تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

طرح تحمیل یا تحمیق یا تجمیع یا ...

گوش دهید و دریافت کنید


طرح تحميق، ببخشید، تحمیل انتخابات مجلس و رياست جمهوري، ببخشيد تجميع انتخابات مجلس و رياست جمهوری به تصويب رسيد. سر راستای اين طرح ، اگر دوره رياست جمهوری احمدی​نژاد ثابت بماند، نمايندگان مجلس هفتم، دوره نمايندگی​شان ۵ سال خواهد بود، و اگر دوره نمايندگی​شان همان ۴ سال باشد، دوره رياست جمهوری احمدی​نژاد به سه سال کاهش خواهد يافت. کلاغستون بشدت با گزينه دوم مخالف است چون بعد از پايان دوره رياست جمهوری او، بخش عمده​ای از تحليل​گران، طنزنويسان، کاريکاتوريست​ها نيمی از کلاغ​های کلاغستون مجبور می​شوند بروند دنبال يک کار شرافت​مندانه.ببخشید، یک کار شرافتمندانه دیگر!


رئيس جمهوری آمريکا در سخنرانی ساليانه خود ۵ بار اسم ايران را آورد. ناظران معتقدند اين مساله به هيچ وجه ترسناک نيست چون چند سال پيش که اسم عراق را ۵ بار آورد، هيچ اتفاقی برای عراق نيافتاد.


محمود احمدی​نژاد که طول عمر رياست​جمهوری​اش هنوز ۴ سال است گفت آمريکا هيچ غلطی نمی​تواند بکند. او که روز گذشته پس از سفری يک روزه به جمکران و قم به تهران باز می​گشت در مصاحبه​ای تلويزيونی گفت که حاکمان فعلی آمريکا می​خواهند به ما ضربه بزنند، ولی شايد کسی رئيس جمهور شد که اين اخلاق را نداشته باشد با ما کنار بیاید و ما هم با او کنار بیاییم. گفته می​شود اشاره او به هيلاری کلينتون است که رابطه خوبی با شوهرش ندارد و نامزد رياست جمهوری آمريکا شده است. پس از این نخ دادن احمدی​نژاد از قفل شدن مجدد درب خانه ایشان بوسیله حاج​خانم اطلاعی در دست نیست.


فرید مدرسی قمی تحکیم وحدت​آبادی گفت که وزارت علوم در راستای طرح زیراب​زنی از اساتید قدیمی​ای که هنوز حاضر به استعفا نشده​اند، در حال پخش شایعه معلوم​الحال بودن بعضی از ایشان است به نحوی که خودشان به دست خود​شان استعفا داده و از دانشگاه بروند. از اول انقلاب فرهنگی که اصلاح​طلبان سابق متولیان اصلی​آن بودند، یکی از روش​های پاک​سازی اعلام "معلوم​الحال" بودن افرادی بوده که می​خواسته اند حذف کنند، و ظاهرا بخشی از همان دانشجویان حذف کننده سابق که الان استاد شده​اند هم در معرض حذف قرار دارند.


«بندر بن سلطان» دبير شوراي امنيت ملي عربستان براي ديدار با مقامات ارشد كشورمان به ايران سفر مي‌كند. وی که سابقا سفیر عربستان در آمریکا بوده و از رفقای نزدیک بوش محسوب می​شود بردن هرگونه پیامی را به ایران از سوی آمریکا بشدت تکذیب ...نکرد.


در طول سه روز گذشته ميزان پيام​های رد و بدل شده اس​ام​اس موبايلی ۳۵۰ درصد افزايش یافته است. کارشناسان مخابرات علت را در و بدل شدن قرار و مدارهای شب عاشورا میان دختران و پسران در مهمانی‌‌هایی که به گفته ماموران نیروی انتظامی حسین پارتی خوانده می‌شود، می‌دانند.


از طرف دیگر کارشناسان اطلاعاتی حراست کشور یک دوره کلاس ضد جاسوسی تلفنی در مراکز مختلف از جمله سازمان تبلیغات اسلامی گذاشته‌اند و به مدیران دولتی روش مقابله با جاسوسان تلفنی را آموزش می‌دهند. کارشناس ضد جاسوسی کلاغستون در این باره می‌گوید که علت نگرانی دولت باید از مدیرانش باشد که که تا یک خانم خوش صدا به ایشان از خارجه زنگ می‌زند، سریع پای‌شان شل می‌شود و با ایشان قرار و مدار می‌گذارند در یک هتل‌هایی از جمله در قزاقستان و آلمان و کشور آذربایجان و همه اطلاعات را مستقیما تحویل می دهند، البته بعد از اینکه عکس مدیر دولتی با علیا مخدره در یک پاکت به دست ایشان رسید.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)