تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

مونتاژ مونتاژم کن

گوش دهید و دریافت کنید

هنرپيشه فيلم نرگس ۲ اعلام کرد نامزد سابقش اون فيلم رو مونتاژ کرده. قرار است کارشناسان هاليوود وثيقه اين نامزد زندانی را تامين تا تکنيک​های بی​بديل مونتاژ را به آقای اسپيلبرگ و غيره آموزش دهد. از طرفی اين شايعه مطرح شده که بسياری از خانواده​ها که فيلم خانگی توليد کرده​اند، سر شارون استون را به جای سر خانم، هيکل اسکارلت جوهانسن را به جای هيکل خانم، سر برد پيت را به جای سر آقا و هيکل آرنولد را به جای هيکل آقا مونتاژ می‌کنند. کارشناسان معتقدند چون در ايران همه چيز مونتاژی است از نوع دموکراسی گرفته تا نوع انتخابات و تاييد صلاحيت، چرا از اين به بعد شخصيت​های سياسی را برای دولت مونتاژ نمی​کنند تا مردم اندکی دردشان کمتر شود. مثلا جناح راست می​تواند يک نامزد ثابت مدل فرانکشتين را با ترکيب چهره محمد خاتمي، مغز احمدی​نژاد، هيکل قاليباف و موهای جديد فرق وسط کرباسچی را معرفی کند.


همين چند هفته پيش بود که اين آقای موريس کاپيتورن آمده بود تورنتو و ما اينجا ديديمش که يک پرونده گنده دستشه و داره ميره پايتخت. بعدا فهميديم يک آش حقوق بشری پخته برای ايران که روش يک وجب روغنه!


يکی از همکاران ما از نيويورک گزارش داد که اين گزارش در باره تداوم ارعاب، سرکوب و تعقيب مدافعان حقوق بشر، مخالفان سياسی، اقليتهای قومی و مذهبی و ديگر گروهها در ايرانه که باید خدمتتون عرض کنم که بر اساس اونچه ما در روزنامه​های کیهان و رسالت و قدس و جمهوری می​خونیم، بشدت کذبه! اولا فعالان حقوق بشر مثل آقای ده​نمکی و الله​کرم آزادانه فعالیت می کنن، کسی هم کاری به کارشون نداره. مخالف سیاسی احمدی​نژاد هم احتمالا آقایان خوش​چهره و چمران هستند که اونها هم عضو آبادگران هستند و کسی کاری به کارشون نداره. اقلیت قومی هم همین آبادگران و اصولگرایان هستند که به نحوی اقلیت قمی محسوب می​شن، اقلیت مذهبی هم کسی کاری به کار خوارج نداره، پس همه​اش دروغه!


فوتبال ايران کله پا شد. فيفا فدراسيون فوتبال ايران را به مدتی نامحدود از کليه فعاليت​های بين​المللی منع کرد. به اين ترتيب تيم فوتبال ايران که قهرمان بازی​های آسيای پيش بود، سقط شد و فعلا به سابيدن کشک خود مشغول است. اينها از نتايج گند زدن آقای "علی​ابادی هم برای خودش شهريه "می​باشد. به این ترتیب مسابقات فوتبال لیگ برتر به در عمه و شوهر عمه آقای علی​آبادی می​خورد و داریوش مصطفوی هم نتوانسته با باج دادن و رشوه کسی را بخرد.


مجله تايم گزارش داد نام احمدی​نژاد در صدر فهرست مرد سال قرار دارد. در حال حاضر او با ۳۰ درصد از بقیه جلو است. به اين ترتيب امکان جهانی​شدن احمدی​نژادی شدن وجود دارد. تا حالا دنيايی را در نظر گرفته​ايد که زن و مرد آن شکل احمدی​نژاد باشند و دختر و پسر با همان قيافه از خانه بزنند بيرون؟ نوستراداموس هم از پيش بينی چنين وضعيتی در مانده بود.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)