تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

صدام حسین کافر، اعدام باید...گردید

گوش دهید و دریافت کنید


صدام حسین که به خاطر اعدام دست‌جمعی صدها نفر از مردان یک روستا به اعدام محکوم شد، درست چند شب مانده به سال نو و تقریبا در سومین سالگرد دستگیری‌اش شوخی شوخی اعدام شد. یک مقام ایرانی که نخواست نامش عنوان شود گفت ما به اعدام کسانی که در اعدام‌های دست‌جمعی دهه هشتاد دست داشته‌اند اعتراض می‌کنیم. ناگفته نماند که در دهه هشتاد هیچگاه در ایران اعدام یک کمی دست‌جمعی صورت نگرفت، بلکه دسته‌های انفرادی به صورت جمع‌های چند ده نفره جان‌شان را دادند به شما.


سردبیر و مدیر عامل سایت خبری ایران‌نیوز به خاطر پخش فیلم حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی ایران در یک مجلس رقص در ترکیه، دستگیر شدند و سپس بعد از اخذ غلط‌کردم‌نامه از ایشان، آزاد شدند. گفته می‌شود پس از حضور احمدی‌نژاد در مراسم رقص عربی بازی‌های آسیایی قطر، این مساله دارد تبدیل به عادت مسوولان ایرانی می‌شود ولی مردم نباید ببینند. مسوولان ایرانی طرفدار شدید رقص عربی هستند و خیلی‌هایشان به طور مخفیانه به کلاس‌های رقص می‌روند و مدل جمیله می‌رقصند. لطفا به حرکات گردن حداد عادل، قر کمر ابطحی و قر-آئتی، اصولا قر سال‌هاست در کمر مسوولان ایرانی قایم شده و منتظر بروز است.


شورای نگهبان طرح دو فوریت بازگشت ساعت كار بانك‌‏ها به وضع سابق را مغایر قانون اساسی دانست. گفته می‌شود اعضای شورای نگهبان گفته‌اند البته حضور در بانک‌ها برای خانم‌ها هم یک کمی اشکال شرعی هم دارد ولی بگذریم. قانون اساسی تا کنون در باره این مساله سکوت کرده است!


وزیر دادگستری ایران در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد. وزیر راه هرگونه مشکل شخصی با وزیر دادگستری را رد کرد ولی گفته است صد بار گفته‌ بودم از خانه‌ات تکان نخور. اصولا راه‌های زمینی و هوایی و قطاری و غیره ایران امن‌ترین راه‌های دنیا بوده، میزان مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در ایران روز به روز بیشتر شده و خواهد شد.


به بخش اول تحلیل حوادث سال ۲۰۰۶ کلاغستون توجه کنید:


مهم‌ترین واقعه سال ۲۰۰۶ برای کلاغ‌های کلاغستون افتتاح رادیو زمانه بود چون مدت‌ها قارقار خون‌شان زده بود بالا و کسی حاضر نبود تحویل‌شان بگیرد.


پرونده هسته‌ای ایران کم کم کارش خراب شد و آمریکا تهدید کرد که حال ایران را تا پایتان سال در شورای امنیت خواهد گرفت. دولت ایران هم معتقد بود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. آمریکا هم در جواب گفت اگه تا پایان سال یه قطع‌نامه کامل علیه ایران صادر نشد که همه بهش رای مثبت بدن؟ اگه ندادن من اسممو عوض می‌کنم. نتیجه اخلاقی این شد که آمریکا اسمش را عوض نکرد!


از سوی دیگر علی‌لاریجانی یک پایش تهران بود، یک پایش جاهای دیگه و این می توانست به او آسیب‌های زیادی وارد کند چون اگر شما یک پای‌تان اینجا نباشد یک پای‌تان سه متر آن طرف‌تر، حتما جر خورده‌اید


محمود احمدی‌نژاد که باتری هاله نورش ضعیف شده بود، مجددا برای شارژ آن به نیویورک رفت ولی کوفی عنان سیم رابط را دزدید.


محاکمه پینوشه دیکتاتور سابق شیلی به جاهای بد بدی کشیده شد. علت فراموشی نسبی پینوشه بود که یادش رفته بود در سپتامبر ۱۹۷۳ یک کمی کاخ یراست جمهوری را محاصره کرده بود و بمباران و در یک ورزشگاه هم بسیاری از طرفداران آلنده تصادفا جان‌شان را دادند به شما. اشکال کار دادگاه و سیستم قضایی شیلی این بود که بلد نبودند اول او را مجازات کنند و بعد محاکمه، اصولا این روش انقلابی در خیلی از کشورها نتیجه داده است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)