تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

میزان رای هنوز ملت است یا نه

گوش دهید و دریافت کنید

محسن میردامادی، که در فعالیت‌های دانشجویی با احمدی‌نژاد به خاطر قد و غیره اشتباه گرفته می‌شد گفت که ماه عسل دولت رو به پایان است. او گفت اگر مردم به خودشان تکانی بدهند و به ما در انتخابات شوراها رای بدهند، ما حتما موفق می‌شویم و چرت دولت را پاره می‌کنیم. او در پاسخ به این سوال که آیا شما به خودتان تکان داده‌اید که مردم باورشان بتوانند به شما اعتماد کنند و از اول بهتان رای بدهند، طبق معمول سکوت کرد.


رئیس ستاد انتخاباتی اصول‌گرایان هرگونه شکست در ائتلاف این گروه را بشدت تکذیب کرد! او گفت البته اختلافاتی هست، بعضی‌ها نمی‌خواهند سر به تن رفیق سابق‌شان باشد و بعضی از گروه‌ها درست عین دوم خردادی‌ها در انتخابات شوراهای قبلی دارند سهم‌خواهی می‌کنند و اگر همینطور مثلدوم خردادی‌ها عمل کنیم، کارمان زار است، ولی، وزارت کشور که از خودمان است! در همین حال، احمد توکلی گفت که به اجماع میان اصولگرایان امیدوار است، ولی از آنان خواهش کرده اشتباه املایی نکنند و کار به جماع میان اصولگرایان ختم شود و اصلاح‌طلبان از ماجرا سود استفاده کنند.


وزير كشور تغيير شعار «ميزان راي ملت است» در برگه‌‏هاي راي را رد كرد. ظاهرا قرار بود این شعار از نظر زمانی تغییر کند و چنین خوانده شود: میزان رای ملت بود. دیگه نیست!


مصطفی تاجزاده گفت: اگر در حوزه‌‏اي با ردصلاحيت‌‏ها امكان رقابت عادي نيست و از قبل محكوم به شكست هستيم، بايد آن انتخابات تحريم شود. کلاغستون هیچ تفسیری در این باره ندارد و ورود احتمالی آقای تاج‌زاده را به جماعت تحریم‌کننده تبریک عرض می‌کند.


به گزارش روزنا، استقبال کنندگان از احمدی‌نژاد بیمه می‌شوند. این گزارش حاکی است بر اساس نتایج سفرهای قبلی احمدی‌نژاد به استان‌ها، عده زیادی دچار مسمومیت ناشی از بوی جوراب، و گروهی هم دچار عوارض جنون آنی شده‌اند که برای خانواده‌های خود مشکل درست کرده‌اند و همه امور در خانه را حق مسلم خود دانسته‌اند.


وزار ارشاد مجوز نشر هزاران کتاب را باطل کرد. یکی از خبرنگاران حوزه نشر گفته از وقتی جماعت فردیدی طرفدار هایدگر در وزارت ارشاد حاکم شده‌اند، گندکار بالا آمده و هر چیزی که بوی پلورالیسم و ضد اقتدار آقایان را داشته سریعا حذف می‌شود. با این وجود کتاب معجزه هزاره سوم نوشته خانم فاطمه رجبی که احمدی‌نژاد را بزرگ‌ترین پدیده قرن دانسته به هیچ وجه دچار منع انتشار نشده و خیال طرفداران ایشان راحت باشد. قرار است خانم رجبی در کتاب جدیدش که اصول خلع لباس و همچنین راه‌های کمک به افزایش سریع جمعیت را به روش احمدی‌نژادی کاملا شرح دهد. مدیر کل نظارت وزارت ارشاد از روزی که نسخه‌ای از این کتاب برای گرفتن مجور به وزارت ارشاد آمده از اتاق خود خارج نشده است. از منشی ایشان نیز ارياطلاعی دردست نیست.


آقای حداد عادل گفت که مردم ایران همان شعار دو بچه کافی است را برگزیده‌اند و آقای احمدی‌نژاد مصرف شکرش بالا رفته و تازگی شکر زیاد می‌خورد. در ۲۶ سال گذشته، مرض قند ناشی شکر زیاد خوردن نزد سیاست‌مداران ایران بسیار شایع بوده و به این زودی‌ها هم رفع نخواهد شد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

هنوز خیلی جذاب نیست.

-- بدون نام ، Nov 26, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)