تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

شب جمعه چند چیز یادت نره، آخریش احمدی‌نژاد

گوش دهید و دریافت کنید

سلام‌نعلیکم، حال شمو چطوره؟ باکیتون نی؟ آقوی بچه‌ها خوبه حالش؟ آبجی‌تون به سلومتی زویید؟ کاچی یادتون نره بدین بهشا! شیرش زیاد میشه!


ای آقوی احمدی‌نژادا هر چی مشاوراش بهش گفتن باز از ای حرفوی بدبد نزن، حالیش نشد! عامو ای یی باکیشه! مرد مومن، ای همه‌ بیکار داری، می‌خوی ۳۰ سال دیگه بچوی ای نسلو هم بیافتن به آوار ممکلت، بی‌کار و بی‌عار؟ مگه او اول دهه ۶۰ که فرمودن باید لشگر اسلامو زیاد کنیم حالو بدبختی‌اشو نمکشیم آق ‌گلو؟ عامو گلی به گوشه جمالت! حالو به ای ترتیب لابد با سیاستوی هسته‌ای آقوی ازینا، مردم با کلاهکوی هسته‌ای کانون خونواده رو گرم می‌کنن! ووی روم سیاه بشه! ووی روم به تیفال! عامو قلف کنین در ای دولتو!


منم سلام عرض می‌کنم خدمت شومو! عرضم به خذمتتون، ای آقوی وقایع‌نگار همی آقو محمود فرجامیا، باد فتق گرفته، فردو نمتونه در خدمت باشه، ما هم به همی دلیل فردو یی برنامه‌ای دارم ووسه بلاگروی فارسی نویس.


فعلا یی تفسیر خبری داریم در باره سخنان آقوی حسن روحانی، گوش بیگیرین:


حسن‌آقو، که مدت‌ها رئیس شوروی امنیت ملی بود، گفته انتخابات، واگذاری قدرت به مردمه! دماغ آدم دروغ‌گو! حسن‌آقو! عامو خالی می‌بندی پبو سفش خونه‌تون ولو نشه بعد ترک خوردن! عامو ۲۷ ساله هی مردم تو هر انتخابات قدرتشون کمتر شده، همه چیو دودستی دادن به شمومو، او وقت از ای حرفوی شامورتی بازیا می زنی؟ عامو بی‌خیال! بعدشم حسن آقو فرمودن رسانه‌ها چراغ جامعه هست! عامو دست بردار ،مرد مومن، وقتی شومو رئیس شورای امنیت ملی بودی کم با او بخشنامه‌هوی سانسوری زدی چراغ جامعه رو شکوندی؟ اینا فکر می‌کنن مردم حواسشون نی!


تفسیر دوم مربوط با انتخابات خبرگانه که حاج آقو قارقارال‌کلام براتون حرف می‌زنن:


شبهکمالله بالخیر والعافیه، باز هم بگم یا کافیه، از این مجلس بی‌قافیه، که انتخاباتش ماتحت تاثیر صافیه، و دموکراسی را نافیه. اول‌الکلام، کلام اول! قرار است مردم محترم ایران، ۸۶ نفر را از میان ۱۴۴ الی ۱۵۰ نفر برگزینند، که البته در بعضی استان‌ها فقط یک نفر لابد کاندیدا می‌شود و مردم محترم خیالشان راحت است که این رفتارهای ابلهانه دموکراتیک کشک است و مجبورند همان یکی را انتخاب کنند که البته با انتصاب هم فرق چندانی ندارد. ما نایب‌الامتحان شدیم برای امتحان مجلس خبرگان که بعضی متقاضیان می خواستند امتحان فقه و اصول بدهند، اول محل برگزاری نوشته شده بود، شرط لازم قبولی، در مجلس خبرگان جناح راستی، همانا ورود و دخول به جلسه با پای راست است، پس اگر با پای چپ وارد شدید، همانجا دستگاه بوق‌بوق شورای نگهبان، تشخیص می‌دهد که شما مشکل دارید و تمرین نکرده‌اید که با کدام پا باید وارد می‌شده‌اید! نکته دوم اینکه، هر چه سوال می‌شد که حکم این چیست، حکم آن چیست اگر نظر فقهی خود را می‌نوشتید، حتما رد می‌شدید! باید می‌نوشتید، احوط آنست که شما بفرمایید، و ما دیدیم آنها که برگه را چنین پرکردند، حکما کارشان به مشکل بر نخورد.


به تکذیبیه‌ای که از تهران به دست مارسید توجه کنید. انجمن خیالی هکرها و تولید کنندگان ویروس اعلام کرد، خبر ۱۴ آبان ماه کلاغستون که در آن گفته شده بود روزآنلاین به خاطر حمله ویروسی تعطیل شده و این ویروس را مقامات وزارت خاکستری در سایت‌های مختلف تزریق کرده‌اند. کذب محض بوده، چنین وزارت‌خانه‌ای وجود خارجی نداشته و در ضمن هکر‌ها حمله به سایت روز را ناشی از ویروس ندانسته‌اند و گفته‌اند ویروس ان خودش را دارد. کلاغستون از کلیه کسانی که به نحوی از این خبر آسیب دیده‌اند و ناراحت شده‌اند از جمله تمای ویروس‌های محترم، عذر می‌خواهد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

file sowtie dishab ro eshtebahi gozashtin vase emshab

-- بدون نام ، Nov 16, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)