تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

چپ‌های جهان، متحد شوید!

گوش دهید و دریافت کنید

جناح راست آمریکا در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس نمایندگان شکست خورد. همچنین بسیاری از سناتورهای جمهوری‌خواه از مجلس سنا از نشستن مجدد بر صندلی‌های خود بازماندند. یکی از این سناتورها ریک سنتوروم بود که دو سه نفر از دانشجویان اسبق تحکیم وحدت چب‌گرا که اخیرا در آمریکا تحت تاثیر ویاگرا راست‌گرا شده بودند، نقش ملیجک ایشان را بازی می‌کردند و آقایی که کارهای زجرآوری می‌کند هم دائما می‌خواست از طریق او و دیگران در میان سناتورهای آمریکایی نفوذ کند و جماعت را راضی به حمله به ایران! شکست سناتور ریک سنتوروم و بعضی‌های دیگر که عاشق حمله به ایران بودند را به کلیه دوستان جناح راست اصول‌گرا در ایران و آمریکا تسلیت عرض می‌کنیم.


رئيس سازمان زندان‌ها گفت: ورودي زندان در سال حدود 600 هزار نفر است که بي‌سرپرست ماندن اين تعداد خانواده تبعات مخربي را براي فرزندان، خود فرد و جامعه به همراه دارد. همچنین یکی از اعضا سازمان هلال احمر به خبرنگار ما گفته است که زندان‌های ایران مشکوک‌ترین جا برای انتقال ویروس ایدز از طرق مختلف از جمله سرنگ آلوده می باشند. گفته می‌شود رئیس سازمان زندان‌های کرمانشاه به زندانیان مبتلا به ایدز می‌گوید "موِیدز باشید". در عین حال، هر سال رئیس قوه قضاییه می‌گوید که با قضاتی که احکام زندان را بدون دلیل صادر می‌کنند برخورد می‌کند. این برخورد در حد یک نازتو برم الهی باقی مانده است.


جایزه مهم سازمان دیده‌بان حقوق بشر به امید معماریان رسید، کلاغستون ضمن تبریک به امید عزیز از ایشان می‌خواهد که برای حفظ جان خود از گزند بعضی وبلاگرها مدتی آفتابی نشود.


كنفرانس «احمدى‌نژاد شناسى در اسرائيل» برگزار شد. در این کنفرانس به بررسی ضریب هوشی، شانس احمدی‌نژاد برای گرفتن دوست دختر در دوران شاه، علت سرخورده‌گی او به همین دلیل، تلاش او برای اشغال تک نفره سفارت شوروی، شایعه قاچاق بنزین از استان اردبیل در دوران استانداری او، ماجرای ۳۰۰ میلیارد تومان پول بی‌زبان خرج شده در شهرداری بودن سند در دوران شهرداری او و تلاش او برای تولید بمب‌هایی با پاک‌کن برای پاک کردن اسرائیل و افزایش تولید کودک در سال‌های آتی و ... مطرح شد. وزارت خارجه ایران ضمن محکوم کردن این کنفرانس و نتایجش گفت، ما هم می‌گیریم رئیس جمهور شما را که پرونده تجاوز به منشی دارد را بررسی می‌کنیم. چندی پیش رئیس جمهوری اسرائیل که یزدی هم هست متهم به اندکی تجاوز جنسی شد و معلوم شده از کمک‌های نقدی و جنسی بهره‌مند گشته.


علی لاریجانی از ریاست شورای امنیت ملی استعفا داده است. بر اساس خبر یکی از کلاغ‌ها ی چهار راه کاخ-پاستور، لاریجانی گفت است مواضع هسته‌ای ما را به هسته‌های خودشان هم قبول ندارند. او در مورد بمب هسته‌ای هم دقیقا از لفظ همکار وقایع‌نگار ما استفاده کرده و آنرا بمب تخمی نامیده است. روابط احمدی‌نژاد و لاریجانی بسیار تخماتیک می‌باشد.


دنیل اورتگا، رهبر چپ‌های نیکاراگوئه بعد از ۱۶ سال به قدرت بازگشت. او در سخنرانی بعد از پیروزی خود گفته است که راه احمدی‌نژاد را در پیش خواهد گرفت. کارشناسان پیشبینی می‌کنند که تا چند سال دیگر جمعیت نیکاراگوئه از ظرفیت این کشور بالاتر برود و سن ازدواج به ۱۲-۱۳ سال برسد. از همین الان فاتحه این کشور را باید خواند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)