تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

سال ۲۰۰۷ و غیره با سس اضافه

گوش دهید و دریافت کنید


به دنبال سیاست‌های درخشان آقای احمدی‌نژاد و لاریجانی، کشتی‌های جنگی آمریکایی راهی خلیج فارس شدند. اینها چنان حمایتی از کشورهای عربی بکنند که هر چه تلاش کردیم اسم خلیج "فارس" بامند، نتیجه‌اش به نفع عرب‌ها خواهد بود.


جمهوری‌خواهان آمریکا برای ماندن در قدرت نیاز به جنگ با ایران دارند که دودش به چشم مردم خواهد رفت. جناح راست ایران هم که سابقه ایجاد موقعیت برای آنها را دارد. حزب دموکرات هم نیاز به بهانه‌های حقوق بشری دارد که دولت در تولید آن ید طولایی دارد.


در ۲۰۰۷، سیاست‌های ایران برای وبلاگ‌نویس‌ها و روزنامه‌نگاران بسیار عالی خواهد بود. قرار است در کنار قطعه هنرمندان، قطعه بلاگرها هم در بهشت زهرا راه بیافتد.


با توجه به حمایت دولت احمدی‌نژاد از رئیس سازمان میراث فرهنگی در مجلس رقص در ترکیه حاضر بود، احتمالا در سال ۲۰۰۷ رقص آزاد خواهد شد. اگر خانم الهام دستور بدهند که جماعت خلع لباس شوند، شاهد استریپ‌تیز رایحه خوش خدمت هم خواهیم بود!


در ۲۰۰۷ وضع تورم خراب خواهد شد.


با توجه به اینکه آقای احمدی‌نژاد هر جا می‌رود لباس محل را به تن می‌کند، به قول حاجی‌واشنگتن بی‌صبرانه منتظر سفر ایشان به اسکاتلند هستیم!


چون سن رای دادن از ۱۵ به ۱۸ رسیده، سن تکلیف و مسوولیت کیفری هم لابد بالاتر خواهد رفت، پس کلاغ‌های جوان بدون نگرانی قبل از ۱۸ سالگی می‌توانند بروند دختربازی! خانم‌های کلاغ جوان هم آزادند!


به اخبار امشب توجه کنید.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)