تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

تشکر سلطنت​طلبان از دولت احمدی​نژاد

گوش دهید و دریافت کنید

دولت احمدی​نژاد، دو روز بعد از عید فطر را تعطیل رسمی اعلام کرد. به همین دلیل امروز حزب مشروطه خواه، پيام تشکری خطاب به دولت احمدی​نژاد صادر کرد. در متن اين پيام آمده است:


...ما سپاس​مند دولت ايران هستيم که پنج​شنبه ۴ آبان، خجسته زادروز ميلاد باسعادت مرحوم خلدآشيان، شاهنشاه آريامهر را به بهانه امتداد تعطيلی عيد فطر تا روزجمعه، تعطيل و شادباش عمومی اعلام کرده است. بدينوسيله سلام همه اعضای خاندان سلطنتی را به خانم بچه​ها برسانيد! انشالله بعدها جبران خواهيم کرد.


اکبر گنجی در پارلمان اروپا سخنرانی کرد. به گزارش قارقار مرکز خبر، اکبر طی سخنانی گفت:تا وقتی اروپا به ایرون بابت نفت پول میده، دولت ایرون هم مساله ضایع شدن حقوق بشر رو به هسته خودش حساب نمی‌کنه !


يک ديپلمات اروپايی در گفتگو ما خبرنگار ما گفت که ما هميشه از کسانی که زندانی می​شوند حمايت می کنيم تا دولت ايران نفت را به ما ارزان​تر بفروشد و ما هم حرفی از زندانی نزنيم،. پس زندانی شدن فعالان ايرانی به نفع اقتصاد ماست! مگر به خاطر مرگ زهرا کاظمی نبود که دولت کانادا در چند معامله اقتصادی از ايران تخفيف گرفت؟ پس به اکبر بگوييد حرف بيخودی نزند!


رئيس معزول بانک پارسيان که با فشار احمدی​نژاد و بانک مرکزی کله​پا شده بود، با رای ديوان عدالت اداری به سر کار خود بازگشت. احمدی​نژاد که پيش از اين قرار بود ظرف ۲ هفته خشتک "طالبی" رئيس بانک را بوسيله افشاگری روی سر نامبرده بکشد، فعلا کوتاه آمده است. دولت خدمت​گذار قرار بود فاسدان اقتصادی را لو بدهد، و تصادفا موارد مربوط به صندوق​های قرض​الحسنه که عامل پول​شويی بعضی از آقايان بازاری و سرداران اقتصادی است را به فراموشی سپرده​اند.


دولت پيشنهاد تشکيل وزارت جهاد بچه​سازی را به مجلس داد. بنا به اين گزارش، پس از سخنان اخير رئيس دولت مبنی بر عدم کفايت دو بچه، نهضت توليد کودک به راه افتاده


روزنامه "بارورم کن" ارگان حزب جديد التاسيس "۲تا کمه" از وزارت ارشاد تقاضای مجوز کرد. هيات نظارت هم با وجود آنکه ۲۳۰۰ درخواست روی دستش باد کرده، قول داده در اولين نوبت لای اين پيشنهاد را باز کند. از سوی ديگر، هيات نظارت پس از تعطيل کردن روزنامه روزگار اعلام کرد، با آنکه مسوولان روزنامه اعلام کرده بودند


همچنين دولت قرار است علاوه بر مواد لازم، تسهيلاتی برای تزويج جوانان فراهم کند. بانک مرکزی نيز اعلام کرد حاضر است وام بچه​سازی را همراه با وام ازدواج در اختيار زوج​ها بگذارد و در صورت حاملگی در همان ماه اول، از خير بازپس گيری کل وام بگذرد.


يکی از وارد کنندگان دارويی کشور نيز برای واردات وياگرای مردانه و نمونه زنانه آن اعلام آمادگی کرد. نمونه تقلبی فقط باعث می​شد مصرف کننده اشيا را بزرگ​تر ببيند. همين!


راديو نيز قرار است برنامه ويژه راه شب اروتيک(همان حشر خودمان) را اول بعد از تصويب بودجه راه اندازی کند. اين مساله باعث اشتغال آبرومندانه بسياری از مردان و زنان خيابانی نيز خواهد شد. دولت معتقد است که برای ازدياد جمعيت بايد از مشوق​های خاص بيشتری هم بهره گرفت. ممکن است کانال کابلی ويژه​ای نيز برای ايجاد تحريکات لازمه راه اندازی شود.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

canada ro khoob oomadi

-- parsa ، Oct 26, 2006

مطالب جالبی دارید.
مسائل روز را به خوبی مطرح می کنید.
(طنز سیاسی)
راستی شما در دیده بان لینک شدید.

-- نوگل منشوری( دیده بان) ، Oct 28, 2006

salam dadashi man aji hastam in ye tanze ba hal

-- aji ، Oct 31, 2006

کاش قیافه اب نخورده آقای نژاد رو حین خوندن این مطالب میدیدم. راستی به نظر شما آقای نژاد تا حالا فکر هم کرده نمیدونم چطوری دکتر شده . البته ممکنه چون ماما شده جای دکتر به فکر کسب نان حلاله:d

-- فرهاد ، Nov 4, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)