تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

شهر در امن و امان و مقام‌های امنیتی و ... است

گوش دهید و دریافت کنید


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تاکید بر عدم دخالت ایران در عراق گفت حالا که آمریکایی‌ها دیپلمات ما را دزدیده‌اند، ممکن است دیپلمات‌های آنان نیز ربوده شوند و به ما اصلا ربطی ندارد که ندارد. نماینده مذکور به پرسش خبرنگار کلاغستون مبنی بر نحوه مطلع شدن ایشان از طرح‌ربودن دیپلمات‌های آمریکایی در آینده پاسخ نداد.


رئیس پلیس تهران بزرگ گفت که امنیت درشب‌های تهران بیشتر است. معاون نامبرده توضیح داد منظور ایشان حضور نیروهای امنیتی در شب‌ها بیشتر است وگرنه نیروهای امنیتی که کاری به دزدها و شرخرها و مزاحمین نوامیس ندارند. خطر بزرگ از سوی دگراندیشان است که شدیدا تحت نظر هستند تا اتفاقی که نباید بیافتد، نیافتد. خانه‌های امن نیز برای پذیرایی از این عده ساخته و مدیریت می‌شود.


درحالیکه احمدی‌نژاد قبلا گفته بود اسامی رانت‌خواران و غارتگران بیت‌المال را اعلام می‌کند، وزرای دارایی و اطلاعات گفتند قرار نیست اسامی ۸۰ نفر را در اختیار کسی بگذاریم. در همین حال با توجه به اینکه یک فرد مسوول خرابکاری‌ها بودجه و گند زدن به اقتصاد کشور است و صندوق ذخیره ارزی را به باد داده و سازمان مدیریت و برنامه ریزی را فلج کرده و تواسنته‌است فقر را در کشور توزیع کند ، ما نیز از آوردن اسم آن فرد خودداری می‌کنیم، ولی خدا کنه هاله نورش خاموش بشه!


آمادگی برای راهپیمایی خودجوش ۲۲ بهمن با انتقال هزاران دستگاه اتوبوس به تهران در حال کامل شدن است. بنا به گزارش کلاغ‌های ما از جاده‌های منتهی به تهران، در حال حاضر تعداد بسیار زیادی اتوبوس پر از مسافر متعهد بصورت داوطلبانه راهی تهران هستند.


حراست میراث فرهنگی معترضین به آبگیری سد سیوند را تهدید کرد و گفت که به اتهام براندازی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت!


در همین حال، مقام‌های امنیتی گفته‌اند که یکصد جاسوس اسرائیل و آمریکا در داخل و خارج شناسایی شده‌اند. هفت سال پیش نیز یک آقایی به تهران آمده بود و با خودش یک چمدان آورده بود که خیال کردند چمدان دلار است برای خریدن و جاسوس کردن روزنامه‌نگاران ایرانی، از چمدان مورد نظر اطلاعی در دست نیست. در همین حال یک ناظر بی‌طرف گفت که احتمالا منظور از جاسوسان مورد نظر، همان روزنامه‌نگارانی هستند که یا ممنوع‌الخروج شده‌اند یا اصلا حال خروج ندارند ولی پرونده دارند. اصولا روزنامه‌نگاران مثل پره قربانی می‌مانند که هم در عروسی مورد استفاده قرار می‌گیرند و هم در عزا، در حال حاضر هم گروهی مشغول بررسی نیمه پنهان این عده هستند.


«اخراجي‌ها» به كارگرداني مسعود ده‌نمكي با بيش از ۸۹ درصد آراي مردمي همچنان در رتبه‌ نخست آمار مردمي در بخش مسابقه سينماي ايران،در پنجمين روز جشنواره فجر قرار دارد. لازم به ذکر است که با توجه به اینکه سال‌ها قبل محسن مخملباف از یک آدم خشن تبدیل به جیگر طلای سینمای ایران شد، انتظار می‌رود بعد از موفقیت اخیر ده‌نمکی که زمانی اندکی یک کمی گروه فشاری بود و قلمش معمولا می‌توانست قلم پای آدم را بشکند، وی نیز تدریجا دچار تساهل و تسامح شده و نهایتا از ممدلی ابطحی اصلاح‌طلب‌تر شود. لازم به ذکر است که وی چند مدتی است وبلاگ هم می‌نویسد

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)