تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

زلزله مصنوعی و مسائل مرتبطه

گوش دهید و دریافت کنید

وزیر ارتباطات گفت: سايت‌هاي فيلترشده به تعداد انگشتان دست هم نيست. وی در پاسخ سوال یک
خبرنگار که پرسیده بود دست شما چند انگشت دارد، گفت: دروغ چرا! و بعد شروع کرد شمارش انگشتانش... و ادامه داد: تا قبر، آ،آ،آ،آ،آ،آ،آ،آ،آ،آ،آ،آ،آ،آ،آ،آ،..........این شمارش هنوز ادامه دارد. مسوول فیل‌تر کردن سایت‌ها هم اصولا فیل بزرگی است که ضمن تر زدن به سایت‌ها ،مشغول گفتمان ترکمانی بوده و اصوالا فیل‌ها فاقد انگشت هستند.


تهران قرار است ۲۰ روز دیگر حسابی بلرزد. البته این لرزه کاملا کنترل شده است و خانم‌های محترمه لطفا با اولین لرزش غش نکنید تا رومئو بیاید نجات‌تان دهد. از این خبرها نیست. در ضمن سال‌ها پیش یک از آقایان علما فرموده بود که اگر در هنگام زلزله اتفاق ناجوری بیافتد و یک آقایی از آن بالا سقوط کند روی خانمی و تصادفا آن خانم باردار شود، این فرزند چه خواهد بود و نخواهد بود. پس از رفتن بالای ساختمان‌های بلند مرتبه در هنگام وقوع زلزله مصنوعی جدا خود داری، و از عبور و مرور بدون احتیاط در زیر برج‌ها هم بشدت پرهیز کنید!


به گزارش خ.ز.پ و د.م.پ از نوشهر، یک پری دریایی در آب‌های این شهرستان صید شد. گفته می‌شود این پری دریایی مونث بودهبه طول ۳ متر، و در هنگام از آب گرفته شدن تا ریش ماهی‌گیر را دیده فکر کرده مامور نیروی انتظامی است و سکته کرده.


فدراسیون فوتبال ایران تا محرومیت ۴ روز فرصت دارد. به گزارش خبرنگار ما، از زوریخ، فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، بعد از برکناری دادکان از ریاست فدراسیون ایران به دستور علی آبادی رئیس تربیت‌بدنی، طی بیانه‌ای اعلام کرد که دولت هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. البته این بیانیه به زبان آلمانی است و ما تنوانستیم بهتر از این ترجمه‌اش کنیم. از طرف دیگر، داریوش مصطفوی که سابق بر این کمی هارت و پورت می‌کرد که مشکل فدراسیون را دو سوت حل می‌کند، کماکان در روزه سکوت به سر می‌برد. او در قدیم متخصص حل کردن مشکلات فوتبال ایران با استفاده از قالیچه و هدایای غیر رسمی بود، ظاهرا این بار مسوولان فیفا باج نگرفته‌اند. همچنین گفته شد قرار است امروز یا فردا رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال ایران، محمد‌رضا دادکان از سمت قبلی خود استعفا کند، این ابتکار، جزو برترین ابتکارهای دولت بعد خانم ابتکار، رئیس سابق سازمان حفاظت محیط زیست است. از این به بعد قرار است اول مسوولین و وزرا در ایران برکنار شوند و بعدا با اسعتفای ایصان موافقت شود.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)