تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

محمود در والنتاین به عشق آباد رفت!

گوش دهید و دریافت کنید


محمود احمدی​نژاد در روز والنتاين به عشق​آباد رفت. معلوم نیست احمدی​نژاد که حاج​خانم را در خانه نارمک گذاشته برای چه کاری به عشق​آباد رفته تا به قول معصومه ناصری کارهای عشقولانه بکند! گفته می​شود هاشمی رفسنجانی چند مامور فرستاده آنجا تا تمامی حرکات احمدی​نژاد را زیر نظر بگیرند و اگر توانستند از راندوو و قرار و مدارش با کسی آنجا فیلم​برداری کنند و روی اینترنت بگذارند.علی‌لاریجانی هم جرات کرد برای والنتاین به عربستان برود! خدا رحم کند!


غلامحسین الهام با وجود همراهی همسرش رای اعتماد را از مجلس تحویل گرفت. گفته می​شود ۱۳۰ نماینده از ترس خلع لباس شدن بوسیله ماموران خانم رجبی همان موقع رای تایید را درون گلدان ریختند . خانم رجبی از فعالان امور زنانی است که مایل به خلع لباس سید محمد خاتمی است. الهام در مجلس بمناسبت والنتاین گفت: من همسر خود را از وزارت و وكالت بيشتر دوست دارم.بعد از مراسم رای اعتماد، خانم رجبی و آقای الهام برای امور عشقولانه والنتاین راهی منزل شدند و کلاغ​های ما نتوانسته​اند گزارش مستندی از امور خیریه تهیه نمایند. شرمنده​ایم!


بنیاد باران خاتمی، بی​بنیاد شد. به گزارش کلاغ​های میدان آرژانتین تهران، در پایان روز ۲۲ بهمن که خاتمی همراه محافظان و سید ممدلی رفته بودند تا مشت محکمی به دهان استکبار بزنند، عوامل استکباری که هیچ ربطی هم به عوامل امنیتی ندارند از امنیت زیاد تهران در در شب​ها سود استفاده کردند و بدون مزاحمت ماموران دزدگیر را خفه کرده و اسناد و مدارک خاتمی و دستیارانش را بلند کردند. پیش از این دزدهای امنیتی فقط لپ​تاپ رمضان​زاده، اسناد صفایی فراهانی، مدارک و کیف محمد سلامتی و موبایل دوربین دار ابطحی را دوست داشتند. چون برای تمامی افراد بالا قبلا پرونده درست شده بود، احتمالا باید منتظر دادگاهی شدن خاتمی هم باشیم.


شيرين عبادي، شهلا لاهيجي، پريوش صنيعي، منيرالدين بيروتي و ناصر ايجادي، در كنفرانس مطبوعاتي در روز یکشنبه ۲۹ بهمن، در اعتراض به شيوهی جديد سانسور و عملكرد اخير وزارت ارشاد سخنراني خواهند كرد. مقامات امنيتی که هيچ مخالفتی با فعاليت​های فرهنگی ندارند احتمالا تا روز يک​شنبه يا سالن کنفرانس را فتيله پيچ می​کنند، يا يکی از سخنرانان را به اتهام روابط نامشروع با همسر خود می​گيرند، يا يکی را تهديد می​کنند و يا اصلا شايد بعدا همه اين​کارها را بکنند. خدا را چه ديدی؟


سايت خبری خودی بازتاب، غير خودی و بيخودی تشخيص داده شد و کرکره​اش را کشيدند پايين. اين سايت که وابسته به محسن رضايی بود هر از گاهی متلک​هايی به محمود احمدی نژاد می​انداخت و ظاهرا احمدی نژاد از زمانی که در سپاه عضو بود و رضايی بالا دستی​اش بود از او بدش می​آمد چون هميشه به او می​گفته محمود ريزه. بطور کلی اختلافات سياسی در ايران ريشه در رقابت​های فرماندهان جنگ در دهه ۶۰ داشته است. با توجه به احتمال وقوع جنگی در آينده، می​توان اميدوار به بقای رقابت​های سياسی در بيست سال آينده هم باشيم.


وزير رفاه، دو هزار ميليارد بودجه وزارت خانه​اش را به کميته امداد بخشيد. اين گزارش حاکی است ،مقامات بی​پول و بازاری و موتلفه​ای کميته امداد از اين امر خير بسيار شاد شدند. طفلکی​ها هميشه اين بودجه​ها را در راه امور خيری خرج می​کنند که کسی از کم و زياد آن خبردار نيست و هيچکس هم امکان نظارت بر آن را ندارد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

إإإإ........مملکت امام زمان ونايبهاي برحقش ونظارت رعايا........

-- ليلا ، Feb 18, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)