تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

بوی بد "رایحه خوش خدمت" در آمد

گوش دهید و دریافت کنید


رایحه خوش خدمت، ائتلاف انتخاباتی طرفدار احمدی‌نژاد قرار است تا آخر هفته به "بوی کافور، عطر گوگرد" تغییر نام دهد. کارشناسان ثبت احوال معتقدند بر اساس شکست این گروه در بسیاری از نقاط کشور، گند کار اندکی در آمده و میزان آن به حدی است که به قول قدیمی‌ها تا مدتی "ذرت پرت نمی‌کنند".


مهرداد بذر پاش یارکودکستانی "رایحه خوش خدمت" سابق که مدعی بود لیست‌شان با حضور طرفداران احمدی‌نژاد رای کامل را نصیب خود خواهد کرد، عصر دیروز مورد عمل سزارین قرار گرفت و نتوانست تخم دوزرده لازم را سر موقع وضع حمل کند.


با وجود مخفی‌کاری جماعت وزارت کشور و فرمانداری برای بیرون راندن ناظران از سایت‌های شمارش رای، بسیاری از نزدیکان احمدی‌نژاد نگران نرسیدن تعرفه‌های رایی هستند که باید تا دیروز به تهران می‌رسید و امدادهای غیبی باعث انتقال آرا از بیرون صندوق‌ها به داخل صندوق‌ها به روش "دیوید کاپرفیلد" می‌شد. تا این لحظه تعداد بسیاری از مسوولان وزارت کشور به جمکران رفته و معتکف شده‌اند تا بلکه هر چه زودتر فرجی حاصل شود.


نامزدهای ستاد ائتلاف تهران که شب گذشته برای اعتراض به فرمانداری تهران رفته بودند، نامه‌نگاری اعتراض آمیز خود را به مقامات کشور آغاز کردند. حداد عادل از دیشب تا حال مشغول غلط‌گیری از نامه دریافتی است.


به گفته خبرنگار کلاغستون از تهران، شمارش بعضی از صندوق‌ها به نوآموزان نهضت سوادآموزی سپرده شده است.


مقامات شورای عالی امنیت ملی و وزارت خارجه از مسوولان فدراسیون فوتبال خواسته‌اند به دلیل موفقیت‌شان در برداشتن تعلیق و تحریم فوتبال ایران، امور مذاکرات هسته‌ای را هم به انجام رسانند.


مجله تایم از اعلام نام احمدی‌نژاد به عنوان مرد سال خودداری کرد. سردبیر مجله معتقد است با وجود خبرساز بودن احمدی‌نژاد، مسوولیت تاریخی مجله در عدم گسترش بدآموزی و رعایت اصول‌تربیتی مانع اعلام نام احمدی‌نژاد شده است.


روح مرحوم هایدگر از احمدی‌نژاد بابت برگزاری کنفرانش هالوکاست و تلاش برای نفی این واقعه تشکر کرد. طرفداران هایدگر در ایران اکثرا شاگردان مستقیم یا غیر مستقیم مرحوم فردید هستند و در سال‌های اخیر با شدت بیشتری قدرت گرفته‌اند. این گروه بشدت طرفدار اقتدار سیاسی و نظامی و فرهنگی و غیره است. از طرف دیگر، نمایشگاه آنلاین عکس هالوکاست بوسیله ایرانیانی که هالوکاست را باور دارند راه‌اندازی شد. این گروه هر گونه ارتباطی را با گروه‌های رقیب دکتر فردید رد کرده‌اند.


http://irholocaust.tripod.com/first/


محمد رضا باهنر هم اعلام کرده هرکسی خربزه خورده پای لرزش هم می‌نشیند و دانشجویان باید اندکی گوش مالی شوند. اصولا مردم ایران عادت دیرینه‌ای در خوردن مقادیر زیادی خربزه دارند و میزان پای لرز نشینی در سال‌های اخیر احتمالا ناشی از این مساله بوده است.


معاون دانشجویی وزارت علوم دستور برخورد کمیته‌ انضباطی با دانشجویان معترض داشگاه امیرکبیر را صادر کرد. از خانواده‌های این دانشجویان تقاضا می‌کنیم پیشاپیش چند کارتن روغن زیتون، قرص ضد یبوست، کمپوت و کنسرو برای زمان اعزام دانشجویان به دانشگاه اوین درکه خریداری کنند چون قیمت این محصولات در آنجا بیشتر از بازار آزاد است

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

خیلی با حالی

-- بدون نام ، Dec 17, 2006

راست میگه نیک آهنگ، خیلی باحالی... :-)

--------------------------------------------------------------
کلاغستون: نیک آهنگ چیکاره بیده؟ همه زحمت ها رو ما کلاغوی بیچاره می کشیم، به به شو به نیک آهنگ میگین؟ بی انصافا!

-- نیما ، Dec 18, 2006

آخه من نیک آهنگ رو واسه کاریکاتوراش خیلی دوست دارم... حالا... باشه... کلاغو ها خسته نباشید.
ولی نیک آهنگ خیلی باحالی... :-)

-- نیما ، Dec 18, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)