تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

بازداشت سه فعال جنبش زنان به اتهام براندازی مردان

گوش دهید و دریافت کنید


روز گذشته سه فعال جنبش زنان درحالی که عازم هند برای شرکت در یک کارگاه آموزشی روزنامه‌نگاری بودند در فرودگاه امام دستگیر شده‌اند. به گفته یکی از کلاغ‌های نفوذی کلاغستون، این‌خانم‌ها که به جای هواپیما سوار خودرو زندان شده و سر از بند ۲۰۹ زندان اوین معروف به هتل شدند، اعتراف کرده‌اند که می‌خواسته‌اند از طریق انقلاب مخلملی، شوهر و یا نامزد خود را دچار براندازی کنند. در وسایل شخصی دستگیر شده‌گان نیز چند آلت جرم از جمله سوهان ناخن، لپ‌تاپ، کاغذ، دوربین، دفترچه تلفن یافت شد. از آوردن نام دیگر آلت‌های جرم معذوریم! چندی است که فعالیت‌های امور زنان شدیدا زیر نظر ماموران امنیتی قرار دارد! یکی از اتهام‌های ایشان تلاش برای جمع آوری یک میلیون امضا برای تغییر قوانین زنان بوده که اصولا طرحی بشدت آمریکایی و براندازانه است!


بر اساس اخرین خبری که به کلاغستون رسیده است، این سه فعال امور زنان چند ساعت پیش پس از دادن تعهد به پایان دادن براندازی ضد مردان و نشستن مسالمت‌آمیز در خانه شوهر و عدم پیگیری تغییر قوانین به خانه‌هایشان بازگشته‌اند.


رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت که این کشور به تعهداتش برای اتمام نیروگاه بوشهر پایبند می‌ماند. روسیه سال‌ها صدها میلیون دلار برای پایان پروژه از ایران می‌گیرد و این پروژه که قرار بود چند سال پیش پایان یابد، هنوز نیمه کاره است.


به دنبال اعلام خبر نصب و فعال شدن سه هزار دستگاه سانتری‌فوژ، چند ساعت بعد این خبر بشدت تکذیب شد. به گزارش خبرنگار کلاغستون، به دنبال نصب اولیه این دستگاه‌ها در نطنز و غیره، معلوم شد تعدادی سانتریفوژ تقلبی جانشین اصلی‌ها شده، و بعد از مدتی برش سالن سانتریفوژ هم رفته و پس از قطع آب به دلیل عدم پرداخت به موقع قبوض، دستگاه‌های خنک کننده هم از کار افتاده اند. چون تولید انرژی هسته‌ای دقیقا تابعی است از قانون عدم هماهنگی در داشتن "قیف و قیر" احتمالا هرگونه خبر فعال شدن این سه هزار دستگاه تا اطلاع ثانوی پیشاپیش تکذیب شده است.


بنا به گزارش وبلاگ زیتون، بسیاری از مردم در روزهای اخیر گوجه فرنگی را جانشین دیگر میوه‌ها در مهمانی‌ها کرده‌اند. به دنبال کشف این مساله خبرنگاران کلاغستون برای تهیه گزارش راهی چلوکبابی‌ها و دیگر مراکز آب گوجه‌فرنگی گیری شده‌اند. بنا به آخرین گزارش دریافتی بسیاری از آب میوه‌گیری‌های تهران آب گوجه فرنگی را با قیمت لیوانی هزار و دویست تومان حراج کرده‌اند.

شورای نگهبان شدیدا با طرح تجمیع انتخابات مخالفت کرد! این شورا گفته است قبلا از طریق رئیس مجلس
خبرگان اعلام کرده بودیم که این مجلس منتخب امام زمان است و تمام نمایندگانش مورد تایید هستند ولی جان شما شوخی کرده بودیم، همه‌شان گگوری هستند و اگر بخواهند یک سال دیگر بمانند، پدر ما با این مصوبات هسته‌ای و تخماتیک مجلس در خواهد آمد. لازم به ذکر است که این نمایندگان با تصویب طرح تجمیع خواستار ماندن یک سال اضافه در مجلس شده بودند.


سازمان ملل از احمدی‌نژاد برای فعال کردن اعضای این سازمان تشکر کرد. از زمان آمدن احمدی‌نژاد، تا کنون قطع‌نامه‌های بسیاری علیه ایران تصویب شده و جلسات زیادی برگزار شده که موجب شده اعضای این سازمان قیافه‌های یکدیگر را فراموش نکنند. بدنبال برپایی کنفرانس نفی هالوکاست و نمایشگاه کاریکاتوری با همین نام در تهران، سازمان ملل قطع‌نامه‌ای صادر کرده که هرگونه اهانت و تشکیک در یکی از بزرگ‌ترین قتل‌عام‌های تاریخ معاصر جرم محسوب می‌شود.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

kheyli bahal bood.
rasti nemidoonam tabrik begam ya tasliyat chon site radiozamaneh dar iran filter shod

-- rasool ، Jan 29, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)