تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

بودجه سال ۸۶ و غیره

گوش دهید و دریافت کنید


وایاگرا جان یک نوزاد را از مرگ حتمی نجات داد. به گزارش بی‌بی‌سی یک نوزاد زودرس که هنگام تولد نمی‌توانست نفس بکشد، با تزریق وایاگرا زنده شد! پزشکان از همین الان در حال بررسی عوارض دیگر روی این پسر بچه هستند که وقتی چشم باز کرده نگاهی ویژه به یکی از پرستاران بخش نوزادان نموده است!


یک عدد مقتدی صدر که سرش را می‌زدی، تهش را می‌زدی در قم بود یا تهران، مدتی است گم شده و معلوم نیست به کجا پناهنده شده. از یابند‌گان خواهشمند است با ارسال او به عراق، هم بهانه کمتری دست آمریکایی‌ها بدهدن و هم ما را از شر این پسر بچه شرور راحت کنند.


به دنبال اعتراضات عمومی به آبگیری سد سیوند، عده‌ای یادشان آمده که این سد به طور ناگهانی در دوران احمدی‌نژاد ساخته نشده و احتمالا در دوران هاشمی و خاتمی آنرا ساخته‌اند. لطفا فهرست تمامی کسانی که با ساخت آن موافقت کرده و آن زمان کاملا بی خیال تنگ بلاغی و پاسارگاد و غیره بوده‌اند را روی یک پارچه بسیار بزرگ نوشته، روی بدنه سد نصب و با آن عکس دسته جمعی بیاندازید.


قیمت بنزین تا چند وقت دیگر دوبله یا سوبله خواهد شد. بعد از افزایش قیمت جهانی نفت، مقامات ایران با دم خود گردو شکاندند که پول بیشتری نصیب ایران شده، ولی مجبور شدند بنزین را از خارج با قیمتی چند برابر وارد کنند و بخش عمده‌ای از ارز فروش نفت خرج واردات بنزین شد. قرار بود دولت خدمتگذار و قیمت‌گذار گاز طبیعی را جانشین بنزین کند ولی چون در ایران گاز به شقیقه مربوط است، این اتفاق به دلیل نبود همزمان قیف و قیر ممکن نشده است


رئیس اداره راهنمایی و رانندگی گفت که افسران راهنمایی حق برخورد با مظاهر فساد را دارند. اگر راننده‌ای یا علیا مخدره‌ای در کنار خیابان با ظاهری مکش مرگ ما در ظاهر شده و باعث راه‌بندان شود، افسران ما او را دستگیر خواهند کرد. به گزارش کلاغ‌ها واحد راهنمایی و رانندگی تهران، از ۲۸ سال پیش تا کنون، کارشناسان گفته‌اند که تنها راه حل عملی حل مشکل ترافیک شهر تهران، راه‌اندازی مجدد منطقه‌ای است به نام "شهر نو" تا بعضی‌از رانندگان محترم بیخودی برای امور خیریه راه‌بندان درست نکنند. کارشناسان علوم سیاسی هم معتقدند اگر این مرکز مجددا راه‌اندازی شود، بخش عمده مشکلات جاری هم حل خواهد شد و بسیاری سر شغل اصلی خود باز خواهند گشت و سیاست را رها خواهند کرد! کلاغستون در این باره از هرگونه اظهار نظر دیگری بشد خودداری خواهد کرد!


علت ناراحتی مسعود ده‌نمکی از نرسیدن سیمرغ به او معلوم شد. ده‌نمکی که سال‌هاست مرغداری دارد، روی این جایزه ویژه حساب باز کرده بود و واقعا فکر کرده بود دبیرخانه جشنواره جایزه ویژه‌ای برای مرغداری او کنار گذاشته است. مسوولان وزارت ارشاد او را به گوشه‌ای برده‌اند و و وقتی به او جوایز را نشان داده‌اند که اصلا بلورین است و بال‌بال نمی‌زند، به شدیدا برخورده است.


احمد باطبی فعال دانشجویی که فقط به خاطر گرفتن یک پیراهن خونین در ماجراهای ۱۸ تیر ابتدا به اعدام و سپس به حبس محکوم شد، در زندان اوین به حالت کما فرو رفته است. چندی پیش یکی از زندانیان ماجراهای ۱۸ تیر موسوم به اکبر محمدی هم در زندان به حالت اغما فرو رفت و دیگر به حالت عادی باز نگشت. زندان اوین البته جای مناسبی برای رفتن به حالت اغما نیست. در ضمن باید بشدت مراقب بود تا سر آدم همینطوری با جسم سخت برخورد نکند


دولت دومین اصلاحیه لایحه بودجه سال ۱۳۸۶ را با ۶۰ مورد تغییر در این لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد. به گفته کارشناسان اقتصادی، میزان بخور بخور احتمالی این بودجه فراتر از چند میلیارد دلار بوده و فقط به حوزه‌های نفتی مربوط نمی‌شده است. به تازگی حتی بخور بخور به بخش فاضلاب هم رسیده که البته چندان بهداشتی نیست.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

فیلترید
نتیجه: از فیلتر شکن استفاده میشود
نتیجه:در اکثر فیلتر شکن ها آدرس صفحه عوض میشود(urlصفحه)
نتیجه:امکان استفاده از آر اس اس نیست
پیشنهاد:آدرس آر اس اس را جداگانه هم بنویسید که قابل کپی و پیست باشد

-- بهروز ، Feb 19, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)