تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

درود بر احمدی‌نژاد یا مرگ بر دیکتاتور و یا دمت گرم و یا توپ‌تانک مسلسل و یا


امروز محمود احمدی‌نژاد مورد استقبال گرم دانشجویان دانشگاه‌های دیگر در دانشگاه امیر کبیر قرار گرفت. به گزارش خبرنگار ما از این مراسم توجه کنید:

گوش دهید و دریافت کنید

اکثر دانشجویان حاضر در این دیدار دانشجویان دانشگاه امام حسین و اعضا ی بسیج دانشجویی بودند. تعدادی هم دانشجویان بی‌تربیت انجمن اسلامی دانشگاه امیر کبیر و دفتر تحکیم و گروه‌های منتقد بودند که اهمیتی ندارد، فقط عکس آقای احمدی‌نژاد را اندکی سوزاندند.باوجود آنکه نیروهای حراست سعی داشتند مانع ورود دانشجویان دانشگاه پلی تکنیک به دانشگاه خود بشوند تعداد اندکی از دانشجویان موفق به ورود به محل سخنرانی شدند . عده‌ای موفق به ورود شدند هم باشعار مرگ بر دیکتاتور سعی در به هم زدن سخنرانی داشتند که معلوم شد منظورشان دیکتاتور عراق بوده که اخیرا حکم مرگ او توسط دادگاه صادر شده است!


قار قار مرکزی خبر اعلام کرد که تشنج ایجاد شده در سالم فقط مربوط به متشنج شدن چند دانشجوی عصبی بوده و ربطی به شعارها نداشته است.


احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال دانشجویان منتقد در باره ستاره‌دار شدن بعضی از دانشجویان گفت که به آنها درجه ستوانی می‌دهد.


در بخش دیگری از سخنرانی، احمدی‌نژاد به نامه‌خود به مردم آمریکا اشاره کرد و گفت که من قبل از نوشتن نامه وضو گرفته بودم. کارشناسان با توجه به عمد تاثیر گذاری این نامه روی مردم آمریکا معتقدند که ممکن است احمدی‌نژاد پیش از به پایان رساندن نامه وضویش باطل شده باشد.


واحد چرخ‌بال کلاغستون که بالای سر دانشگاه امیر کبیر چرخ می‌زد موفق شد تعداد زیادی از اتوبوس‌های دانشگاه امام حسین و پادگان‌های مختلف را شناسایی کند که احتمالا برای دیدار دوستانه‌تری از آقای احمدی‌نژاد به دانشگاه امیر کبیر آمده بودند.


در بعضی از شهرستان‌ها تعدادی از کاندیداهای تایید صلاحیت شده پس از آغاز تبلیغات، رد صلاحیت شده‌اند. هنوز از آمار سکته این افراد اطلاعی در دست نیست. شورای نگهبان از این کار هیات‌های نظارت استقبال کرده و گفته که شاید بتوان در انتخابات بعدی مجلس و ریاست جمهوری هم چنین کرد!

بهزاد نبوی گفت اگر ۷۰ در صد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کنند، اصلاح‌طلبان حتما پیروز می‌شوند،در همین
حال یک عضو ستاد انتخابات کشور که نخواست اسمش عنوان شود گفت که با توجه به شناسنامه‌های بدون صاحب و مردگانی که در انتخابات شرکت می‌کنند احتمالا تعداد واجدان شرایط که در انتخابات شرکت می‌کنند زیاد خواهد بود ولی مردگان که به اصلاح‌طلبان رای نمی‌دهند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

سلام. خیلی عالیه ...

-- محمد ، Dec 12, 2006

اقای نیک اهنک از شما دور است که اینگونه ساده لوحانه بنگرید من دانشجوی مرکز غیر بورس دانشگاه امام حسین هستم و مفتخرم که بگویم اولین عکسی که در مراسم اتش زده شد توسط یکی از دوستان من بود.ان اراذل که سینه می زدند دانشجویان(!!)بورس بودند که از سپاه حقوق می گیرند.یاد ندارید ما سال قبل در اعتراض به تغییر نام دانشگاه به مرکز اموزش بسیج تحصن کردیم و ........(به ایسنا مراجعه کنید)

-------------------------------

کلاغستون: والو کاکو، ای آقوی نیک آهنگ تقصیری نداره! صغیره! ای حرفا رو اصغر آقو نوشته بود که حالشو می گیریم!

-- daneshjou ، Dec 13, 2006

ممنون که نظر مرا تایید کردیید (برای نمایش) ما دانشجویان غیر بورس که از طریق کنکور و با رتبه های تقریبا خوب ولی از بدشانسی گیر این (.......) افتادیم و صدایمان هم بجایی نمی رسد.سال پیش بعد از همان اعتراضی که گفتم دو دانشجو ربوده شدند و یک هفته بعد در حوالی تهران رهایشان کردند و کسی جرات انعکاس خبر را نداشت.

-- daneshjou ، Dec 14, 2006

من امیرکبیری هستم،جدیدا اسممان شده عوامل اغتشاشگر امریکایی....

-- من ، Dec 14, 2006

خیلی باحال بود ؛ آقای احمدی نژاد اینجاش را نخونده بود دیگه...

-- لیلا(برای خودت زندگی کن) ، Dec 16, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)