تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

یک پرنده است، نه یک هواپیماست، نه سوپرمنه...نه! احمدی‌نژاده!

گوش دهید و دریافت کنید


به اخبار جعلی امروز توجه کنید:


وزارت نیرو به وزارت نفت تذکر داد که مثل آدم گاز زا مصرف کند تا نیروگاه‌های برق گاز داشته باشند. وزار نفت هم گاز ارسالی به ترکیه را قطع کرد تا استان‌های شمال‌غربی ایران گاز داشته باشند ولی آنرا در اختیار وزارت نیرو قرار نداده و ممکن است برق بخش‌هایی از ایران بپرد و برود. لازم به ذکر است که احمدی‌نژاد گفته است حتی اگر آب، برق، گاز و غیره کافی نداشته باشیم، باید در همان ساعات بی‌برقی و سرما با مهرورزی گرمای خانه را افزایش دهیم تا جمعیت هم زیاد شود، ولی کارشناسان تربیتی معتقدند که جلوی بچه‌ها خوب نیست از این کارها بکنید. کلا در ایران گاز به شقیقه ارتباطی تنگاتنگ دارد.یکی از دستیاران احمدی‌نژاد هم پیشنهاد تولید برق از انرژی مالشی را کرده که کلاغستون هیچ اطلاعی از جزئیات این طرح ندارد!


نیروی انتظامی ایران وجود پلیس موبایل را تکذیب کرد، ظاهرا پس از استفاده از گوشی‌های دوربین دار برای گرفتن فیلم‌های شخصی و خصوصی ناجور، ماموران نیروی انتظامی به صورت خود سرانه گفته‌اند ما هم باید ببینیم. ولی در روزی که حواس ماموران متوجه فیلم‌های خصوصی مردم بوده میزان دزدی افزایش شدیدی داشته است.در همین حال یک منبع که نخواست اسمش عنوان شود گفت یک اشتباه املایی صورت گرفته و قرار بوده پلیس "موال" تشکیل شود نه ""موبایل" و دستشویی رفتن مردم را فقط زیر نظر داشته باشند که با کدام پا وارد دستشویی‌های عمومی می‌شوند تا در امر گزینش به شورای نگهبان و همینطور معاونت‌های جدید گزینش دولت کمک کند.


حسین شریعتمداری معروف به دکتر سترینج‌لاو که عاشق آغاز جنگی دیگر از نوع هسته‌ای است اعلام کرد الان بهترین موقع برای خروج از پیمان منع هسته‌ای است و ما از شرایط جنگی نمی‌ترسیم و ...برادر حسین حسین گفته اگر البرادعی حرف زیادی بزند حاضر است او را بازجویی کند تا هر چه سریع‌تر توبه کند و بگوید غلط کرده‌ام. حسین شریعتمداری در سال‌های ۱۳۶۰ مسوول بازجویی از سران حزب توده بوده و بسیاری از ایشان را مهرورزانه مجبور به توبه کرد به حدی که گفته می‌شود کیانوری حتی در روز نماز شب می‌خوانهد است.


سید محمد خاتمی که تازگی‌ها فعال شده در جمع اصلاح‌طلبان گفت که باید به مردم گفت که انتخابات مشکل شما را حل می‌کند. یکی از کلاغ‌های حاضر در جلسه گزارش داد که خاتمی زیر لب گفته است حضور مردم البته مشکل ما را حل می‌کند ولی صدایش را در نیاورید.


احمدی‌نژاد گفت مردم جهان از ما می‌خواهند نجات‌شان دهیم. بر اساس همین گزارش از عصر دیروز تا کنون سوپرمن متن استعفانامه خود را به روزنامه‌های آمریکا ارسال کرده و گفته در یان دنیا یا جای من است یا جای محمود. تنها اشکال کار این است که وقتی سوپرمن به کیوسک تلفن عمومی می‌رود وخلع لباس می کند تا مردم را نجات دهد، زیرش لباس سوپرمن است ولی احمدی‌نژاد تنبان خانگی و شورت ماماندوز پایش بوده است.


پزشک احمدی‌باطبی نیز دستگیر شد. از این به بعد قرار است زندانیان سیاسی به خاطر اینکه ممکن است دیگران به خاطر ایشان دستگیر شوند، خوددرمانی کنند. یکی از داروهای رایج در اوین برای رفع همه مشکلات داروی نظافت است.


دبير هيات عالي گزينش گفت: بيش از ۱۰۰ آيه قرآن به اهميت موضوع گزينش اشاره دارد. وی در ادامه اشاره‌ای به آیات مربوط به نفی دروغ و خیانت در امانت و سو استفاده و دیگر کارهایی که احتمالا در همه دولت‌های دنیا به غیر از دولت احمدی‌نژاد جریان دارد نکرد. گفته می‌شود یکی از واحد‌های دولت همیشه برای خرابکاری در امور کشور تصمیم می‌گیرد و سپس به دنبال شباهد دینی می‌گردد. این روش از اول انقلاب تا کنون به طور کم و زیاد دنبال شده است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

شما متن خودتان را یک بار قبل از انتشار نمی‌خوانید که متوجه شوید چقدر اشتباه تایپی دارد؟

-- مجید ، Jan 9, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)