تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

شیر و خورشید طاغوتی انقلابی

گوش دهید و دریافت کنید


حدادعادل، رييس مجلس از مردم خواسته است كه در مورد برگشت مجدد نماد شير و خورشيد بر سردر مجلس نظر بدهند. اين نخستين بار است که يک مقام رسمی به نظر مردم احترام می​گذارد، و در عين حال خواستار بالا آوردن يک نماد امپرياليستی سلطنتی ضدانقلابی می​شود. بعد از اين سخنان حداد، گروهی تقاضا کرده اند بازگشت شير و خورشيد به پرچم ايران نيز مورد سوال قرار گيرد و مردم نظرشان را بدهند. البته مرجع پاسخ گيری هنوز معلوم نيست و چون نظرسنجی در ايران سابقه خوبی ندارد، و اگر کسی نظر مردم را قبل از تاييد بوسيله شورای نگهبان منعکس کرد، ممکن است اندکی به مدت چند سال جاسوس از آب در بيايد و زندانی شود، هنوز هيچکس جرات اظهار نظر در اين مورد را نداشته و بر اساس پيش​بينی​ها شير و خورشيد همچنان در پستو خواهد ماند.


وکيل علی فرحبخش روزنامه​نگار اقتصادی که اخيرا دستگير شده بود اعلام کرد اتهام او جاسوسی است. با يافته شدن يک فقره کامپيوتر و يک دستگاه فکس در خانه فرحبخش، و اندکی اعترافات در حين بازجويی فنی که اندکی هم منجر به حمله قلبی نامبرده شده است، وی به تمامی اتهامات وارد پاسخ مثبت داده است. سابقه جاسوسی کسانی که فکس داشته​اند به ماجرای ۱۸ تير بر می​گردد که يک خانم به نام "ملوس" به دليل داشتن فکس متهم به جاسوسی شد. بنا به گزارش خبرنگار ما از بند مهرورزی موسوم به ۲۰۹، حال همسلولی​های علی​فرحبخش خوب است و در شرايط خوبی به سر می برند ولی از حال نامبرده که ممکن است اعتصاب غذا هم بکند، اطلاع چنداني در دست نيست.


داریوش مصطفوی معروف به داریوش​خان، يکی از پدرخوانده​های تيم ملی فوتبال هرگونه سو استفاده مالی را در جريان سفر تيم ملی به بازی​های تدارکاتی امارات را شديدا تکذيب کرد. نامبرده که بشدت به پاکی معروف است تمام شايعات مرتبط با دادن هدايای گران​بها به مسوولين فدراسيون فوتبال آسيايی که اصلا معروف به رشوه نيست را در گذشته رد کرد و گفت هرچه درباره دوران همکاری​اش با جماعت گمرک می​گويند دروغ است. يکی از مربيان تيم ملی نيز گفته است در امارات مگر پولی هم قرار بوده بدهند، و بعدا متوجه شده که اماراتی​ها ۵۰ هزار دلار پرداخت کرده​اند، او سپس هیچ نگفته است! احتمالا اين پول باد آورده را باد برده است. در حال حاضر خبرگزاری فارس بشدت پیگیر ماجراست!


آميتاب باچان نشان لژيون دونور فرانسه را برد. اين هنرپيشه در حالی که در بيش از شونصد فيلم هندی بازی کرده در مراسم اعطای جايزه چند بار دور درخت به دنبال يک هنرپيشه زن هندی که آواز هم می​خواند چرخيد و طی مصاحبه​ای با خبرنگار بخش هند کلاغستون تاکيد کرد اين جايزه را به تمامی خانم​های ايرانی ميانسال که در سال​های ۵۰ و ۶۰ کشته مرده فيلم هايش بودند هديه می​کند! معروف​ترين فيلم او که در خاطر تماشاگران ايرانی مانده، شعله نام دارد

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

شیروخورشیددرج شود

-- hamid ، Jun 21, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)