تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

اجی، مجی، لاترجی

گوش دهید و دریافت کنید



محمود احمدی‌نژاد از صبح دیروز از طریق همکارانش تلاش کرده تا با هری‌پاتر برای جادو جمبل کردن صندوق‌های رای تماس بگیرد، ولی از ظاهرا وزارت جادو جمبل بریتانیا هرگونه همکاری با ایران را پیش از پذیرفتن تعلیق غنی‌سازی اورانیوم رد کرده. در همین حال هاشمی‌ثمره معاون تولید رای وزارت کشور پیشنهاد کرده با "لرد والدمورت" که پدر و مادر هری پاتر را کشته تماس بگیرند. ممکن است عبد‌الغدیر‌خان پاکستانی که تکنولوژی هسته‌ای را به ایران قاچاق کرده بود بتواند از طریقی جادوی سیاه لرد والدمورت را به دست هاشمی ثمره برساند.


تا این لحظه تلاش متخصصین رایحه خوش خدمت برای رساندن رای پروین احمدی‌نژاد به رای چمران ناموفق از آب در آمده و می‌گویند دست بسیاری از رای‌نویسان بشدت باد کرده است. همچنان مهرداد بذرپاش از روز گذشته ناپدید شده است و همچنین زریبافان بعد از رای نیاوردن در کنار یکی باجناق‌هایش در دولت غش کرده. گفته می‌شود بعد از موفقیت نسبی لیست قالیباف، برای شکستن اتحاد باجناق‌ها دارند شرط بندی می‌کنند.


ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان ادعا کرده که اکثریت شورا را خواهد برد، البته به شرطی که آرا درست خوانده شود. با این همه ناظران بی‌طرف معتقدند که اگر آرا را از نفر نهم به بعد بخوانند و ۸ نفر اول بروند کشک‌شان را بسابند، اصلاح‌طلبان حتما به اکثریت خواهند رسید. تا این لحظه فعلا ابتکار اینا و نجفی اینا و مسجد‌جامعی اینا و ساعی جزو ۱۵ نفر اصلی هستند که شاید تقی به توقی خورد ...


به دلیل ناشنوایی موقت هاشمی ثمره، سهیلا جلودارزاده در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس تهران داشت شکست می‌خورد. پیش از این اعلام شده بود که غفوری فرد و جلودار زاده نفرات برنده انتخابات میان‌دوره‌ای تهران هستند ولی وقتی این مساله را با هامشی ثمره در میان گذاشتند، او گفت من چنین چیزی نشنیده‌ام و تصادفا نیم ساعت بعدش اسد‌الله بادامچیان به عنوان نفر دوم راهی مجلس شد و بعد از مدتی دوباره خانم جلودارزاده دوم شد و ...


با پیروزی هاشمی رفسنجانی در انتخابات خبرگان، او عملا به تنها ریش‌سفید دائمی قدرت در ایران تبدیل شد که البته همانطور که می‌دانید باید دنبال کلمه بهتری برای ایشان می‌گشتیم که نتوانستیم پیدا کنیم. در تاریخ ایران ایشان تنها ریش سفید فاقد ریش سیاست از دوران مادها تا کنون هستند.


به تحلیل انتخاباتی اصغر آقو توجه کنید:


سلام‌نعلیکم. اولندش، هر وقت اینا معلوم بود برنده شده بودن، همو صبح بعد از انتخابات آمارو توی بوق می‌کردن! این اولین باره توی ای سالا که از جمعه تا حالو طولش دادن! مَی یادتون نی صدا و سیما چیکار می‌کرد هر وقت جماعت جناح راست برنده می‌شدن؟


دومندش، آقوی کروبی گفته اینا دارن کاری می‌کنن که رای مصلحتی اعلام بشه، به گفته یکی از اهالی اعتماد ملی، اگه پارسال که آقوی کروبی به خورده شدن آرای خودش اعتراض کرده بود، آقوی خاتمی و موسوی لاری یِی کمی محکم وُویسیده بودن و در باره تقلب تحقیق کرده بودن، نه آقوی احمدی‌نژاد امروز رئیس جمهور بود، نه نگران اول شدن آبجی‌اش در تهران!


سومندش، در صورتی که تصادفا در صورت اینکه بعد از شمارش آرا رای اصلاح‌طلبا رفت بالو، لطفا سر علی یی چن وقتی ای آقوی حجاریانو قایمش کنین، یهو نکنه یِی تیری از غیب بخوره توی او یکی گونه‌اش!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

احمدی نژاد یه دونه از این چوبای جادو داشت که کار میکرد. اونم موقع انتخابات ریاست جمهوری استفاده کرد و تموم شد!
این چوب جادو هام که تو کاریکاتوره به نظر میاد یا وارداتی از چین اومده یا بازار مشترکه! شایدم به جای اجی مجی، صلوات (یا به لهجه ی کلاغو، صلووت) میفرسته!
ضمنا باحال بود، خسته نباشید.

-- نیما ، Dec 18, 2006

میگن جادوگرا بهش گفتن سال به سال نباید بری حمام مثل اینکه از حواس پرتی رفته بوده حموم روز 24 آذر جادوگراهم نتونستن خیلی کار براش بکنن.(آخه از تصویرش تو تی وی پیدا بود موهاش کمتر چربه)

-- مه رو ، Dec 19, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)