تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

اینترنت نصف کشور قطع شد یا نصف اینترنت کشور قطع شد؟

گوش دهید و دریافت کنید


بنا به گزارش قارقار مرکزی خبر، کابل فیبر نوری که ایران را به شبکه جهانی اینترنت وصل می‌کرد روز گذشته ناگهان جر خورد و ارتباط اینترنتی نصف کاربران قطع شد. از طرف دیگر با سیاست‌های هماهنگ وزارت ارتباطات و وزارت کیهان اطلاعاتی، ارشاد سابق، نصف سایت‌های مجازی که امکان مطالعه آنها وجود داشته، قرار است فیلتر شود، پس احتمالا با ضرب یک دوم در یک دوم، کل اینترنت ایران به یک چهار، وضعیت فعلی خواهد رسید.


بعد از بارش برف اخیر، طرفداران قالیباف معتقدند بارش برف توطئه طرفداران احمدی‌نژاد بوده که نقطه ضعف شهرداری را به نمایش بگذارد. از ستاد تبلیغات قالیباف گزارش می‌رسد افسران سابق نیروی انتظامی نظر داده‌اند که چون همه امور شهرداری به خوبی انجام شده و در فصل زمستان نباید منتظر بارش برف بود، و در زمستان و آخر پاییز هوا آنقدر گرم است که می‌توان مایو پوشید و حتی در فیلم‌های مدل نرگس ۲ مایو هم نپوشید، پس مهم‌ترین دلیل در خیابان ماندن صدها هزار تهرانی از ۸ شب تا ۳ نیمه شب فقط و فقط توطئه طرفداران احمدی‌نژاد بوده است و بس. از سوی دیگر ستاد ائتلاف دوم خردادی‌ها که مایل است اختلاف میان اصول‌گرایان افزایش یابد طی دستوری به اعضای روابط عمومی گفت هرگونه گزارشی که مربوط به یخ‌بندان و راه بندان بعد ازبارش برف که در آرشیوها هست را بسوزانند تا دفتر ستاد گرم شود. رکورد ۶ ساعت راه‌بندان مربوط به دوران کرباسچی و ۵ ساعت راه‌بندان مربوط به دوران الویری است ولی خوشبختناه قالیباف موفق شده این رکورد را به ۷ ساعت برساند.


وزیر علوم به خاطر تجمع دانشجویان نتوانست سر کلاس خود حاضر شود. وزیر علوم که گفته می‌شد یک‌بار به عنوان بزرگ‌ترین شخصیت علمی سال جهان انتخاب شده، و بعد معلوم شده موسه انتخاب کننده پول گرفته، هیچ وقت به خوابش نمی‌دید امکان درس دادن در دانشگاه پلی تکنیک به او داده شود ولی بعد از وزیر شدن پارتی بازی کرد و یک ترم استاد مهمان شد، ولی به هنگام ورود به دانشگاه، دانشجویان ستاره‌دار که از ورودشان به دانشگاه جلوگیری شده بود، جلوی او را گرفتند و او به خاطر قدرت زیاد پاسخ‌گویی خود در رفت!


عباس عبدی پیشبینی کرد در صورت پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخبات شوراها، کار ایشان سخت خواهد بود چون هم جناح راست در کار شورا و شهردار منتخب بعدی خلل ایجاد خواهد کرد و در عین حال اصلاح‌طلبان بگی نگی بی‌عرضه‌اند و عملکردشان ممکن است مردم را باز متوجه ضعف‌های‌شان کند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

خيلي لذت بردم

-- مريم ، Dec 5, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)