تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

آلودگی آموز، اگر طالب فیضی!

گوش دهید و دریافت کنید


خبرگزاري فارس گزارش داد رئيس‌جمهور در جلسه هيات وزيران با اشاره به افزايش قيمت كالاها و اقلام در روزهاي اخير گفته که اين افزايش قيمت‌ها داراي زمينه‌ها و ريشه‌هاي اقتصادي و بعضاً سياسي است كه به دولت جديد به ارث رسيده است. با این وجود آقای الهام سخنگوی فعلی دولت که در غم از دست دادن پدر زن نمی​خواست زیادی اظهار نظر کند تا روح آن مرحوم را بیشتر آزار دهد گفته که هر چیزی در دولت احمدی​نژاد قیمتش رفته باشد بالا مطمئنا تقصیر سید محمد خاتمی است. بی قیدی دولت خاتمی باعث افزایش قیمت​ها شده است.


به گزارش کلاغ​های کلاغستون از بانک مرکزی، حساب ذخیره ارزی را ظاهرا دزد زده است. این صندوق پریشب باز بوده ولی آثار مواد رادیواکتیو و هسته​ای اطراف آن قابل مشاهده بوده. کارشناسان معتقدند افزایش فعالیت های هسته ای ایران و ترس از تحریم و غیره باعث شده کسانی که به صندوق دسترسی داشته اند پولش را ببرند خانه خودشان قایم کنند.


روزنامه آینده نو گزارش داد که در ماه آبان جاری، ۳۶۰۰ نفر فقط به خاطر آلودگی هوای تهران جان شان را داده اند به شما. با این حساب اگر در ایران ماهانه ۲۵۰۰ نفر در اثر سوانح رانندگی، و چیزی در حدود ۳۰۰۰ نفر در اثر آلودگی ناشی از خودروها که حدود ۴۰ درصدش تولید شاهکار ایران خودرو است جان به جان آفرین تسلیم کنند، احتمالا جایی برای پاسخ گویی پرتقال فروش هم باقی نمی ماند چه برسد به مقامات محترم تولید کننده خودرو چه در زمان خاتمی که پاسخگو نبودند و چه در زمان احمدی​نژاد که همه تقصیرات را می اندازد گردن تیم خاتمی.


بنا به گفته تحلیل​گر کلاغستون، اگر کارخانه​های خودروسازی ایرانی که آشغال تحویل مردم می​دهند آن هم به چند برابر قیمت واقعی مسوولیتی در این قبال داشته باشند، باید از ایشان خسارت گرفت ولی با توجه به حضور نیروهای نظامی سپاه و غیره در مدیریت و میان سهامداران این شرکت​ها، کماکان باید منتظر افزایش مرگ و میر باشیم.


از آن بدتر مردم محترم تهران هم منتظرند دولت اقدام کند و خودشان هم حاضر نیستند رفت و آمد با حداقل سر نشین را به حد اقل برسانند. واحد ترافیک کلاغستون گزارش می​دهد که حدود ۴۰ درصد خودروهای تهران در روزهای غیر قابل تنفس تک سرنشینه هستند.


به گزارش وبلاگ احمدک دبیر، ناصر عبد​الهی خواننده که چندی پیش جانش را داد به شما، احتمالا توسط بعضی آشنایان مرد شده است. گویا وی به تازگی تغییر مذهب داده بود و بعضی از دوستان سابق هم قبیله، کتک مفصلی زده​اند او در اثر شدت جراحت و عفونت ناشی از شکسته شدن استخوان​ها و ... مرحوم می‌شود. هنوز هیچ منبعی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است. کلاغستون توصیه می​کند اگر تصمیم به تغییر مذهب داشتید، حتی به خودتان هم نگویید. در دهه ۷۰ تعدادی از کسانی که تغییر دین داده بودند در تهران مورد مهرورزی قرار گرفته و در ثانیه​های آخر هم دوستان سعید امامی را مشاهده کرده بودند.


یکی از مقامات حزب مشارکت گفت که فعالیت مجدد جبهه دموکراسی‌خواهی از سر گرفته می‌شود! شرط حضور در این جبهه پذیرش کامل قانون اساسی است که البته مطابق آن نیز همه شهروندان با هم برابر نیستند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)