تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

فواید عدم اشغال سفارت انگلیس در ۱۳ آبان

گوش دهید و دریافت کنید

سید محمد خاتمی گفت: ما ۱۵۰ سال است که آزادی می خواهیم. او که در ۱۳ آبان همزمان با سالگر اشغال سفارت آمریکا و روز دانشجو در کانون توحید لندن سخنرانی می‌کرد گفت که خدا را شکر آن روز ما سفارت انگلیس را نگرفتیم، وگرنه من امروز کجا می‌رفتم؟ او سپس گفت که بدترین خاطره من از دوران ۸ ساله‌ام در کاخ ریاست جمهوری ماجرای کوی دانشگاه است. به گزارش قاراینا خبرنگار دانشجویی ما یکی از دانشجویان کتک خورده در ۱۸ تیر که در آنجا حاضر بود گفت اتفاقا بدترین خاطره ما از آقای خاتمی هم به همان ۱۸ تیر بر می‌گردد که وقتی دانشجویان از ایشان کمک خواستند دچار غیبت صغری شدند. آقای خاتمی هر گونه ارتباطی با صغری را قویا رد کرده است.


سعید رضوی فقیه دبیرانجمن‌های اسلامی دانشجویان نیز در ابتدای این سخنرانی بعد از چند دقیقه مداحی خاتمی گفت که اصلاحات زنده است چون خاتمی زنده است. رضوی فقیه اشاره‌ای به کمک‌های خاتمی به بعضی از دانشجویان خودی و مورد تایید مشارکت برای خروج از ایران و اقامت در خارج از کشور نکرده است. تعداد دانشجویان خودی باقی مانده در زندان نا معلوم است و تنها تعدادی از نظر آقای خاتمی نخودی هستند که باقی مانده‌اند.


سایت کسوف زیر عکس عباس امیر انتظام نوشت:


گاهی چندتا دیوانه از یه دیوار بالا میرن،


اما چند میلیون عاقل هم نمیتونن اونها رو پایین بیارن


کم کم اون بالا میشه دیوونه خونه


این پایین میشه مریض خونه....


این شعر نو را عباس امیر انتظام به عباس عبدی تقدیم کرده است. ظاهرا اشاره‌ای دارد به اینکه یک عباس از دیوار بالا رفت، و یک عباس دیگر از سال ۱۳۵۸ به دلیل سند‌سازی‌های چند عباس دیگر هنوز در زندان است. یا حضرت عباس!


دولت احمدی‌نژاد تایید کرد که آبشار دوم غنی‌سازی با تزریق گاز انجام می‌شود. آقازاده وزیر اسبق نفت و رئیس فعلی سازمان انرژی اتمی، از سال‌ها پیش همه چیز را با گاز انجام می‌داده است و وقتی از او پرسیده شد که غنی‌سازی اورانیوم با گاز به چه ربط دارد؟ گفت به شقیقه!


صلاحیت مجید انصاری با وجود عدم شرکت نامبرده در کنکور خبرگان تایید می‌شود. به گزارش خبرگزاری‌ها از شورای نگهبان، مسوولان این شورا گفته‌اند با وجود آنکه مجید انصاری عضو جناح چپ شناخته می‌شده ولی به طور غیر رسمی از خودمان بوده است و در ماجرای تصویب قوانین علیه مطبوعات در مجلس با وجود آنکه می‌توانست از طریق آبستراکسیون مانع موفقیت جناح راست شود، در سر جایش نشست و بیشترین خدمات را به جناح راست در دوران نمایندگی‌اش کرد. به این می‌گویند نماینده خوب جامع‌الطرفین!


سایت روزآنلاین دچار حمله یک ویروس خطرناک شد. یک هکر به خبرنگار ما گفت این ویروس معمولا در سیستم‌های اصلاح‌طلبان و روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب به صورت انگل وارد شده و وقتی از جای دیگر تامین شد، فعال می‌شود. بهترین راه مقابله با این ویروس پاک نگاه داشتن محیط و استفاده از ویروس‌کش است. گفته می‌شود این ویروس را مقامات وزارت خاکستری در سایت‌های مختلف تزریق کرده‌اند.


بر اساس نتايج يک نظرسنجی که در روزنامه گاردين جمعه منتشر شده، بريتانيايی ها بعد از بن لادن، جورج بوش را پرخطرترين شخصيت برای صلح جهانی معرفی کرده اند. در رده سوم و چهارم هم کیم جونگ ایل، رهبر کره شمالی و احمدی نژاد قرار دارند. پس از شنیدن این خبر احمدی‌نژاد به جمکران رفته و کلی نامه ته چاه ریخته و شکر ایزد را به جا آورده، و فقط ناراحت است که چرا اول نشده است. گفته می‌شود هر وقت او دچار افسردگی می‌شود، به جمکران می‌رود و گوشش را می‌چسباند به دهانه چاه و دستورات جاه را به اجرا می‌گذارد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

نظرم +

-- بدون نام ، Nov 7, 2006

خيلي متن ها و فايلهاي صداتون با حاله !
كجاي راديو هستين؟يعني رو كدوم موج؟

-- راه راهي ، Nov 9, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)