تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

زکی!

گوش دهید و دریافت کنید


تونی بلر گفت که طرحی برای حمله به ایران نداریم و در عین حال ادامه داد، طرحی هم برای حمله نکردن به ایران نداریم، به این ترتیب علی لاریجانی که قرار است در مونیخ با اجانب مذاکره کند شدیدا بلاتکلیف است و به سخنان بلر اعتراض کرده که ما را سرکار نگذارید. بلر هم در پاسخ گفته زکی! ما انگلیسی‌ها چند قرن است شماها را سرکار گذاشته‌ایم و خودتان خبر ندارید، می‌گویید نه، از داداشت بپرس که چطوری نیک براون ما مدت‌ها سر کارش گذاشت. علی لاریجانی پس از شنیدن این حرف به جوادشون زنگ زد و کلی بد و بیراه گفت


در حالیکه هاشمی رفسنجانی راهی قم شده عده‌ای از او پرسیده‌اند که برای انتخاب قائم مقام رهبری به قم رفته، و او گفته نه، این پسرهای من چند تا ملک در قم دارند، رفته‌ام به زمین‌ها و آپارتمان‌هایشان سر بزنم تا وضع مالی‌شان از اینی که هست بدتر نشود! گفته می‌شود فرزندان هاشمی یک چند صد قواره زمین در قم دارند که منتظرند هر وقت رقبای پدرشان اندکی روی‌شان زیاد شد، زیر پای ملت را خالی کنند و تنگ زمستانی بی‌خانمان‌شان کنند.


محمود احمدی‌نژاد هم که مدتی است ستاره و هاله بخت و اقبالش غروب کرده و طرفدارانش دیگر برایش تره هم خرد نمی‌کنند، با چند پاکت گوجه فرنگی فرد اعلا راهی قم خواهد شد تا با علما دیدار کند. این در حالی است که هنوز بعضی از آقایان علما حاضر به پذیرش ایشان نشده‌اند. آقای جوادی آملی هم گفته هر وقت گفتی اون ماجرای هاله نور خالی بندیه، این طرفا پیدات بشه!


سپاه پاسداران برای آمریکا شاخ و شانه کشید. به گزارش قارقار مرکزی خبر از خلیج فارس، رزمایش نیروی دریایی و هوایی سپاه برای حالگیری از ناوهای هواپیمابر آمریکا آغاز شده ولی آمریکایی‌ها از روی ناوهایشان فقط دست تکان داده‌اند و گویا یک انگشت خاصی را نشان داده‌اند که ما نفهمیدیم فحش است یا داشتند حال می‌دادن.


منابع خبری در تهران، خبر چند روز پیش کلاغستون مبنی بر درگذشت کارشناسان هسته‌ای ایران را تایید کردند. گویا یکی از این افراد از طراحان سانتریفوژ بوده که متاسفانه به دلیل استاندارد نبودن مراکز هسته‌ای به خاطر قرار گیری در معرض تشعشع جان خود را از دست داده بوده است. به این ترتیب کلاغستون که مدعی است اخبار جعلی را منتشر می‌کند، بشدت از شنوندگان عزیز بابت این خبر واقعا واقعی پوزش می‌طلبد. با این همه متاسفانه چه جعلی و چه غیر جعلی، آمار متوفیان مراکز هسته‌ای ایران بیشتر از اسامی اعلام شده است.


ایران، آمریکا متهم به گروگان‌گیری کرد! ایران که از سال ۵۷ دو بار آمریکایی‌ها را گروگان گرفت و همچنین نیروهای مورد حمایت ایران نیز بارها آمریکایی‌ها را در لبنان ربوده‌اند، این بار ایران مدعی شد یک دیپلمات ایرانی را آمریکایی‌ها کش رفته‌اند. علت این اصرار این است که بعد این اتفاق، آمریکایی‌ها دقیقا می‌دانند که نیروهای امنیتی ایران در کاجهای عراق متمرکز شده و برنامه‌های‌شان چیست. ایرتان هرگونه دخالتی در عراق را بشدت تکذیب کرده و گفته فرماندهان سپاه قدس سپاه نیز فقط برای زیارت ب عراق رفته‌اند نه چیز دیگری!



در پایان اینکه غلامحسین الهام که با حفظ سمت همسری خانم رجبی هم سخنگوی دولت است و هم قرار است وزیر دادگستری شود و هم عضو شورای نگهبان است و چند شغل دیگر، گفت عده‌ای حاضر نیستند از قدرت و مقام کنار بروند. کلاغستون چون یک بار دیگر در این بخش خبری از کلمه "زکی" استفاده کرده بود، این کار را دوباره تکرار نمی‌کند!



Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

اگر سبب رنجش نشود باید بگویم به نظر تقلیدی نه چندان دلچسب از سبک آقای نبوی می آید. کمی خنک و البته تکراری.

-- سارا ج. ، Feb 8, 2007

محشر بود، دمتان گرم

-- خاتم ، Feb 8, 2007

salaam
ensafan khoob minevsin, man ke shadidan ma tahte ta-sir gharar migiram. in ma tahte tasir ham badjoori verde kalaam man shodeh.
eradatmand
az UK
----------------------
کلاغستون: ما هم شدیدا ماتحت تاثیر این ماتحت تاثیر قرار گرفتن شما واقع شدیم!

-- Mohammed ، Feb 8, 2007

جالب بود. به خاطر خود ِ خبر. خبرها هم خوب کنار هم چیده شده بود. اما نویسنده اش جایی بین نبوی _ کوثر سرگردان بود. گاهی نبوی بود و گاهی خودش و در اغلب موارد نبوی بود و این خیلی عجیب بود که آدم چطور می تواند هم خودش باشد هم دیگری و بیشتر دیگری باشد تا خودش و این سرگردونی خیلی جالب تر بود تا خود متن، چون این سرگردونی مال ما ایرونی هاست. جبرئیل از یک ایرونی پرسید: چه آرزویی داری؟ گفت: انتهای افق رو می بینی. جبرئیل نگاه کرد، چوپانی را دید که توی کویر داشت با بزش می رفت. گفت: برو بز او را بکش. حالا شده حکایت من توی این کامنت. آن ته کوثر را می بینیم با بزش که بز نبوی ست. شاید بهتر باشد که هر کس بز خودش را بچراند وگرنه از کجا معلوم که من کوثر نباشم؟.

-------------------------------
کلاغستون: نویسنده کلاغستون ضمن احترام شدید به سید ابراهیم نبوی، مدت‌هاست نوشته‌های استاد را نمی‌خواند تا از گزند شباهت سبک و نگاه دور بماند. از نقد شما بسیار ممنونیم.

-- هر کس بز خودش را بچراند ، Feb 8, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)