تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

کودتای نافرجام در کلاغستون


سلام شنوندگان عزيز


به اخبار جعلی اين ساعت راديو زمانه توجه کنيد


شنوندگان عزیز! امشب کودتا شده و حسن شکیبا همراه با کاملیا دارند خبرها را می‌خوانند!

گوش دهید و دریافت کنید

يک فروند هواپيمای سپاه پاسداران اندکی منفجر شد. سال گذشته نيز يک فروند هواپيمای حامل فرماندهان سپاه در شمال​غربی ايران سقوط کرد و تنی چند از فرماندهانی که احتمالا اندکی با بعضی​ها مخالف بودند، کشته شدند. احتمالا تعدادی از آنهايی که احتمالا نمی​بايستی همچنان باقی می​ماندند سوار بر اين هواپيما بوده​اند. از طرف ديگر شايعه حضور افرادی غير از خبرنگاران در هواپيمای سی-۱۳۰ ارتش در سال گذشته که آنها نيز نمی​بايستی زنده می​مانده​اند يک کمی تقويت شده و از فرماندهانی که اخيرا اندکی از بعضی​ها انتقاد کرده​اند تقاضا می​شود مدتی سوار هواپيما نشوند و اصلا اگر به سفر هم نرفتند، نرفتند.


سخنگوی وزارت خارجه ايران گفت با درخواست آژانس برای بازديد از تاسياسات لويزان موافقت می​شود. در عين حال يکی از اعضای آژانس گفته است ايران که مدعی بود اصلا در لويزان خبری نيست و تصادفا دو سال پيش يک انبار سوله در آنجا غيبش زد و در مرحل بعد شهرداری هوس کرد درختان منطقه را نيز يک کمی ببرد و مقداری جاده سازی کند. بر همین اساس آژانس انرژی اتمی به کلیه جاده​سازی​های اخیر تهران مشکوک شده و دارد کلیه مناطقی که تصادفا یک شبه با خاک یکسان شده و بعد آسفالت را آزمایش می کند. با این همه مسوولین ایرانی همیشه به آژانس غر زده​اند که چرا به فعالیت صلح​آمیز ایران اعتماد ندارد. مسوولین ایرانی همچنان گفته اند که وجود ۶۰،۰۰۰ دستگاه سانتریفوژ و همچنین یافت شدن پلوتونیوم و پنهان​کاری تنها برای تداوم فعالیت​های صلح​آمیز ایران است و اگر البرادعی این حرف​ها را قبول ندارد، خیلی خر است!


بيست نفر از رد صلاحيت شدگان انتخابات خبرگان تصادفا تاييد صلاحيت شدند که آشنايان آيت​الله مصباح يزدی جزو آنان بوده​اند.وجود تعداد زياد کانديداهای گروه آقای مصباح يزدی در انتخابات خبرگان، اندکی اين تصور را زنده می کند که بعد از انتخابات جاري، يک خبرهايی بشود که اندکی ترسناک​تر است.


در مهمانی سازمان ميراث فرهنگي، مهمانان عرب بارها و بارها از لفظ "خليج عربی" استفاده کردند. مسوولان سازمان ميراث هم به خاطر مهمان​نوازی خفه​خوان گرفته بودند که کاری از دست اورژانس بر نيامد و در صورتی که کارها به همين منوال ادامه پيدا کند، يواش يواش عرب​ها نام خليج فارس را باز تحريف خواهند کرد و مسوولان ايرانی همچنان لبخند خواهند زد.


فعلا دعواست!


شنوندگان عزیز، زیراب حسن شکیبا و کاملیا خورد، به ادامه خبرها توجه کنید!


احمدی‌نژاد گفت:حاضریم به عراق کمک کنیم. به گفته ناظران سیاسی، طالبانی و مالکی بعد از شنیدن این خبر زده‌اند توی سر خودشان و جیغ زده‌اند نه جان مادرت! فقط تو یکی رو کم داشتیم!


یک مرد همراه دخترش، دانش‌آموزان یک مدرسه پسرانه را در تهران به گروگان گرفت. هنوز معلوم نیست این روش خواستگاری جدید است یا نه؟ احتمالا از این به بعد به دلیل افزایش نسبی دختران بدون همسر به پسران، تنها راه رهایی، همانا گروبگانگیری و به عقد درآوردن زورکی است!


امشب کاندیداهای ائتلاف اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها مشخص می‌شود، از نکات جالب این لیست، حضور چند وزیر سابق چند نفر که حنای‌شان رنگی ندارد و یک جودوکار است. احتمالا هادی ساعی باید رسول خادم را اندکی بزکشی کرده سپس تبدیل به زیر دو خم و بعد ضربه‌فنی کند


جاسبی با معرفی هیات امنای جدید دانشگاه آزاد، از انقراض خود جلوگیری کرد. گفته می‌شود جاسبی با این کار عملا شورای نگهبان جدیدی را در دانشگاه آزاد منصوب کرده که ایشان نیز خبرگانی خاص را منصوب خواهند کرد که مجددا به جاسبی رای بدهند.

شنوندگان عزیز، برنامه پس‌فردای کلاغستون که شماره ۱۰۰ آن است را فراموش نکنید!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

سلام خسته نباشید اینا درخت رزدند کسی نتونست حرفی بزنه . باز با همون که ... زد تو مملکتمون باز برادر شدن هنوز اون شعار تو نماز جمعه یادمون نرفته :مرگ بر منافقین و صدام
حالا چی شده هوار به هوار کالا و تغذیه و غیره
من و امثال من هنوز طعم ترس از بمب و موشک رو یادمون نرفته
ادامه بدید و مواظب باشین فیلتر نشین

-- mina ، Nov 29, 2006

خسته نباشید

-- وحید ، Dec 7, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)