تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

دروغ مصلحت آمیز، به زجناح راست فتنه انگیز؟

گوش دهید و دریافت کنید


به دنبال درج خبر گفتگوی خبرنگار اسرائیلی با خاتمی، و تکذیب این خبر از سوی روابط عمومی وبلاگی خاتمی، یعنی سید ممدلی ابطحی، روزنامه اسرائیلی و دیگر منابع از جمله وبلاگ بی‌بی‌سی فارسی عکس آقای خاتمی را در کنار خبرنگار از خدا بی‌خبر این روزنامه نشان داده‌اند ولی هنوز هیچ عکسی از گفتگوی مشخص بدست نیامده. ظاهرا همان چاق‌سلامتی و حال خانم‌بچه‌ها و از این حرف‌ها را خبرنگار به عنوان مصاحبه تلقی کرده و سوالی هم که در باب کنفرانس هالوکاست پرسیده و خاتمی هم احتمالا گفته ما از دست این احمدی‌نژاد ذله شدیم با این خرابکاری‌هاش و ...جزو همین حرف‌های خودمانی بوده است. احتمال دارد خبرنگار بازیگوش اسرائیلی یزدی بوده باشد و به زبان خودمانی با ایشان وارد صحبت شده و آقای خاتمی را فریب داده باشد. ظاهرا آقای موشه کاتساف از همین طریق با آقای خاتمی در واتیکان وارد صحبت شده بوده که وقتی آقای خاتمی می‌فهمد کار از کار گذشته تکذیبش می‌کند. اصولا تکذیب چنین چیزهایی حتی واقعیت هم داشته باشد بهت است از دردسر کشیدن از سوی جناح راست مدل شریعتمداری


به دنبال سخنان هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه که گفته بود وضع اندکی خراب است، طرفداران احمدی‌نژاد تهدید کرده‌اند در نوحه‌خوانی‌ها و مراسم عزاداری و تعزیه هاشمی ار جای یکی از اعضای لشگر اموی بگذارند. لازم به ذکر است که در انتخابات ۱۳۷۱ مجلس، شعار جناح راست این بود که" مخالف هاشمی، دشمن پیغمبر است" و در حال حاضر این شعار به "موافق هاشمی" دشمن پیغمبر است تغییر یافته. با توجه به اینکه در طول ۱۴ سال سیاست باعث تحریف همه چیز شده، باید دید تحریف‌های سیاسی ۱۴۰۰ ساله اخیر چه اثری روی همه چیز گذاشته!


بازجویان سه فعال زن دستگیر شده و سپس آزاد شده که برای شرکت در کارگاه آموزشی عازم کشور هند بودند گفته‌اند که اسناد براندازی ضدمردانه را از مدارک و خانه‌های این سه نفر بدست آورده‌اند. این سه زن عضو گروهی بودند که می‌خواستند با جمع آوری یک میلیون امضا حال آقایان حاکم بر خانه‌ها را در ایران بگیرند که با هوشیاری به موقع ماموران و کسانی که از خارج از کشور به ماموران "گرا" داده بودند این توطئه به موقع خنثی شد! اسم رمز این گروه "برانداز لیلی، دوست دارم خیلی" می‌باشد که چون فقط خانم‌ها به هم می‌گفته‌اند، باعث تشکیک ماموران شده که نکند خبرهای دیگری هم بوده باشد!


بنا به گفته یکی از کلاغ‌های ما از تهران، یک آقای مداح موسوم به هلالی که چندی پیش فیلم‌جذابی از ایشان در حال مصرف انواع دخانیت در کنار یک علیا مخدره فاقد پوشش اسلامی در اینترنت منتشر شده بود، گفته است اگر این عزاداری‌ها نباشد، ملت فاسد می‌شود. تحلیل‌گر کلاغستون ضمن تایید این گفته اضافه می‌کند که وقتی آقای هلالی مشغول مداحی نبوده دچار معصیت شده و یک آدم نامرد نالوطی این فیلم را لو داده است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)