تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    
وقایع وبلاگیه سی و نهم

طاغی شدن حسین آقای جاوید به هفتان

وقایع وبلاگیه سی و نهم

گوش كنيد و بگيريد

میرزا حسین خان درخشان باز بواسطه آنکه از خودبیخود شده و اظهارات پولوتیکی مخصوصی نمود، شهرآشوبی کرد. از قرار اخبار وی اول حکم به نجاست یک تنخواهی که پارلمنت معظم هلند محضا للله –انشاالله- و بقصد ترویج حریت و آزادی در ممالک محروسه مخصوص گردانیده کرده و بعد هم گفت که این فرح بانوی کریمی که وکیل است در آن مجلس، سابقا عضویت فرقه مجاهدین خلق داشته.
معروض شود که این فرقه مذکوره، هم سابقا و هم لاحقا خیلی در راه اشاعه حریت و آزادی مجاهدت نموده و می نماید و اعضای آن در این راه از کارگذاشتن بمب در دفتر صاحب منصبان عالی مقام تا گلوله نشاندن در پیشانی کاسب و عابر کوچه و بازار دریغ نفرموده اند. و میرزا حسین خان اظهار داشت که گرچه بعید می نماید که این فرح بانو فی الحال عضو آن فرقه باشد ولی بجهت سابقه و نهایت خصومتی که حکومت مرکز با این فرقه دارد چون این تنخواه را پارلمنت هلند بواسطه مجاهدت ها و الحاحات مشارالیها اختصاص داده فلذا هیچ غریب و بعید نیست که حکومت ایران به کل آن سوظن داشته باشد. بعد هم مدعی شد که به استثنای دارالصوت معظم زمانه، کل پروگرام هایی که از آن تغذیه می کنند اعم از رباط گذار و دارالاخبار زنانکی شهرزاد و دوره های مفصل تحصیل فنون ژورنالیستی و امثالهم همگی در جهت منافع ایالات متحده و در خلاف منافع دولت علیه ممالک محروسه است و از این قبیل امورات.
یک مطبعه ای هم در طهران اظهارات وی از وبلاگستان را رصد، با مقداراتی قصه های جن و پری مخلوط و آن را ستون ویژه نمود که اینها اعتراضات میرزا نیکان صاحب دیوان را هم برانگیخت و البته فرنازخاتون سیف الدوله هم که از قرار اخیرا چند ساعتی در حبس امنیه بوده بنای اعتراض را گذاشت و آسیه خاتون امینی هم به وی ملحق شد و باز قشون کشی مفصلی علیه ناحیه هودر و به قصد هلاک میرزا حسین خان براه افتاد که کمافی السابق بعید می نماید توفیق حاصل نمایند.

دیگر آنکه حسین آقای جاوید صاحب وبلاگ کتابلاگ که خیلی در دارالاتصالات هفتان مشغول به فعالیت بود، دفعتا اعلان داد که از آنجا کناره گرفته و افشاگری های تندی علیه آقا رضای شکراللهی که هفتان تحت نظر وی است نمود. و این دارالاتصالات یک جایی است که یک منتخبی از وقایع جاریه در وبالیگ و وبسایتها را به مراجعین نموده و آن ها را متصل می کند به آن جایی که طالبند و این هفتان این عمل را مخصوص هنروران و کاتبین و منورالفکران و شاعران می کند. خلاصتا آنکه حسین آقای جاوید که تا چند روز قبل آنجا رویت می شد در کمال عصبیت و نعره کنان جناب شکراللهی را متهم نمود که آن جا را مبدل به گداخانه کرده و بدروغ تعداد مراجعین را زیادتر اعلام می نماید تا نفع مادی بیشتری از بابت جذب تبلیغات ببرد و ضمنا طرح اولیه این پروگرام از جناب جاوید بوده و الخ. مهدی خان جامی صاحب زمانه هم در سیبستانش معترض شد که فارغ از صحت و سقم فحوای کلام وی، طرز نعره کشیدنش کمثل الفرقه فشار بوده و این در شان یک منورالفکر نبوده است و یک منورالفکر باید با دیسیپلین های لازمه نعره کشی نماید. تا حال هم از ناحیه خوابگرد هیچ عکس العمل و حرکاتی راپورت نشده و لاکن بواسطه سابقه ضدحمله ها و شبیخون هایی که صاحب خوابگرد سابق بر این بلاگرینی نظیر میرزا حسین خان درخشان کرد اهل نظر یقین دارند مشارالیه در کمین بوده در جایی که هیچ ظنی بر آن نرود، ظاهر شده دمار از روزگار حسین آقای جاوید در آورد.

دیگر آنکه میرزا مهدی خان صاحب وبلاگ ژرف که دارالاتصالات بالاترین بهمت وی اخیرا افتتاح و بخوبی از آن استقبال شد و بسرعت کارش بالا گرفت، بجهت آنکه به بالاترین وی فیلتر استعمال کردند، تحصن نموده و از هواخواهان خود خواست که ابتدائا تلفونا و ایمیلا به بانیان این عمل اعتراض کنند و تهدید کرد که اگر مسببین این کار همچنان از مراجعه جماعت بواسطه فیلترجات به دارالاتصالات بالاترین ممانعت کنند، مشارالیه هم به معونت هواخواهان بالاترینش کفن پوشیده، اقدامات تندتری خواهند نمود و حتی استبعادی ندارد که حکم جهاد هم بدهد. لاکن بعید به نظر می رسد گوش حضرات به این حرفها بدهکار و بیدشان با این بادهای بالاترینی بلرزد.

تمت. هفدهم بهمنماه 1385 جلالی مطابق پنجم فوریه 2007 سال مسیحی
میرزا محمود، خفیه نویس دارالصوت زمانه

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

ey baba inam ke file soti nadare

-- elham ، Feb 6, 2007

لینک فایل صوتی این برنامه و همین طور وقایع وبلاگیه قبلی 38 در صفحه قرار ندارد؟!

-- محسن ، Feb 7, 2007

«وبالیگ و وباسیت» به جای «وبالیگ و وب‌سایت‌ها» نمی‌شه استفاده کرد؟

-- reza sharghi ، Feb 7, 2007

Please publish the audio file for this and prev prog. PLEAAAAAAAAAAAASE

-- Amir ، Feb 8, 2007

radio zamaneh ba in hameh eda va in hame kam tavajohi be koochektarin khast-e khanande?
ya dorostesh konid ya ye tozihi bezarid
------------------------
اگر منظور فايل صوتی است متاسفانه مشکلی دارد که هنوز برای آپلود آماده نيست. به محض آماده شدن در صفحه خواهد آمد. - زمانه

-- بدون نام ، Feb 9, 2007

bale manzoor file soti bood. va montazer-e hamin tozih boodim. mamnoon

-- بدون نام ، Feb 9, 2007

نه منظورم فایل صوتی مربوط به بلبلستان سی ان ان بود حواسم پرت شد اینجا کامنت گذاشتم.

-- hasani ، Feb 11, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)