تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

مملکت امام زمانی

گوش دهید و دریافت کنید

احمدی‌نژاد گفت: دولت انگليس بسيار ضعيف است


آقای احمدی‌نژاد ادامه بیانات شاهکار خود فرمود که انگلیس آنقدر ضعیف شده که عمرا بتواند ما را از جایمان تکان دهد. او گفت وقتی مملکتی پادشاهش یک ضعیفه باشد، و از زیاد شدن جمعیت بترسد، عمرا بتواند ما را بترساندد. هری! فوتینا! اوهوکی! مالاسیدی ریزه! درسته خوردمت! بعد از اسرائیل می‌گیرم پاکت می‌کونم! اگر ...میری زیر آب! از ذکر دقیق سخنان ایشان معذوریم.


آقای الهام، همسر خانم رجبی گفت، تعطیلات بعد از عید فطر به دل مردم نشسته، چرا زر زر زیادی می‌کنید؟ کارشناسان اعلام کرده‌اند که تنها در کشورهای فاقد مدیریت ممکن است الکی چند روز را تعطیل کنند و آب از آب تکان نخورد. در گذشته می‌گفتند مملکت ایران امام زمانی است، چون چگونه ممکن است با این مدیریت زیر صفر دولتی،اقتصاد فاسد، صنعت درب و داغان، سوبسید وحشتناک، مصرف بنزین بی‌درو پیکر و واردات بی‌رویه سوخت از خارج در عین تولید کننده بودن و ...یک دولت سقوط نکند؟


حذف هاشمی رفسنجانی از بعضی فهرست‌های مجلس خبرگان


به گزارش خبرنگار ما از میدان یاسر نیاوران، اکبر هاشمی رفسنجانی صبح امروز غرو لندکنان سوار بنز خود راهی مجممع گردید. گفته می‌شود یک از دوستان قدیمی او برایش نوشته است که اکبرجان، تو که در برابر حذف خیلی‌ها سکوت کردی و در بسیاری از مواقع عامل حذف الباقی بوده‌ای، باید انتظار این روز را می‌کشیدی. گفته می‌شود نامبرده کتاب عالیجناب سرخپوش اکبر گنجی را به هاشمی رفسنجانی هدیه داده بود.


ماجرای دکترای اهدای دکترای افتخاری به سید محمد خاتمی وارد مرحله جدیدی شد. خاتمی نخستین کسی است که در ایران پیش از گرفتن مدرک دکتری، دکتری گرفته است! در بین سال‌های ۱۳۶۱ تا ۱۳۷۱ که وزیر ارشاد بود، تحت عنوان دکتر خاتمی شناخته می‌شد، ولی حتی یک دکترای دانشگاهی و حتی افتخاری نداشت. منابع انگلیسی گفته‌اند اعطا دکترای افتخاری به خاتمی بی ارتباط به اهدا تعداد بسیار زیادی کتاب از سوی مرکز خاتمی به آن دانشگاه بوده است. قرار است خاتمی بدا جایزه را به پاس خدمات ابطحی که تمام اشتباهات او را در وبلاگش ماله‌کشی می‌کند.


وزیر ارتباطات گفت، ایرانی‌ها ۲ درصد بیشتر از تمام دنیا سراغ سایت‌های ناجور می‌روند. وی گفت البته ما موفق شده‌ایم هجوم مردم به سایت‌های سیاسی و منتقد دولت را بگیریم واگر به جای خواندن مطالب انتقادی، عکس‌های جنیفر لوپز را می بینند، نوش جانشان، برای من هم کپی و پیست کنند تا دور از چشم حاج خانم ببینم، چون ان حاج خانم ما تمام سایت‌های سکسی و عکس هنرپیشه‌گان سینما را در خانه ما بلوکه کرده است!


شنوندگان عزیز به ادامه برنامه کامنتستون کلاغستون در باره‌ سفر فضایی کانم انوشه انصاری توجه کنید:


عامو اینطوری که نميشه که! يعني ممكلت اين همه مغز متفكر بالقوه مظلوم داره كه اگه پاشون به آن ور آب برسه ، همه چيز رو مي تركونه!!


اگه ایران می‌موند هیچ پخی نمی‌شد!


خانم انصاری یه الگو برای ماست!


مگر خانم انوشه چة كار مهمي انجام داده كة اينقدر درباره اش سرو صداي بيجا راه انداختةايد ؟ يك سفر توريستي به فضا كه ديگر اين حرفها را ندارد اگر هم افتخاري براش قائل هستيد آن افتخار ارزاني خودتان .


آهای! اونایی که می‌گین پولش دزدیه! آقایون پول مملکتو دزدین خبری نشد، این کانوم با پول خودش جرات کرد بره هوا زورتون گرفت؟


ما آرزو می‌کنیم تمامی خانوم ها برن رو هوا!


آقا! ما ایرونی‌ها اگه کسی از خودمون بالاتر رفت، می خوایم بکشیمش پایین ، مگر اینکه دارش زده باشن!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

سلام ، در مورد اون پاراگراف که در مورد وزیر محترم ارتباطات نوشتید باید بگم وقتی خبر 20:30 گفت این آقا میگن مردم دنبال سایت های علمی هستند از خنده روده بر شدم ... بد نیست یه نگاهی به سیستم آمار وبگذر بندازن تا ببینن ملت چی سرچ می کنن ...
یه نگاهی هم به گوگل ترند هم بندازید می بینید که فقط تو سکس و عکس های جنیفر لوپز و .... رتبه ی اول رو کسب کردیم ...
شما می تونید برای مثال توی سیستم گوگل ترندس نگاهی به علوم ارتباطات بندازید .. می بینید که اینقدر جست و جو کم بوده که اصلا کار به آمار نمی کشه و هیچ نتیجه ای رو بهتون نشون نمیده ... حالا بیاید در مورد دوربین مخفی و پارتی سرچ کنید ... ماشالا چه می کنن این نسل فهمیده ...
موفق باشید ... www.iran1400.mihanblog.com

-- محمد جواد ، Oct 31, 2006

مهم اینکه اون تونسته !!!!
و دیگه هیچی!!!!!!!!!

-- روز ، Oct 31, 2006

خواهشمنديم فايلها را به صورت zip در سايت قرار دهيد تا دانلود كنيم. چون ما امكان دانلود فايلهاي صوتي را نداريم و با مشكل مواجه هستيم.

-- محمد رحيمي ، Nov 1, 2006

بدجوری عصبانیت کردند عزیزم- خوش عاقبتی را از هر خدایی که می پرستی مسئلت کن

-- بدون نام ، Nov 1, 2006

سلام دوست هموطن
بنده و دوستانم در تلاش برای مبارزه با اسلام نیاز به یاری سایر همطنان داریم در صورتی که مایل به یاری ما هستید یا دوست دارید در این زمینه با ما بحث و تبادل نظر داشته باشید با ما تماس بگیرید
متشکرم

-- امید ، Nov 6, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)