تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

ایجاد پایگاه مقاومت بسیج در اروپا

گوش دهید و دریافت کنید


به گزارش سایت آفتاب، یک مقام سابق اطلاعاتی-نظامی خواستار ایجاد هسته‌های مقاومت در قلب اروپا شد. یکی از خبرنگاران ما که در محل سخنرانی ایشان حاضر بوده گزارش داد که نامبرده گفته است اگر ما در قلب پاریس و لندن و فرانکفورت پایگاه مقاومت بسیج ایجاد کنیم و شب‌های جمعه جلوی ماشین مردم را بگیرند و ببینند دهان‌شان بوی الکل می دهد یا فیلم‌های بد بد همراه دارند و آیا با همسرشان بیرون رفته‌اند یا دوست دخترشان، می‌توانیم آرام آرام جلوی نفوذ غربی‌ها را بگیریم. لازم به ذکر است که دوستان همین سردار قبلا در راه‌اندازی گروه استشهادیون اندکی نقش داشته‌اند.


دولت در مورد تعیین خط فقر دچار گل-گیجه شد. هنوز معلوم نیست خط فقر سال گذشته برای خانوار ۴ و نیم نفری همان ۱۶۰ هزار تومان در ماه قابل قبول است یا با توجه به گفته‌های دولت که اصلا گرانی وجود ندارد، این خط هم باید پایین‌تر از اینی که هست بیاید. در حال حاضر بسیاری از خانواده‌های ایرانی با الهامات یا امدادات غیبی زنده هستند، به این نحو که فرش زیرپا یا کپسول گاز و جهیزیه زن و غیره آخر برج به فروش می‌رسد و غیب می‌شود تا اعضا خانواده بتوانند کماکان زنده بمانند. بنا به گفته کارشناس اقتصادی کلاغستون، خانواده‌هایی که با همین ماهی ۱۶۰ هزار تومان و پایین‌تر از آن زنده می‌مانند و زندگی نمی‌توانند بکنند در به در دنبال گوجه‌فرنگی‌هایی هستند که آقای رئیس جمهوری اعلام کرده بود گران نشده و گران‌شدنش شایعه است.


حسین شریعتمداری از دکتر ولایتی به خاطر زیر سوال بردن حرف‌های احمدی‌نژاد در باره هالوکاست انتقاد کرد. به گزارش خبرنگار ما، عوامل کیهان احتمالا دوربین‌های مدار بسته‌ای در نقاط مختلف خانه دکتر ولایتی کار خواهند گذاشت تا در مواقعی خاص، نیمه پنهان ایشان را مشاهده کنند.


در حالیکه شرکت توتال فرانسوی می‌خواهد باز هم با در ایران سرمایه‌گزاری گازی کند، کارگران ایرانی شاغل به کار در پارس جنوبی و منطقه عسلویه صدای‌شان از حقوق و مزایای معوقه در آمده است.گفته می‌شود عسل عسلویه فقط برای کارشناسان عزیز شیرین است و به دهان هزاران کارگر روز مزد زهر مار شده است. گروه‌های خاصی از پروژه‌های گاز پارس جنوبی بهره‌مند شده‌اند که به ما اصلا مربوط نیست!


با وجود دزدیده شدن مدارک و اموال بنیاد باران خاتمی، خیال ایشان از بابت مسافرت‌های آتی به کشورهای مختلف برای گفتگوی تمدن‌ها راحت است. پیک نت به نقل از یک منبع داخلی گزارش داد که خاتمی هزینه‌هایش را از "بیت" می‌گیرد. ممدلی ابطحی تا کنون این خبر را تکذیب نکرده است.


سیستان و بلوچستان تبدیل به ایالت مورد علاقه بوش شد. بوش عاشق تگزاس است. در چند روز گذشته، تعداد انفجارهای مخرب و مرگ و میر ناشی از آن همراه با تیراندازی در زهدان بشدت افزایش یافته به نحوی که حتی سازمان ماست ملل، و شورای امنیت واکنش نشان داده‌اند. گفتنی است آقای احمدی‌نژاد گفته بود که امنیت این استان مثال زدنی است، ولی یکی از محافظان ایشان در همان سفر که به این استان رفته بود، کشته شد.


جرج بوش گفت: اگر به نتیجه مذاکره با ایران اطمینان داشتم، مذاکره می‌کردم، بوش از آن ابله‌هایی است که قبل از گفتگو طرف باید بگوید غلط کردم، و بعد از آن تمام شرایط ابلهانه او را بپذیرد. ظاهرا احمدی‌نژاد هم در همین زمینه شباهت‌های ناگزیری به بوش دارد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

سلام / من یک وبلاگ نیمه تخصصی در حوزه نفت و انرزی دارم . دوست دارم در سمت راست همین صفحه ( که یک سری وبلاگ را معرفی کرده اید) ، از وبلاگ من با عنوان "نفت و انرزی و چیزهای دیگر "هم یاد کنید.حدود 7 سال کار روزنامه نگاری می کنم .و عضو تحریریه ماهنامه ( نامه ) هم بودم.
pooya1352.mihanblog.com
با تشکر./ پویا نعمت الهی
--------------------
حتما اضافه خواهد شد. خوشحال می شويم با وبلاگهای خواندنی آشنا شويم و آنها را به ديگران معرفی کنيم. - زمانه

-- پویا نعمت الهی ، Feb 18, 2007

سلام
آدرس وبلاگ من :
behroozbashi.blogspot.com

-- بهروز ، Feb 19, 2007

salam... man yeki az tarafdaran klaghestoon hastam. az shmamamnoon.
rasti...
be weblog man ham sar mizanid?!l
bishtar too mayehate tanz va caricatooreh
addreese man: www.noemayemajid.blogfa.com

-- majid adibi ، Feb 23, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)