تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

احمدی‌نژادی شدن از طریق افزایش آلودگی هوا

گوش دهید و دریافت کنید

ایستگاه‌‌های سنجش آلودگی هوا در تهران با وجود آلودگی‌شدید هوا، خاموش هستند. به گزارش هواشناسی قارقار مرکزی خبر، تعداد زیادی از کلاغ‌های تهران در بیست روز گذشته دچار سکته قلبی شده‌اند و همچنین میزان سردرد کودکان دبستانی که صبح‌ها پیاده به مدرسه می‌روند یا برای سوار شدن تاکسی کنار خیابان‌ها می‌ایستند بیشتر شده است. اعتبارات مصوب براي كاهش آلودگي هواي تهران نيز پرداخت نشده و علاوه بر آن به‌رغم ادعاي مسوولان سازمان محيط زيست تهران هنوز و همچنان ايستگاه‌هاي سنجش آلودگي خاموش است و هيچ‌گونه اقدامي ‌براي خارج كردن آنها از وضعيت تزئيناتي فعلي صورت نگرفته! لازم به ذکر است که با سرد شدن هوا و مساله وارونگی در تهران، میزان مرگ و میر ناشی از آلودگی و همچنین کاهش هوش کودکان در اثر آن افزایش می‌یابد. گفته می‌شود در پی تلاش برای "احمدی‌نژادی شدن" جهان، هیات دولت در فاز اولیه سعی دارد همه بچه‌ها را به سمت احمدی‌نژادی شدن پیش ببرد و هر چقدر میزان آلودگی هوا بالاتر رود، این پتانسیل افزایش می‌یابد!


به گزارش یکی از کلاغ‌ها خیابان بهشت واقع در جهنم شورای شهر تهران، دو تن از کسانی که احمدی‌نژاد تحت عنوان مفسد اقتصادی نام برده، با شهرداری زمان او قراردادهای میلیاردی بسته بودند و از سوی دیگر با معلوم شدن اینکه در زمان احمدی‌نژاد رقمی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان یک جوری غیبش زده، احتمالا پیدا کنید پرتقال فروش را، به همین دلیل تعدادی از میوه‌فروشان سبزه میدان سابق که در میادین شهرداری دکان داشته‌اند نیز به زودی بازداشت خواهند. البته هنوز معلوم نیست چقدر از این ۳۰۰ میلیارد تومان در انتخابات ریاست جمهوری غیب شده و چقدرش در سال‌ قبلش. اصولا شایعات زیادی در باره علاقه اطرافیان احمدی‌نژاد به فرهنگ غیبت و غیب شدن و دوران غیبت وجود دارد، که انحراف از این موضوع متاسفانه سبب غیب شدن اندکی بنزین استان اردبیل در سال‌های پیش از ۲ خرداد شد که تصادفا یک آقایی استاندار اردبیل بود، و مقادیری هم سند و پول در دوران شهرداری بعضی‌ها غیب شد، الان هم که با مدیریت درخشان بعضی‌ها، منابع ملی و صلح و غیره غیب خواهد شد.


دولت، خبرگزاری کار را سر کار گذاشت. به گزارش خبرنگار ما از تهران، چون ایلنا حاضر نشده تمام اختیاراتش را به وزارت کار بدهد، تعداد زیادی شکایت علیه آن تنظیم شده. گروهی شاکی "کار درست" برای بچه‌های "درست‌کار" ایلنا پرونده سازی کرده‌اند. این در حالی است که وزارت ارشاد اعلام کرده همه خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها آزادند حتی از رئیس جمهوری انتقاد کنند، ولی اعلام نکرده چه نوع انتقادی، و تا چه حدی.


اراذل و اوباش تهران شناسنامه‌دار می‌شوند. معاون دادستان تهران با اشاره به آغاز طرح ضربتي برخورد با اراذل و اوباش در تهران گفت: براي افرادي كه در اجراي اين طرح دستگير مي‌شوند شناسنامه سوءسابقه تشكيل مي‌شود. این در حالی است که تحلیل‌گران معتقدند که بعد از ستاره‌دار شدن گروهی از دانشجویان که منجر به عدم ثبت‌نام و یا بازجویی ایشان شد و در اعتراض جلوی دانشگاه نشستند و عده‌ای کتک‌شان زدند و به جای ضاربین، دانشجویان را معمولا می‌گیرند، نخستن اراذل و اوباش شناسامه‌دار، همان دانشجویان ستاره‌دار خواهند بود.


بعد از کش و قوس‌های فراوان معلوم شد انتقاد از دانشگاه آزاد باعث غیرتی شدن هاشمی رفسنجانی گردیده و نامبرده احمدی‌نژاد را غیر مستقیم تهدید کرده است. او اخیرا در سخنانه گفت:در مقابل "موذي گري ها" عقب نمي نشينيم. در همین حال یک منبع به خبرنگار حوزه آموزش عالی ما گفته است که احمدی‌نژاد هم احتمالا پرونده‌های مالی دانشگاه آزاد را بررسی خواهد کرد که ببیند چند درصد به رنگ پسته اکبری است و چه مقداری به نحوی سهم بعضی‌ها شده است. گفته می‌شود دانشگاه آزاد جزو ثروتمند‌ترین بخش‌های غیر دولتی ایران است که در عمل چند نفر از اعضای دولت، از دولتی وجود آن وضع‌شان یک کمی خوب شده است

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

har che bashe enha agha ve mallek iran hasstan ve iran dar dehe rafsanjan kharar gereftte , halla dostan malek iran hastan , shoma dost man nemetavany arbabhay jadedra bebenny , hey harfhaye bad mezanny .bedon har karey ke en azezanee koda nashenass mekoon bary kood ast ve akherat mardom hadaffe degarry nadaran hatta agr pool jam mekonnand ,mall mardm mekhorand be khater khodde mardoom ast ke roos khyamat gerftar nashan shom hazer hassty en fadakary ra bekoony ?
na koodemaneem hazery ?

-- hassan ، Nov 28, 2006

باتشكر از شما، لطفا حجم فايل هاي صوتي رو كم كنيد، يا مثلا از فرمت ram استفاده كنيد، در هر صورت ما در خدمتيم.

-- يه ذهن مشوش ، Dec 1, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)