تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

بالاخره سوفیا لورن بیوه شد!

گوش دهید و دریافت کنید


دنبال گزارش ديروز ما در باره علل آلودگی​هوای تهران، خبرنگار ويژه کلاغستون در تهران دستگير و بازجويی شد. گفته در طی بازجويی به خبرنگار ما حالی کرده​اند که بايد از طرح مونوريل محبوب آقای احمدی​نژاد تعريف کند وگرنه دفعه بعد تک تک پرهای ماتحت او را خواهند کند. بر اساس خبرهای غیر رسمی، برای اجرای طرح مونوریل که همه آنهایی که سرشان به تن​شان می ارزد با آن مخالف​هستند، میلیاردها تومان خرج شده ولی اثری از آن موجود نیست. گفته می​شود این طرح جزو الهامات غیبی است و فقط پول برایش غیب شده و مدیریت آن هم احتمالا زیر نظر آقای الهام است.


همچنین یک مسوول سابق سازمان محیط زیست خبر داد که بسیاری از ایستگاه​های سنجش آلودگی هوای تهران را برداشته​اند و یا از کار انداخته​اند و رسانه​ها از اعلام وضعیت آلودگی هوا به نحوی منع شده​اند. این گزارش حاکی است وضعیت آلودگی هوای آبان ماه تهران که به مرگ ۳۶۰۰ نفر انجامید، در اواسط ماه دی اعلام شده و سازمان​های مسوول از اعلام روزانه وضعیت هوا و هشدار به شهروندان خودداری می​کنند. لازم به ذکر است که بیشترین تجمع آلودگی هوا در محدوده ریاست جمهوری باعث کاهش شدید ضریب هوشی بعضی از مسوولان گشته است.


بنا به گزارش واحد امنيتی کلاغستون از بند ۲۰۹، علی فرح​بخش خبرنگار اقتصادی بازداشت شده که برای چند ثانيه رويت شده بود به کلاغ ما اطلاع داده که از او پرسيده​اند در تايلند چقدر راه​های انقلاب مخملی را فرا گرفته است؟ گفته می​شود پيش از اين مرکز آموزش​های انقلاب مخملی در دوبی بوده که با تهديد ايران، اين واحد آموزشی موقتا تعطيل شده و در کشورهای ديگر مجددا برپا شده است. کارشناس پرونده نيز معتقد است که چون اخيرا در تايلند کودتا شده، احتمالا فکرهای ديگری در کله اين خبرنگار وجود داشته. به خبرنگاران عزيز قويا توصيه می​شود حالا حالاها به هيچ کنفرانس يا همايش يا دوره آموزشی نروند چون در بازگشت باعث نگرانی خانواده و اطرافيان و همکارانی خواهند شد که در مورد ايشان در هنگام بازجويی سوال می​شود.


کليه کسانی که سال​ها منتظر ازدواج با سوفيا لورن بوده​اند می​توانند برای فرستادن تقاضا اقدام کنند. به دنبال مرگ زودرس کارلوپونتی در نود و چند سالگي، سوفيا لورن بالاخره بيوه شد. بسياری از مردها و حتی علما و روحانيون حوزه علميه قم شديدا به اين بانوی نيکوکار علاقه داشتند و عکس​های او را لای کتاب​های مختلف قايم می کردند و ... همگان انتظار داشتند ازدواج سوفيا لورن با کارلو پونتی که از او پيرتر بود زود به طلاق بيانجامد و مع​الاسف بسياری از خواستگارهای خانم لورن زودتر از کارلو پونتی مرحوم شدند. خداوندا، یا برد پیت را زودتر مجرد کن، و یاما را زودتر از برد پيت مرحوم نفرما!


احمدی​نژاد گفت که قطع​​نامه شورای امنيت برای ميدان دادن به عناصر داخلی است! او گفت برای کشورهای ۵+۱ اصلا بمب اتمی اهميتی ندارد و فقط می​خواهند خاتمی و هاشمی که در دولت به اسمش را نبر معروف شده به جان ما بيافتند. اين گزارش می​افزايد احمدی​نژاد به دنبال آلودگی شديد هوای تهران و ابتلا به آنفولانزای هسته​اي، بشدت گل​واژه می گويد و شب​ها به خاطر هذيان نمی​گذارد حاج​خانم بخوابد، سال پيش هاله نور ايشان مانع استراحت حاج​خانم در شب​ها می‌شدکه به دنبال عدم شارژ باتری هاله، مشکل کم خوابی خانم احمدی​نژاد موقتا حل شده بود.


روزنامه کارگزاران نوشت که موج سوم ايدز در راه است. مرکز پژوهش​های مجلس که به تازگی يک جاسوس را کشف کرده بود اين خبر را تکذيب کرد و سخنگوی اين مرکز گفته است که در تهران به هيچ وجه رابطه جنسی بدون احتياط صورت نمی​گيرد. به همين دليل خبر وجود ۳۰۰ هزار شاغل بازار آزاد جنسی دروغ بوده و در تهران اصلا از اين خبرها نيست! به گزارش خبرنگار ما، در تهران کمک​های نقدی تبديل به کمک​های جنسی شده و در بسياري از پاساژهای شمال شهر تهران، بعضی از شاغلان در امور جنسی با دادن تخفيف ويژه جنسی به صاحب مغازه، تخفيف ويژه نقدی گرفته و با لباس مجانی از دکان ايشان خارج می​شوند.


آخرين خبر امروز مربوط به سرمايه​گذاری ايرانيان در امارات عربی متحده می​باشد. با توجه به اينکه امارات با ايران مشکل عرضی و طولی و ارضی و ارزی دارد، و سال​هاست می​خواهد جزاير جنوبی ايران را با زور از آن خود کند و تلاش زيادی در تغيير نام خليج فارس به خليج عربی کرده است، گروه بسياری از ايرانيان وطن دوست با سرمايه​گزاری در اين کشور و مسافرت به آن و کمک به خروج منابع ايران به آن کشور، مشت محکمی بر دهان ياوه​گويان شرق و غرب زده و باعث شده​اند اماراتی​ها پی به وطن​دوستی و غيرت بيش از حد اين گروه از ايرانيان ببرند و بگويند ماشالله. در هفته آينده گزارش ويژه وطن​دوستی ما را بشنويد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

سلام تازه کجای کارید که اخبار سراسری ایران در ساعت 21 سه شنبه شب خود در خبری اسم دریای عرب رابرد ومن با 2 عدد گوش تیزم شنیدم. اینا خیلی بی غیرتتر از این حرفان ...........

-- مهرو ، Jan 11, 2007

در مورد سرمایه گذاری ایرانیان در امارات و تغییر نام خلیج فارس معتقدم که بله درست می فرمایید اینها حتی خاک درست و حسابی ندارن خاک میارن و زمین درست می کنند و بعدش روش ساختمان می سازند و بعد با قیمت های نجومی می فروشند و بعد ملت خوشحالند که در دبی خانه خریده اند زنده باد زاپاتا

-- leila ، Jan 14, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)