تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

این میدان آرژانتین، اعدام باید گردد

گوش دهید و دریافت کنید

لازم به ذکر است که خبرهای دیروز متعلق به ۳۰ سال دیگر بود و تعدادی از شنوندگان برنامه بدون توجه به تاریخ برنامه پس از شنیدن خبر، اقدام به خوردن تعداد بسیار زیادی قرص کرده‌اند که کلاغستون هیچ مسوولیتی در این قبال نمی‌پذیرد. آقای کلاغ هم از ترس، به جای خودکشی با قرص خواب‌آور، تعداد زیادی قرص ویاگرا خورده که تمام بدنش مثل چوب شده و بعد از سکته قلبی در بخش آی‌سی‌یو بستری است.


یک دادستان آرژانتینی علیه مسوولان ایران به خاطر نقش احتمالی‌شان در انفجار مقر یهودیان در دهه نود، اعلام جرم کرد و خواستار دستگیری تعدادی از ایشان گردید. وزارت خارجه ایران هم بعد از این اقدام، میدان آرژانتین را احضار کرد که به خاطر عدم مراجعه میدان به دفتر سخنگو، گروهی از تظاهرات کنندگان با شعار مرگ بر میدان آرژانتین هم پارکینگ بیهقی را اشغال کردند و هم میدان را به گروگان گرفته‌اند. سفارت آرژانتین هم در تهران به وزارت خارجه پیغام داده که می‌تواند کلیه پیام‌ها و اعتراضات دیپلماتیک را به دفتر سفیر بفرستد و میدان آرژانتین هیچگونه دیپلماتیک با این سفارت ندارد.


در همین حال، میدان میکونوس نیز علیه مسوولان ایرانی اعلام جرم کرد. به گزارش خبرگزاری‌ها، این میدان از مقامات قضایی آلمان خواسته است ،مجددا پرونده برخورد تصادفی تعدادی از مخالفان ایرانی با گلوله که قرار بود در رستورانی به همین نام با مقامات اطلاعاتی ایران دیدار کنند و خود را پس از تیر خوردن به مردن زدند و البته زنده هم نشدند، بررسی کند. گفته می‌شود این میدان از سال ۱۹۹۳ دچار افسردگی حاد به دلیل بی‌توجهی دولت آلمان وا اهمیت بیشتر روابط اقتصادی آلمان-ایران شده است.


علی‌اکبر ناطق نوری گفت، كشور را يك جناح نمي‌تواند اداره كند. کارشناسان معتقدند این انقلابی بزرگ در طرز تفکر جناح راست است. چون براساس گزارش‌ها، جناح راست در حال حاضر کشور را اداره نمی‌کند، بلک ترتیب کشور را دارد درسته می‌دهد. کارشناسان مدیریت معتقدند، ترتیب کشور را دادن با اداره کردن آن اندکی تفاوت دارد.


به گزارش ویژه کامنتستون کلاغستون توجه کنید.


در طول دو ماه و نیم گذشته، برنامه ویژه رپرتاژ سفر فرازمینی خانم انصاری با آمار خیره کننده‌ای روبرو بوده است. لطفا به بعضی از کامنت‌های خوانندگان توجه کنید:


کسی نگفت هر کی بره آمریکا میشه انوشه ولی اگه قرار باشه بشه انوشه ، بمونه اینجا ، فوقش میشه محمود جون و هاله نور تولید می کنه !


گفتيد اگر انوشه نميرفت چه ميشد بگم كه اگر انوشه به امريكا نميرفت دولت امريكا الان ما هانه چند ميليون دلار( از محل وصول ماليات شركت خانم انوشه ) براي كشتار مسلمانان استفاده می‌کرد. اگر صداقت دارید پخش کنید!


آیا پدر انوشه وزیر سابق اقتصاد ایران بوده است و پول مردم را بالا کشیده است.
و آیا فامیلی این خانم رئیسیان است؟


ajab! anoushe dokhtar khaleye mane. harfayi ke mishnavam baram kheili jalebe. be khosus inke mibinam kasi famile dokhtar khaleye mano midune (rayisiyan). vali vazire sabeghe eghtesado az koja dar ovordan man nemidunam! har gerdi gerdu nist. vezarate eghtesad kodume?!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

با اجازتون تضاهرات که مکتوب کردین با ظ مینویسند
ارادتمند
ویراستار یک هفته نامه مهر و موم

-- سالومه ، Oct 30, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)