تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

عجایب المخلوقات در وبلاگستان!

گوش دهید و دریافت کنید

وقایع وبلاگیه پانزدهم


آسیه خاتون امینی که وبلاگ وارش تحت اداره اوست و کامل زن عاقله ای می نمود، خبر داد که یکی از عجایب المخلوقات که طولش بالغ بر سه ذرع و نیم بدنش عین ماهی و نیم دیگر و علی الخصوص جوارح مهمه اش شبیه زن است و به آن پری دریایی هم گفته می شود، در حوالی بحر خزر یافت شده. بقاعده ای که این قبیل اخبار از طرف افراد صاحب فکر و منطق جدی گرفته نمی شود، جز چند موردی تمسخر و استهزا، توجه و التفات دیگری به این مطلب هم نشد و بهمین جهت آسیه خاتون بنای اعتراض را گذاشت و اعلام کرد که آنعده ای که دِماغشان قوه تحلیل و تصدیق این خبرها را ندارد، متحجر و متعلق به قرون وسطایند و اضافه کرد که خود مشارالیها یک بار یک آدمیزادی به شکل وزغ دیده و از آن فتوگراف هم دارد ولاکن خیلی ها سر آن جریان هم وی را مسخره کرده بوده اند.


تکمیلاً راپورت می شود که فی الحال البته هنوز خبری نیست و لاکن بعید هم نیست که عن قریب، وبلاگ مشارالیها مبدل شود به عجایب المخلوقات خانه و موجوداتی نظیر اژدهای هفت سر و عنقای کور و خرس بالدار و خرناطق و از این قبیل – که هیچ کدام اعجب از زن-ماهی سه ذرعی نیستند- هم آنجا تماشا بدهند.


دیگر آنکه علیرضاخان مجیدی حکیم باشی وبلاگستان، اعلان داد که دیده این روزها یکباره بعدد مراجعین وبلاگش مقدار قابل توجهی، اضافه شده و بعد که دقیق می شود کشف می کند که خیلی از اینها، بهوای تماشای الفیه و شلفیه به وبلاگ معزی الیه سرکشی کرده اند. از قرار اخبار، این روزها که بجهت انتشار یک سینماتوگرافی که مشهور است از مقاربت یکی از آکتریس ها یا یکی شبیه به مشارالیها با جوانکی به صورت مخفی گرفته و پخش شده، خیلی از رعایایی که اصلا اهل وبلاگستان هم نیستند، از شدت اشتیاق دیدن آن مکررا به وبلاگستان وارد شده و به هر وبلاگی، که کلمه ای راجع به آن ماجرا یا بخصوص اسم مشارالیها در آن باشد، مراجعت می کنند. و اتفاقا این مساله برای هر بلاگری که مختصر چیزی در آن خصوص گفته باشد یا حتی نصیحتی بجهت ندیدن این کرده باشد این روزها مکررا اتفاق می افتد و از این جهت یکی از طرق بالابردن تعداد مراجعین که بعضی بلاگرهای ذوی الاحترام دلبسته آن اند همین است که یک اسمی از آن اکتریس را حتی لهوا هم که شده بیاورند، فورا جماعتی از مومنین و مومنات به آنجا سرازیر می شوند!


دیگر آنکه یکی از جنابان بلاگرها که وبلاگی باسم "یک جامه دان فتوگراف کهنه" دارد اعلان داد که به چشم خودش دیده که یک داماد نوبالغی ، دو عروس را یکجا به نکاح خود درآورده و یک فتوگرافی هم بعادت خود از آنها انداخته بود که در وبلاگستان انتشار داد. که این خیلی مورد استقبال اهل وبلاگستان واقع شد و این جناب بلاگر که به "تیر برق پیر" تخلص می کند گفت که بعد تحقیقات من از داماد و عروسین، معلوم شد که یک دل پسر پیش عمه زاده اش بوده و یک دلش پیش دختر دیگری و مشارالیه هم مردانگی کرده و از هیچیک نگذشته و بعقیده این جناب بلاگر این اثبات می کند که آدمیزاد بجای یک دل، دو دل و بلکه بیشتر دارد. که البته بعقیده این خفیه نویس حقیر، یک لوازم مهمهء دیگری هم بجهت مسایل مهمه زناشویی واجب و لازم است که واحد یا بقول فرنگیون یونیک بوده که لابداً برای داماد که درصدد به حجله رفتن با دو عروس بوده، تابحال خوب تفهیم این مساله شده است. چون این امر مسبوق به سابقه هم هست که چند سال پیش جناب آقا محمدخان رییس الوزرا خیلی کوشش کرد در مرکز که عروسان قدرت و حریت را یکجا به حجله ببرد که بعد هشت سال مجاهدت میسر نشد و یک بلایی هم سر آن بینوا آمد!


تمت. بیست و سیّم آبان 1385 جلالی مطابق چهاردهم نوامبر 2006 سال مسیحی


میرزا محمود، خفیه نویس دارالصوت زمانه

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)