قيمت و مواد غذايی در اختيار دارند. تحليلگر کلاغستون معتقد است برای آنکه خيال مردم از سلاح‌های اندکی مخرب آمريکايی راحت باشد، کليه طرفداران جنگ پشت سر مردم قايم نشده و در نقاط خاصی متمرکز شوند و همانجا مشت محکمی به دهان استکبار جهانی وارد آورند.


همچنين جرج بوش هم که با اقدامات اخير خود فقط دنبال فراهم کردن شرايط جنگی است، منتظر کوچکترين اشتباه از سوی نيروهای اندکی احساساتی ايرانی است تا در جواب يک موشک کاغذي، از آن موشکهای ناجوربدبد بفرستد و البته معمولا در دوران جنگ آمريکا با کشورهای مختلف، تعداد کشته‌های آمريکايی اعلام میشود نه قربانيان مظلوم که زير آوار فرو رفته‌اند.


وزارت بهداشت برای شرايط جنگی اعلام آمادگی کرد. معاون امور جنگی وزير بهداشت گفته است که ما نه آمبولانس کافی داريم، نه درمانگاه کافي، نه داروی لازم و کافی، فقط آنقدر پزشک داريم که الان دارند مسافرکشی می‌کنند و کارهای ديگر و مطمئنا با لطف آقای رئيس جمهوری در فراهم آوردن شرايط جنگي، حتما از بيکاری در خواهند آمد.


پنتاگون که با پنتاگونو و شرط بندی‌های "پنج‌تایی‌پنج‌تایی" خیلی فرق می‌کند و وقتی چیزی می‌گوید باید اندکی ترسید، خبر طرح حمله به ایران را تکذیب کرد. سخنگوی پنتاگون گفته است ما منتظریم مساله هسته‌ای از طریق دیپلماتیک حل شود، ولی البته چون ایران اهل دیپلماسی نیست و تا یکی می‌آید کار را درست کند، دیگری می‌زند خرابش می‌کند، احتمالا بعد از چند تا تکذیب دیگر یکی از همین روزها طرح حمله به ایران هم تایید خواهد شد، خدا را چه دیدی؟


به دنبال طرح سوالات اهانت آمیز نسبت به پیامبر اسلام در آزمون معلمان وزارت آموزش و پرورش، نمایندگان مجلس وزیر آموزش و پرورش را به مجلس احضار کردند و ایشان هم توضیحاتی داد. گفته می‌شود گروههای فشار که همیشه صدای‌شان در دوران خاتمی در می‌آمد و داد می‌زدند که اسلام بر باد رفت، همچنین یک آقایی در حوزه علمیه قم که در دوران خاتمی دائما و‌ا اسلاما می‌گفت و ما در کلاغستون جرات نداریم اسمش را بیاوریم چون نیک آهنگ سکته می‌کند، در این باره سکوت کرده‌اند. در همین حال خبرنگار ما از دانمارک گزارش داد چند تا از کاریکاتوریست‌های دانمارکی که پارسال آن کاریکاتورهایی را کشیدند که باعث شد اسم شیرینی دانمارکی بشود شیرینی گل‌محمدی، در اعتراض به اهانت وزارت آموزش و پرورش تحصن کرده‌اند و خواستار مجازات طراح سوال و وزیر شده اند، وزیر امور خارجه دانمارک هم سفیر ایران را احضار نموده است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

سایت خیلی جالبیه ولی به علت کمبود جرات وعیالوار بودن لینکتون نمیکنم .

-- بدون نام ، Feb 28, 2007

از مطالب جالبتان ممنونم

-- پدرام ، Mar 26, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)