تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

مشکلات ناشی از "نزديكي" كارگزاران و اصلاح‌طلبان

گوش دهید و دریافت کنید

تکذيبيه: يکی از اعضای سابق حزب مشارکت که ساکن خارج است ديروز مطلب منتشرشده در کلاغستون را تهمت به رضوی فقيه خواند و آنرا بشدت تکذيب کرد. او گفت خبر کلاغستون به شرح زير:


"رضوی فقیه اشاره‌ای به کمک‌های خاتمی به بعضی از دانشجویان خودی و مورد تایید مشارکت برای خروج از ایران و اقامت در خارج از کشور نکرده است. تعداد دانشجویان خودی باقی مانده در زندان نامعلوم است و تنها تعدادی از نظر آقای خاتمی نخودی هستند که باقی مانده‌اند"


اهانت و تهمت به رضوی فقيه و بقيه است. کلاغستون ضمن تنبيه شديد انضباطی قاراينا که اين خبر را برای ما ارسال کرده اعلام می​کند که خروج رضوی فقیه از ایران، بازگشتش به تهران در زمان انتخابات رياست جمهوری برای حمايت از معين کاملا بدون هماهنگی​های لازم صورت گرفته و نامبرده به هيچ وجه مورد حمايت مشارکت و غيره نبوده است. کلاغستون برای ایشان ضمن عذرخواهی از ايشان و ديگر مشارکتی​های سابق خارج از کشور آرزومند سلامت و موفقیت کمال و تمام است.


حکم مرگ صدام حسین اعلام شد. دادگاه بررسی کننده جنایات صدام پس از کلی تعویض قاضی و وکیل و غیره، آخرالامر اعلام کرد که صدام حسین، رهبر سابق عراق به دار مجازات آویخته خواهد شد.


به گزارش قارقارلی کریمی از بغداد توجه کنید.


شنوندگان عزیزم توجه فرمایید، هم اکنون، دادگاه حکم اعدام صدام حسین کافر سابق، و برادر مظلوم صدام فعلی را اعلام کرد. دکتر حسن عباسی استاد دانشگاه دکترین‌آباد کتول اعلام کرده تا روز اعدام صدام در اعتراض فقط روزی یک عدد خرما خواهد خورد. گفته می‌شود بسیاری از دشمنان سابق صدام برای پیروزی او بر آمریکایی‌های کافر فعلی هرروز دعا می‌کنند. وزارت خارجه ایران نیز کماکان رویش نمی‌شود از سقوط صدام بوسیله آمریکا حمایت کند و احتمالا حکم اعدام صدام را که باعث کشته و مصدوم شدن صدها هزار جوان ایرانی شد خیلی تایید نخواهد کرد، اگر هم تایید کند، احتمالا رویشان نشده محکوم کنند.


اصغرزاده گفت‌: "نزديكي" كارگزاران و اصلاح‌طلبان مشکلات زیادی را موجب شد. بر همین اساس، به گزارش خبرنگار امور روابط نامشروع کلاغستون، اصغرزاده یا معنی نزدیکی را نفهمیده و این حرف را زده، یا می‌خواسته به عطریانفر بفهماند که از او مدارک جالبی در دست دارد. اصولا در ۲۷ سال گذشته معانی و مفاهیم سیاسی بسیار جذاب شده‌اند.


یکی از رهبران دینی آمریکا که از حامیان محافظه‌کاران در قدر محسوب می‌شد، اعتراف کرد که اندکی تا قسمتی ابری همجنس‌باز بوده و گاهی بازیگوشی می‌کرده است. گفته می‌شود در بسیاری از کشورها، روابط همجنس‌گرایانه در بعضی از مراکز محافظه‌کار دینی رواج داشته و صدای کسی هم در نمی‌آید. کارشناسان معتقدند علت سکوت بهره‌گیری از دهان بندهای معنوی و مادی است. خبرنگار ما از قم نیز هنوز نتوانسته گزارش خود را از پزشکی قانونی این شهر در مورد بعضی حرف‌ها و حدیث‌ها کامل کند. از سرنوشت او هم اطلاعی در دست و پا نیست!


همسر سخنگوی دولت گفت که دید سیاسی دارد. او همچنین اعلام کرده از شدت عمل یک کمی خوشش می‌آید، و هر چه بقیه گفته‌اند این حرف خوبی نیست، گوش نداده و اعلام کرده که از شدت عمل آقای احمدی‌نژاد خیلی راضی است. خانم رجبی اولین کسی است که تقاضای خلع لباس خاتمی را کرده و احتمالا این سخن هم بر اساس دید سیاسی خاص ایشان زده شده است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

خیلی عالی بود

-- reza ، Nov 7, 2006

مطالب جالبی دارد این کلاغستون

-- یک روزنامه نگار ، Nov 10, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)