تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

روش جدید اخراج بوسیله احمدی‌نژاد ثبت شد

گوش دهید و دریافت کنید

سید محمد خاتمی دکترای افتخار خود را از دانشگاه سنت اندروز سکاتلند گرفت. به گزارش بی‌بی‌سی این نخستین بار است که یک مقام عالیرتبه ایرانی از بریتانیا دیدار می‌کند. خبرنگار ما قاراینا این حرف بی‌بی‌سی را رد کرده و گفته است که بسیاری از مقامات ایرانی به طور غیر رسمی از انگلیس دیدار کرده‌اند و آدرس کوچه‌پس‌کوچه‌های لندن را بهتر از قم بلد هستند!


روش جدید اخراج وزرا بوسیله احمدی‌نژاد به ثبت رسید. وی به وزیر تعاون گفت، شما نه برکنار می‌شوید و نه اخراج می‌شوید، بلکه ماموریت شما به پایان رسیده، از ساختمان‌تان بزنید بیرون! چندی پیش نیز زهرا ره‌نورد رئیس دانشگاه الزهرا و همسر میرحسین موسوی به همین وسیله ماموریت کاری‌اش تمام شد و جایی کار پیدا نکرد.


سعید حجاریان رسما بر انداز شد. حجاریان در سخنان اخیرش گفته است که ساقط کردن این دولت از اوجب واجبات است. حجاریان زمانی که در وزارت اطلاعات بود، مامور شکار براندازان بود. یکی از کسانی که در قدیم پیه حجاریان به تنش خورده بود به ما گفت که خدا نکند همان برخوردی که حجاریان با براندازها می‌کرده با خودش بکنند.


اموال باشگاه پرسپولیس توقیف شد. باشگاه به طرفداران هشدار داده که برای حفظ اموال خود شورت قرمز هم نپوشند. هیچ اطلاعی از سرنوشت کسانی که شورت قرمز پوشیده بودند در دست نیست.


بودجه واردات بنزین ایران دوبرابر شد. اگر مشکلات واردات بنزین حل نشود، ایران که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نفت است، به بزرگ‌ترین واردکننده‌ بنزین تبدیل خواهد شد.


روند پاکسازی دانشگاه‌ها از اساتید قدیمی تشدید یافته است. به گزارش خبرنگار ما از دانشگاه تهران، گروهی از اساتید که زمانی اساتید قدیمی را اخراج کرده بودند، در معرض حذف قرار گرفته‌اند. در قدیم گفته می‌شد که انقلاب بچه‌های خود را می‌خورد ولی این بار انقلاب فرهنفی فرزندان خود را درسته قورت می‌دهد.


هیلاری کلینتون که بشدت عاشق احمدی‌نژاد شده، در انتقام از رابطه قدیمی همسرش با مونیکا، خواستار مذاکره رسمی با ایران شده است. گفته می‌شود او لحظه‌ای چشم از عکس احمدی‌نژاد بر نمی‌دارد.

قائم مقام وزارت کشور گفت که ۲۳۰ هزار نفر تامین امنیت صندوق‌های آرا را بر عهده دارند. سردار ذو‌القدر که گفته می‌شود در انتخابات گذشته شوراها و سپس مجلس کودتای انتخاباتی کرده بود، مسوول امنیت صندوق‌هاست. رقم ۲۳۰ هزار نفر هم شباهت عجیبی به آرا آبادگران در انتخابات شوراها دارد. امسال برای نخستین بار است که سه نفر از کسانی که متهم به دست بردن در نتیجه انتخابات هستند، مقام اجرایی انتخابات می‌باشند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

چي بگم والا!!! اين شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان را حتماً شما هم مثل بقيه مردم ديديد. خيلي ذكاوت لازم نيست كه آدم بفهمه دشمني‌هاشون با نظام اين مملكت خيلي ساده و ابلهانه است. حالا مي‌گيم اونا هيچي بلد نيستن. اما يه جايي كه مي‌دونم قلم به‌دستانش كم كسايي نيستن و تو صنف ما و به قول ما آدم حسابي اين عرصه بودن با يه امكانات خوبي دور هم جمع شدن اما نتيجه‌اي كه مي‌بيني، نشونه‌هايٍ كمي از هوشمندي درش ديده مي‌شه. يكم كمتر رو بازي كنيد! مي دونيد منظورم اينه كه هميشه خوندن يه مطلب حتي از جنس طنز (به‌خصوص طنز، شايد مناسب‌تر است) كه هوشمندانه نگارش شده و آدم احساس مي‌كنه كه شعورش را به سخره نمي‌گيرن به دل آدم بيشتر مي‌چسبه و در نتيجه تأثيرگذاري بيشتري داره. بازم مي‌گم من دلم مي‌خواد وقتي فحش هم ميخونم، خيلي راحت نفهمم اين فحش بوده. آخه راستش در مملكت ما همين‌طور كه راه مي‌ريد انواع، اقسام و اقلام مختلفي از فحش ناموسي و غيرناموسي و كوچه بازاري مي‌شنوي، خدائيش ديگه فحش خوندن اونم در راديو زمانه يكمايي دلزننده مي‌شه. يه جاهايي منم نمي‌تونم جلوي خندم را از بعضي نوشته‌ها بگيرم، اما يه روزايي مي‌گم: اين بروبچ چقدر راحت مي‌تونن من را بخندون حتي گريه بندازن!
خلاصه همين و كلي هم خسته‌نباشيد.

-- سميرا ، Nov 7, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)