تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

شمارش رایانه‌ای با ویروس‌کش

گوش دهید و دریافت کنید



با تعطیلی مدارس در روز شنبه،میلیون‌ها دانش‌آموز به خانه برگشتند و یک روز تعطیل به تعطیلی‌ها سال جاری اضافه شد. تعداد روزهای تعطیل شده مدارس در سال جاری در تاریخ آموزش و پرورش بی نظیر است و دانش آموزان با رسیدن به سن رسمی رای دادن مطمئنا به اصول‌گراها رای خواهند داد تا در سال‌های تحصیل دانشگاهی در عمل نصف سال تعطیل باشد. .



به گزارش خبرنگار کلاغستون از شمرون، میدان یاسر حوالی جمارون، هاشمی رفسنجانی گفت که رای مردم، رای به نظام بوده است. خبرنگار ما موفق نشد از ایشان بپرسد که بعد از انتخابات ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ تا کنون چند بار رفراندوم برگزار شده و این چندمین رفراندوم برای رای به نظام محسوب می‌شده است؟ از طرف دیگر هنوز نظام در این باره اظهار نظری نکرده است.



اکبر هاشمی رفسنجانی فعلا بیشترین رای مجلس خبرگان را کسب کرده و از دوست عزیزش آقای مصباح یزدی اندکی، به اندازه ۱۴ نفر، جلو است. طبق معمول کلاغستون در باره آقای مصباح اظهار نظر نمی‌کند چون تهیه کننده برنامه با شنیدن نام ایشان غش کرده است. در رفسنجان نیز واحد اطلاعات و عملیات کلاغستون مطلع شده که در بهرمون، شایع شده که اکبرو شاه شده.



قرار است بخشی از آرا انتخابات اخیربه صورت دستی و بخشی بصورت رایانه‌ای شمارش شود. واحد ویروس کش وزارت کشور اعلام کرد دستگاه شمارش این وزارت‌خانه به ویروس‌های بخصوصی حساس است و مانع ورود آنها به شورای شهر خواهد شد. پیش از این نیز واحد ویروس کش شورای نگهبان مانع ورود ویروس‌های خاص به انتخابات خبرگان شده بود.


به گزارش سایت "شهرفردا"بر اساس اعلام قبلی قرار بود در هر سایت شمارش به وضعیت 60 صندوق رسیدگی کند، اما امروز مشخص شد تنها 55 صندوق به هر سایت شمارش آراء داده شد و مشخص نیست 5 صندوق دیگر کجاست. سال‌هاست بعضی از صندوق‌ها تصادفا غیب‌شان می‌زند.


مرتضی حاجی مسوول ستاد ائتلاف اصلا‌ح طلبان گفت که "به كار بردن ادبيات برد و باخت، بستگي به اين دارد كه هر گروهي چه هدفي را براي خود پيش‌بيني كرده باشد" با توجه به اینکه بخش اعظم افراد حاضر در لیست اصلاح‌طلبان برای باخت وارد میدان شده بودند، احتمال دارد با رای نیاوردن به اهداف خود رسیده و پیروزمندانه به خانه‌های خودشان برگردند.



واحد نظرسنجی کلاغستون ازخیابان پشتی وزارت کشور گزارش داده که احتمالا چند نفری از لیست اصلاح‌طلبان تا این لحظه در میان برندگان نهایی حضور دارن. خانم ابتکار که همچنان همراه با محافظانش این طرف و آن طرف می‌رود که کسی دست به ابتکار نزند و همسر خانم ابتکار غیرتی نشود، ممدلی نجفی، احمد آقوی مسجد جامعی و آقوی ساعی تکواندو‌کار رفته او تو! از لیستوی دیگه هم آقوی چمران با او ریشش، آقوی طلایی بدون لباس نیروی انتظامی و آقوی خادم، از لیست رایحه خوشخدمتی هم پروین خانم احمدی‌نژاد که همشیره آقوی رئیس‌جمهوریه رفته او تو. از جنوب شهر هم خبر دادن که آقوی دبیر کشتی‌گیر خیلی رای آورده! عامو ماشالو نوم خدا ای همیطوری پیش بریم تا چند دوره دیگه شوروی شهرمیشه مرکز ورزشکاران بازنشسته! حالو خدا رو شکر که کشتی‌گیرا با دوبنده نمیرن شورا، وگرنه خانومای اصولگرا بدجور یی جوری‌شون می‌شد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)