تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

اهمیت ناموسی گوجه‌فرنگی

گوش دهید و دریافت کنید


عمر موسی گفت که آمریکا به احتمال ۵۰ در صد به ایران حمله می‌کند. در همین حال، احمدی‌نژاد گفت جای هیچ نگرانی نیست! گروهی از نمایندگان مجلس هم به دیدار هاشمی رفسنجانی رفتند و او هم گفته است که مسوولینی که نگران نیستند، یا حالی‌شان است که حالی‌شان نیست، یا اصلا حالی‌شان نیست که حالی‌شان نیست! رفسنجانی در یک جایی گفته است که مقامات بالاتر بشدت نگرانند و این آقایی که حالی اش نیست هم کشور را به باد می‌دهد، هم باغ‌های پسته را! البته خبرنگاران کلاغستون از ونکوور، تورنتو و لندن گزارش داده‌اند که هیاتی نا شناخته در حال بررسی امکان کشت پسته در این شهرها می‌باشد که اصلا به خبر ما ربطی ندارد.


پس از پیش‌بینی کلاغستون مبنی بر گندیده بودن گوجه‌فرنگی‌های ارزان همسایگی احمدی‌نژاد، خبرنگار آفتاب نیوز به منطقه اعزام شد که صحت خبر ما ار بررسی کند. ایشان می‌گوید که گوجه از هر یک کیلو گوجه فرنگی ۵۰۰ تومانی فقط ۱۰۰ گرمش قابل خوردن است. و الباقی‌اش را حتی کلاغ‌های کلاغستون مصرف نمی‌کنند. قرار شده آقای رئیس جمهوری جلوی همه مردم یک کیلو را در غذایش بریزد و به خورد خانواده بدهد تا مردم به مردمی بودن ایشان پی‌ببرند. در همین حال بزرگان کشور گفته‌اند که مساله گوجه‌فرنگی از اوجب واجبات است و از مسائل ناموسی هم مهم‌تر می‌باشد.


موشه کاتساف، رئیس جمهوری ایرانی‌الاصل اسرائیل عامل ترس اسرائیل از ایران اعلام شد. نامبرده که قرار است به اتهام تجاوز به زور محاکمه شود، باعث شده عده‌ای از مردم اسرائیل فکر کنند که همه ایرانی‌ها از جمله احمدی‌نژاد هسته‌ای همین کار را با استفاده از انرژی هسته‌ای انجام دهند که بسیار دردناک خواهد بود!


مصطفی فقیهی سردبیر سایت انتخاب که ۲۸ ساعت غیبش زده بود هر گونه دستگیری‌اش را کذیب کرد و گفت که خودسرانه تصمیم گرفته بوده نه خانواده از او اطلاعی داشته باشند، نه تلفن جواب بدهد و نه به دستشویی برود و نه ...وی در ادامه از اینکه خیلی‌ها نگرانش بودند تشکر کرد و گفت به جای این حرف‌ها وثقیه مثیقه جور کنید واسه دفعه بعد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)