تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

اخبار ۴۰ سال دیگر کلاغستون

گوش دهید و دریافت کنید

گود ایونینک! حال شما چطور شده؟ به آخرین خبرهای امشب توجه کنید.


عباس عبدی، دانشجوی سابق خط امام، وبلاگر سابق و پدربزرگ وزیر امور خارجه امروز درب یک سخنرانی اعلام کرد که اشغال سفارت آمریکا هیچ تاثیری بر هیچ چیزی نگذاشته و عده‌ای همینطوری هنوز دارند برای خودشان حرف می‌زنند. عبدی چهل سال پیش در وبلاگش چند مطلب نوشت که تا حدودی اشغال سفارت آمریکا را توجیه می‌کرد و عدم ایجاد رابطه با آمریکا را به گردن الباقی می‌انداخت. در همین حال ظریفی که تصادفا نواده محمد جواد ظریف نماینده اسبق ایران در سازمان ملل بود گفت: ا فیو ستیودنتس میرن بالای دیوار، تا صد سال هیچکی نمیتونه مشکل این دیوونه‌ها رو حل کنه و رابطه برقرار نمیشه.


جاناتان اصغرزاده نوه ابراهیم اصغر زاده از اصلاح‌طلبان مدل جدید شکایت کرد. او اعلام کرد سال‌های سال است نام خانوادگی مرا غضنفر در مطبوعات می‌نویسند و در انتخابار شورای شهر، مردم به غلط به غضنفر رای داده‌اند و این تشابه اسمی باعث شکست من در انتخابات آینده خواهد شد. گفته می‌شود اصغرزاده بزرگ که پدربزرگ جاناتان معروف به غضنفر است، به غضنفر اصلاحات معروف بوده است. لازم به توضیح است که قضنفر یک بازیکن فوتبال افسانه‌ای است که در دیدار تیم ملی ایران و آرژانتین در عهد بوق، به تیم خودی بارها گل زده و تمامی بازیکنان به جای گرفتن مارادونا، حواس‌شان به غضنفر بوده است.


علی‌رجب مزروعی، رئیس مادام‌العمر انجمن روزنامه‌نگاران ایران و نوه رجب‌علی مزروعی اعلام کرد، این انجمن ده‌هزارمین بیانیه خود را در اعتراض به سانسور و توقیف مطبوعات منتشر کرده، ولی چون روزنامه‌ای برای انتشار این بیانیه وجود نداشته، مجبور شده‌اند بینایه را با تلفن برای دوستان و آشنایان بخوانند. در حال حاضر انجمن صنفی مطبوعات نزدیک به چهل سال است که فقط بیانیه می‌دهد. سخنگوی انجمن، دکتر نیکان ارغنده‌پور هم اعلام کرد سرای سالمندان بابام اینا به روزنامه‌نگارانی که دچار پیری زودرس شده‌اند تخفیف می‌دهد تا اگر بخواهند دجار افسردگی زودرس شوند و خانواده‌هایشان را از ناراحتی تحمل‌ ایشان به در آورند. یک نان‌خور غرغرو کمتر!


محمد ابراهیم هاله نوین، نوه بزرگ مرحوم احمدی‌نژاد که بزرگ‌ترین تولید کننده چراغ‌های نئون معلق در هوای دنیاست، اعلام کرد، آخرین اختراع پدربزرگش نوعی هاله بسیار بزرگ بوده که به عنوان هولاهوپ استفاده می ‌شده و عامل لاغری موضعی بوده است. خانواده احمدی‌نژاد صاحب بیشترین اختراعات نورانی تاریخ ایران بوده و روی خاندان "ادیسون" را کم کرده‌اند.


وزارت کشور گفت، لزومی ندارد مردم قهرمان در انتخابات آتی به پای صندوق‌های رای بیایند و خودشان را خسته کنند. اخترا جدید هیات نظارت که خودش تشخیص می‌دهد به جای مردم به چه کسی رای بدهد همه مشکلات را حل خواهد کرد. این دستگاه موفق شده چند دوره کاندیدای اصلح شورای نگهبان را به طور تصادفی با آرای بالا از صندوق خارج کند و صدای مردم هم در نیامده و خیلی راحت به دستگاه اعتماد کرده‌اند. از روزی که پول نفت بر سر سفره مردم آمده دیگر لزومی به مشارکت در امور اجتماعی نبوده است.


کامران لاریجانی مذاکره کننده ایران در امور هسته‌ای باز از شورای امنیت تقاضای فرصت کرد تا با رئیس جمهوری مواضعی هماهنگ اتخاذ کند. در حال حاضر ۴۱ سال است مذاکره کننده هسته‌ای به هر توافقی که می‌رسد، رئیس جمهوری گند می‌زند به آن.


دکتر اسماعیل یزدی دبیر کل نهضت آزادی از وزارت کشور تقاضای مجوز برای برگزاری جلسه احضار روح اعضای درگذشته برای رای گیری در مورد آینده این نهضت کرد. دکتر اسماعیل یزدی تنها بازمانده این حزب است. کلیه مصوبات چند ساله اخیر این حزب بوسیله ارواح اعضای این حزب به تایید رسیده است. به گفته مسوول امور احضار روح وزارت کشور، روح دکتر ابراهیم یزدی معمولا در آمریکا به سر می‌برد و خیلی دیر به دیر به جلسات وارد می‌شود، روح دکتر علیرضا رجایی به حزب مشارکت پیوسته، و روح دکتر بازرگان همیشه دنبال استکان چای و عینک‌های با شماره‌های مختلف است، روح مرحوم میناچی هم دنبال به تایید رساندن قانون مطبوعات که سانسور را قانونی می‌کند می‌باشد.


کمیته بزرگداشت آمران زنجیره‌ای روز اول آذر را تعطیل رسمی اعلام کرد. در سال ۷۷ دو نفر خودشان را بیخودی به چاقو زندند و کشتند و باعث دستگیری بدون دلیل چند نفر شدند. این افراد خودکشی کرده به ناحق علیه گروهی از خدمت‌گذاران شکایت کرده و این بی‌گناهان الکی الکی دستگیر شدند. اول آذر یادبود مظلومیت این خدمت‌گذاران است. به همین مناسبت مراسمی در مسجد ضرابخانه برگزار می‌شود. پوشیدن کلاه کوکلوس‌کلانی شرط ورود به این مراسم می‌باشد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

سلام عليكم.
جالب بود ، اين روزها كمتر مطلبي پيدا ميشود كه واقعا لبخندي مفت وُ مجاني روي لب-هاي آدم بكاره! ...
در پناه حق ،
عبد عاصي.

-- عبد عاصي ، Nov 13, 2006

wow....
كاش از نوه مستر خاتمی هم می گفتي
thanks

-- نكارين ، Nov 14, 2006

سلام.
من وحید بگوری نوه مرحوم استاد بگوری از شعرای بنام برره در 40 سال پیش هستم.
تو وانفسای اوضاع رسانه
دلم خون شد ز غوغای زمانه
من از روز ازل شاعر نبیدم
عجب سایتی بیده رادیو زمانه
خووووب بییید

-- وحید ، Nov 16, 2006

سلام
اولین بار هستش که میام و چون وبلاگ جالبیه بازم میام
این هم وبلاگ منه؛ دو هفته از آغازش می گذرهhttp://www.u4u.persianblog.com

-- لیلا(برای خودت زندگی کن) ، Nov 18, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)