تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

دراویش گنابادی و براندازی به خاطر "یاهو" مسنجر

گوش دهید و دریافت کنید


با کاهش تدریجی قیمت نفت و خرج کردن بخش اعظم ذخیره ارزی، احمدی‌نژاد که قرار بود پول نفت را به سفره مردم بیاورد، احتمالا مجبور خواهد بود مایحتاج دولت را از سر سفره مردم بلند کند. در حال حاضر احمدی‌نژاد به سراغ دوستان خود در آمریکای لاتین رفته تا از آنها راه‌های جدید توجیه سیاست‌های هسته‌ای و تخماتیک را بیاموزد.


خبر دیگر حاکی است که هوگو چاوز که همیشه برای استقبال از احمدی‌نژاد به فرودگاه می‌رفت، این بار آدم‌های درجه ۲ و ۳ را به استقبال فرستاده است، به همین دلیل روزنامه کیهان آنرا "استقبال بی‌سابقه" خواند. احتمالا با افزایش بی‌سابقه محبوبیت احمدی‌‌نژاد و موقعیت مستحکم جهانی او، باید شاهد استقبال‌های بی‌سابقه دیگر در کشورهای خارجی باشیم که مثلا به جای رئیس جمهوری یک کشور، معاون مدیر کل پشم شیشه دارغوز آباد علیای کشو به استقبال او بروند. تحلیل‌گران این مساله را ناشی از کاهش شدید نور هاله احمدی‌نژاد می‌دانند که مدت‌هاست برقش پریده. از مصرف بی‌رویه برق، خودداری کنید!


با توجه به سکوت کشورهای جهان در برابر گروگان‌گیری سربازان پیرو خط بوش در اربیل عراق، احتمالا اگر تمامی سفارت‌خانه‌های ایران در دنیا مورد حمله آمریکایی‌ها قرار بگیرد هیچ کشوری اعتراض نخواهد کرد که گمان می‌رود ناشی از سیاست‌های خردورزانه رئیس جمهوری و مشاورین محترم ایشان باشد.


وزیر مسکن در برابر سوال خبرنگاران در باب افزایش شدید قیمت مسکن در روزهای اخیر سکوت کرد. سعیدی‌کیا وزیر مسکن که در هر وزارت‌خانه‌ای بوده موفق عمل کرده و یک بار در دهه هفتاد استیضاح و برکنار شده بود، به یکی کلاغ‌های ما گفته است مطمئنا با سیاست‌های خردمندانه آقای احمدی‌نژاد در ایجاد شرایط جنگی، با فرود آمدن اولین بمب و موشک، مطمئنا قیمت مسکن شدیدا کاهش خواهد یافت و به جای نگرانی وجود ندارد.


دروایش گنابادی متهم به براندازی از طریق گفتن "یاهو" شدند. مقامات امنیتی گفته‌اند که "یاهو" یک سایت صهیونیستی وابسته به عوامل استکباری است و تلاش کرده از طریق شبکه عنکبوتی پایه‌های نظام را سست کند. گفته می‌شود در یکی از بازجویی‌ها از دراویش گنابادی پرسیده شده با امید معماریان و بقیه بلاگرهای متهم چه نسبتی داشته‌اند! همچنین یکی از دراویش به داشتن "یاهو" مسنجر متهم شده است. با توجه به تحقیقات به عمل آمده از دراویش مذکور، سابقه براندازی این گروه به چند صد سال پیش از تاسیس جمهوری‌اسلامی بر می‌گردد. این گروه مدعی بوده از طریق گفتن مداوم "یاهو" می‌خواسته با خدا ارتباط برقرار کند. کارشناسان امنیتی در حال بررسی ابعاد این ارتباط وایرلس می‌باشند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

چه جالب. اولین باری که کامپیوتر خریدیم و کلمه‌ی یاهو رو شنیدم دقیقا همین فکرو کردم. یعنی فکر کردم این یه چیزی وابسته به دراویشه.
تا حالا راز این خنگیمو به کسی نگفته بودم. حالا که اینو خوندم یادش افتادم:)))
یه بارم یه ایمیل اومد که زیرش نوشته بود:
Do you Yahoo?
فکر کردم می‌گه یعنی تو هم درویشی؟ اول به ای‌میل جواب دادم و آخر نوشتم که نخیر من اهل درویش‌بازی نیستم.
فکر کنم طرف اصلا منظورمو نفهمید:))

-- زيتون ، Jan 14, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)