تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

مشکلات خروس‌ها در فرانسه و ایران

گوش دهید و دریافت کنید

امروز صبح خبر رسيد كه منصور اصانلو ، رئيس سنديكاي كارگران شركت و احد تهران و حومه دستگير شده است. به گفته شاهدان عینی، یک گروه ۸ نفره مسلح از نوع لباس شخصی پس اندکی مهرورزی با اصانلو او را با خود بردند. اصانلو پیش از این هم مدت‌ها در بازداشت به سر می‌برد و یک بار هم توسط نیروهایی که گفته می‌شود اندکی اطلاعاتی بوده و به خانه‌کارگر مرتبط بوده‌اند حسابی نوازش شده است. منابع کلاغستون از تهران گزارش می‌دهند فردی به نام صادقی از خانه کارگر، سوابقی بسیار درخشان در نوازش و مهرورزی دارد. خانه‌کارگری‌ها چشم دیدن سندیکایی‌های اتوبسرانی را نداشته و چند بار از طریق دوستان لطیف‌شان، اصانلو و دیگران را شدیدا مهرورزی کرده‌اند


فیفا به سازمان تربیت بدنی گفت: دست خر کوتاه. ظاهرا "دست خر کوتاه" نام یک بازی قدیمی است که منظور فشار به طرف مقابل جهت عدم مداخله در امور دیگری است. رئیس سازمان تربیت بدنی ظاهرا بارها در نوع برگزاری مسابقات، لغو چند دیدار، چپاندن یک تیم دسته دومی در لیگ فوتسال و عزل رئیس فدراسیون که تازه هفته پیش استعفا شد، دخالت کرده. در فیفا گروهی از مردان جنسیت‌گرا به رئیس فدراسیون فوتبال ایران لقب "مادرزن" داده‌اند که مورد اعتراض طرفداران برابری حقوق زن و مرد قرار گرفت چون معتقدند این تشبیه علی‌آبادی به مادرزن‌ها، اهانت به مادر‌زن‌هاست!


خانم رویال نامزد حزب سوسیالیست فرانسه برای انتخابات ریاست جمهوری شد. البته ما خیلی دل خوشی نداریم از این که خانوما رئیس جمهور بشن، ولی این یکی خیلی چشم ما رو گرفته. به گزارشی که موسیو دولو کلاغ برامون فرستاده گوش بدین: خبر بد از فرانسه این است که یک مرغ نامزد ریاست جمهوری شده آنهم در کشور خروس‌ها!


وزیر بازرگانی گفت: برای مبارزه با افزایش قیمت مرغ، هنوز اقدامی در جهت واردات مرغ خارجی صورت نگرفته است. این درحالی است که انجمن حمایت از حقوق خروس‌ها، از وزارت بازرگانی و جهاد کشاورزی درخواست وارد کردن مرغ‌های فرانسوی زنده و تا حد ممکن بدون پر را کرده‌اند که هنوز با پاسخ مشخصی روبرو نشده‌اند. این درحالی است که وزارت بازرگانی گفته است خروس‌های ایرانی عملا ناتوان هستند و در بهار امسال نتوانستند از فرصت موجود استفاده لازم را ببرند و کاهش جمعیت تحت تاثیر هم مساله است. به قول شاعر: صدهزاران گل شکفت و بانگ مرغی برنخاست؛ تخم مرغان را چه پیش‌آمد، خروسان را چه شد؟ از سوی دیگر رئیس جمهوری مرغ‌دانستان گفته است که دو تخم ناکافی است. البته منظور او عدم کفایت تخم مرغ بوده است. فکر بد نکنید!


دولت بالاخره تصمیم گرفت رآکتور تهران را تعطیل کند. به گفته کارشناسان، این رآکتور سال‌هاست که از رده خارج است ولی سازمان انرژی اتمی برای خلاص شدن از دست تعدادی از کارشناسان قدیمی که بازنشسته نمی‌شدند، آنها را به کار در آنجا وا می‌داشت که گفته می‌شود باعث تشکر بعضی خانواده‌ها به خاطر دریافت غرامت جانی شده است. البته کسی حاضر نشد این خبر را تایید کند. گفته می‌شود ممکن است منطقه حوالی رآکتور تهران در کوی دانشگاه و آ‌-اس-پ و یوسف آباد اندکی تا قسمتی آلوده باشد


سایت بلاگ‌رولینگ که مدت‌هاست در ایران فیلتر شده است متهم به روابط نامشروع "پینگی" با وبلاگ‌نویسان ایران شده است. به گفته معاون پارلمانی وزارت ارتباطات، پینگ هر وبلاگ عملی غیر اخلاقی محسوب شده و مشاهده وبلاگ‌های پینگ شده موجب تحریک وبلا‌گ‌نویسان گردیده که باعث شده روزه بعضی‌ها در ماه مبارک باطل شود. گفته می‌شود معاون پارلمانی چند بار سعی کرده خودش را پینگ کند که اشتباهی به خود آسیب رسانده است.چندی پیش وبلاگ پری دریایی شناسی موسوم به وارش به این نکته اشاره کرده بود.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

مرسي

-- اكبر ج ، Nov 22, 2006

چرا همیشه وقتی خانم ها برای مراتب اجرائی در هر جا انتخاب می شوند مسئله را به مضحکه می گیرید . مگر این جدا سازی جنسیت و زن و مرد تا به حال برای مملکت ایران حاصلی جز عقب ماندگی فرهنگی داشته است . چرا کوس رسوائی عقب ماندگی خود را در ایترنت می زنید . بهتر است با گچ روی دیوار خانه خود بنویسید چون وسیله بهتری برای اظهار نظر این چنینی است !!!

کلاغستون: چقدر شما شبیه خانم سهیلا وحدتی حرف می زنید! کلی شادمان شدیم خانم! به خدا این کلاغ‌ها جای بهتری برای زدن کوس رسوایی پیدا نکردند جز اینجا! حتما چند تا از پرهای پشت‌شان را خواهیم کند!

-- سهیلا ، Dec 4, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)