تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

Don't Cry for me Argentina

گوش دهید و دریافت کنید

يکی از قضات دادگاه فدرال آرژانتين برای اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس جمهور اسبق و رئيس مجمع تشخيص مصلحت ايران حکم جلب بين المللی صادر کرد. ظاهرا آقای رفسنجانی از عملیات انفجار مرکز یهودیان در آرژانتین مطلع بوده یا چیزی در همین مایه‌ها. در حال حاضر ماموران برای بررسی سوابق هاشمی به سراغ خاطرات وا در آن سال‌ها رفته‌اند. خبرنگار ما از چاپخانه منتشر کننده خاطرات هاشمی گزارش داد که بعضی از بخش‌های خاطرات در نسخه اصلی ناپدید شده است. گفته می‌شود بعضی از جزوه‌های خاطرات هاشمی رفسنجانی در گذشته نیز دچار آلزایمر شده بود. از جمله مواردی مربوط به سال ۶۰ و اتفاق ساختمان پلاسکو، ماجرای مک‌فارلین ماجرای میکونوس و غیره. از طرف دیگر رئیس تشریفات مجمع تشخیص مصلحت به کلیه اعضای خاندان هاشمی توصیه کرده که به هیچ عنوان از چند کیلومتری میدان آرژانتین در تهران، و سفارت‌خانه‌های آرژانتین در لندن، اتاوا، بروکسل و اسلو عبور و مرور نکنند.


کارخانه تولیدی موسیقی سنتی موسوم به "علیرضا افتخاری" اعلام کرد آلبوم جدیدی منتشر می‌کند. علیرضا افتخاری رکورددار انتشار در واحد زمان است. بان به گفته یکی از کارشناسان موسیقی، او آلبوم‌های مختلفی را در نقاط مختلف خانه‌اش پرکرده است. آلبوم آهنگ‌های بودار او هنوز اجازه انتشار نیافته!


مسوولین ایرانی از انتخاب دموکرات‌ها ابراز خوشحالی کردند، در همین حال رئیس سیاست‌گذاری حزب جمهوری‌خواه آمریکا گفت، نالوطی‌ها، چی شد؟ سال ۱۳۵۸ که اول قرار بود سفارت آمریکا رو ۴۸ ساعت اشغال کنید بعد به خاطر گل روی ما کردینش ۴۴۴ روز تا کارتر سقوط کنه بعدش ریگان به قدرت برسه، مگه با هم عقد اخوت نبسته بودیم؟ حال چی شد؟ به گزارش همکار ما مسوولین حزب جمهوری‌خواه تمامی عکس‌های رد و بدل شده با مسوولین ایرانی را پاره کرده‌اند و نامه‌های را پس فرستاده‌اند.


رئيس ستاد حوادث و سوانح پيش‌بيني نشده مازندران نسبت به احتمال شيوع مجدد بيماري آنفلوانزاي حاد پرندگان در استان هشدار داد. در همین زمینه کلاغستون به همه خبرنگاران خود در استان مازندران هشدار داده از هرگونه روابط مشکوک با مرغ‌های این استان خودداری کنند.


به یک گزارش داخلی توجه کنید:


خانم کلاغ شیرازی طی درخواستی غیر رسمی از مهدی جامی تقاضا کرد نام رادیو زمانه به"زنانه" تغییر یابد. خانم کلاغ در گفتگو با خبرنگار ما گفته است که یگ گروه از همکاران مرد به جای اینکه رادیو را سیویلایز کنند، آنرا سیبیلایز کرده‌اند. با ین وجود چند نفر از مردان همکار سیبیل‌های خود را در همبستگی با بقیه تراشیده‌اند و گفته‌اند ما مردم مردم هم نیستیم.


سایت روزآنلاین که دچار یک حمله ویروسی شدید شده بود، پس از یکی دو شب گذراندن دوره نقاهت، به حالت نسبتا عادی بازگشت.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)