تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

ايران ۱۴۱۵

سلام شنوندگان عزیز به گزیده‌ای از خبرهای کلاغستون ۳۰ سال دیگر توجه کنید. لازم به ذکر است که بعضی از اخبار این بخش برای خانم‌های حامله و کودکان نامناسب می‌باشد.
گوش دهید و دریافت کنید

وزارت آمیزش و پرورش ۲۹امین سال تاسیس خود را جشن گرفت، این وزارت خانه با شعار "توانا بود هرکه باردار کند" در سال ۱۳۸۶ با رای اعتماد مجلس به فاطمه رجبی کار خود را آغاز کرد و توانست انقلاب جمعیتی مورد نظر را ایجاد کند. با آغاز به کار این وزارت خانه، مدارس عملا تعطیل و به مراکز جفت‌گیری و صیغه مبالغه تبدیل شدند.


سه روز پیش ایرانن موفق شد در زمینه میزان تلفات جاده‌ای رکورد جهانی جدیدی ثبت کند. به گفته کارشناسان، بعد از انفجار جمعیتی اواخر دهه هشتاد، چون جای کافی برای عبور و پیاده‌روی شهروندان در پیاده‌روها وجود نداشت، مردم عزیز بچه‌پرور ایران مجبور شدند به سطح خیابان‌ها بیایند و میزان برخورد عابران پیاده با وسائط نقلیه به حداکثر رسید.


فردا، مراسم سالگرد کشته‌شدگان زلزله بیست سال پیش تهران برگزار می‌شود. به گزارش قارقار مرکزی خبر، متوسط سن کشته شدگان زلزله ۱۵ سال بوده است، یکی از کارشناسان تامین اجتماعی سابق، که سازمانی بود که چند دهه پیش در ایران فعالیت می‌کرد، به خبرنگار ما گفت که بعد از انفجار جمعیتی سال‌های هشتاد، جای کافی برای اسکان نوجوانان و جوانان وجود نداشت و مجبور بودند در ساختمان‌های نیمه تمام باقی مانده از دوران شهرداری احمدی‌نژاد زندگی کنند که مقاومتی هم در برابر زلزله نداشته است. لازم به ذکر است که سازمان تامین اجتماعی از روزی که جمعیت ایران از ۹۰ میلیون نفر فراتر رفت، تعطیل شد.


سازمان ملل، ایران را شاحب بیشترین گدای زیر سی سال معرفی کرد. به گزارش قارقار مرکزی خبر، ایران موفق شده تمامی کشورهای منطقه را از دور خارج کند. پس از آغاز بحران شدید بیکاری در ۱۳۹۵، دولت ایران موفق شده بود با آغاز جنگ منطقه‌ای، تعداد بسیاری از جوانان را به جنگ بفرستد و هم بیکاری را به حد اقل برساند و هم خانواده‌ها را از نگرانی بابت بیکاری فرزندان رهای بخشد، اما از سال ۱۴۰۳ که همسایه‌های ایران گفتند برو بابا حال نداریم، و بسته شدن مرزهای ایران، همزمان با تعطیلی مکتب‌خانه‌ها سبب آغاز آموزش‌های رایگانی گدایی در شهرهای بزرگ شد، به نحوی که به تهران، مشهد و قم رقبای شهر سامرا در گداپروری شدند.


جایزه "گوبلز" که با تایید احمدی‌نژاد، رئیس جمهور ایران در قرون وسطی برای رقابت با جایزه نوبل به راه افتاده بود، امسال جایزه هنری خود را به آقای کمرسلطان و بانو کمرالملوک حشیری تقدیم کرد. این زن و شوهر موفق شده‌اند از ۳۰ سال پیش بدون وقفه بچه تولید کنند. متاسفانه به دلیل کمبود مواد غذایی، بعضی از بچه‌های این زوج فداکار و متعهد، همدیگر را خوردند.


وزارت بهداشت و صدور اندام گفت، فروش اعضای بدن از جمله کلیه، دست، پا و غیره! به بالاترین حد خود رسیده است. این اطلاعیه در حالی صادر شد که به خاطر موفقیت اخیر ایران در تامین قطعات یدکی انسانی، بسیاری از کشورها به جای نفت از ایران قطعات بسته‌بندی شده خریداری می‌کنند.

و آخرین خبر آنکه وزارت خاکستری و امنیت اعلام کرد که میزان فروش گوشت تقلبی به چلوکبابی‌ها افزایش
فراوانی داشته است. هنوز هیچ منبعی همزمانی این اتفاق با آدم‌ربایی‌های اخیر را تایید نکرده‌است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

baba kotah bya adam yek jorish misheh ina ro gosh mide?

-- laloleh ، Oct 28, 2006

یه سری به هم بزن... فکر کنم از خوندن چند تا خط ما ضرر نکنی ... به امید موفقیتت..
www.hoodar.persianblog.com

-- میر علی خطیبی ، Oct 29, 2006

فقط میتونم بگم احسنت . ادامه ادامه ادامه

-- مینا ، Oct 31, 2006

age injoori bashe ke khoobe

-- Mr.P ، Nov 2, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)