تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

شب یلدای غیر تقلبی


سلام‌نعلیکم

گوش دهید و دریافت کنید


شب یلداتون مبارک. می‌بینم که امشب نشستین دورهم دارین هی آجیل ماجیل می‌خورین و تخمه می‌شکونین و هندونه هم که به راهه. امشب حاج‌آقا قارقارالکلام پیش ما هستند و اصول وقحی شب جمعه‌ای که مصادف با شب یلداست را واسه‌تون می‌گن"


قارقارکمالله بالخیر و العافیه، باز هم بگم یا کافیه؟ امشب به حول و قوه الهی بلندترین شب سال است و برای این امتداد نیازی به داروهای تقویتی از جمله این قرص آبی رنگ المرعوف به ویتامین "و" یا ویاگرا نبوده است. در این شب خانواده‌هایی که دور کرسی می‌نشینند و پای‌شان را می‌کنند زیر پتو، مراقب باشند مهمان نامحرم یک موقع پایش به ناموس خانواده برخورد نکند که می‌تواند باعث وقایع غیر مترقبه‌ای باشد. از مشکلات این شب این است که فرزندان می‌خواهند بیدار بمانند و هر کاری هم که آقا و خانم خانه می‌کنند که بچه‌ها زودتر بخوابند تا به امور خیریه رسیدگی شود، کارگر نیست که نیست! بهتر است به جای چای به فرزندان خود گل گاوزبان زیادی بخورانید تا ولو شوند و مواظب باشید اشتباهی سمبلتیب ندهید که اگر بچه متوالد سال گربه باشد خطر دارد!


به حول و قوه الهی چون فردا جمعه است و امشب هم شب جماعه مدنی، خیالتان از بابت طول شب راحت راحت باشد و پیشنهاد می‌کنیم قبل از نوم، کتاب مستطاب حلیت‌المتقین را قرائت کنید و سپس زهرالربع مرحوم جزایری که انواع و اقسام امور خیریه از زوایای مختلف را شرح داده و رافع تمامی مشکلات خانوادگی است.


در عین حال تاکید می‌شود دوربین موربین را از کار بیاندازید که ممکن است فزربدان ناخلف از این فیلم‌ها بهره نامربوط برده و اگر اشتباهی این فیلم‌های خانواده‌گی میان در و همسایه نقل و انتقال یابد که دیگر کار زار است و آجر روی آجر بند نخواهد شد!


والو شنوندگان عزیز، حاج‌آقو دو سات دیگه هم حرف زدن که با اجازه‌تون ما قطعش کردیم!


و اما اخبار ویژه شب یلدا


امروز صبح زود، صفر مراد نیازوف رئیس جمهوری مادام‌العمر ترکمنستان عمرشو داد به شومو. البته بار اولش بود! ایشون البته خیال می‌کرد تا ابد زنده میمونه و موهاشو پرکلاغی رنگ می‌زد تا بلکه عمر کلاغ دوشته باشه!


به سلامتی و میمنت، فردا شورای امنیت در باره تحریم ایران تصمیم می‌گیره! خب شکر خدا این تحریم‌ها هیچوقت به ضرر دولت مرا تموم نشده و فقط دودش رفته تو چشم ملت. خدا رو شکر که برگزاری کنفرانس نفی هالوکاست هم بهانه کافی داد دست کشورای ۵+۱ و اینا بالاخره پیشنویس تحریم رو آماده کردن.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)