تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

هرکه دارد هوس نسل جدید ...!


تشکیل جماع راست افراطی!

گوش دهید و دریافت کنید

آقا قبول نيست! اين رئيس​الوزرای زمانه ما را محروم کرده از زدن حرف​های سکسی سياسی در مورد آقوی احمدی​نژاد، اونوقت وقتی آقوی احمدی​نژاد خودش از ای حرفوی بدبدا می زنه، تکليف ما چيه؟


توجه کنيد ای آقو به زبون خودش چيا که نگفته!


گفته که من با اينكه مي‌گويند دو بچه كافي است، مخالف هستم.


به گزارش خبرنگار ما از نشست مشترک مجلس و دولت، آقوی رئيس جمهوری فرمودن:


"کشور ما امکانات کافی برای ۱۲۰ ميليون جمعيت دارد. من نمي‌گويم خانم‌ها كار نكنند، بلكه معتقدم آنها بايد در صحنه حضوري فعال داشته باشند. اين‌كه مي‌گويند دو بچه كافي است، من با اين امر مخالف هستم. كشور ما داراي ظرفيت‌هاي فراواني است. ظرفيت دارد كه فرزندان زيادي در آن رشد پيدا كنند، حتي ظرفيت حضور 120 ميليون نفر را نيز داراست. اين غربي‌ها خود دچار مشكل هستند و چون رشد جمعيت‌شان منفي است، از اين امر نگران هستند و مي‌ترسند كه جمعيت ما زياد شود و ما بر آنها غلبه كنيم، به همين خاطر مشكل خودشان را به ديگر كشورها صادر مي‌كنند. ظرفيت اشتغال در كشور ما خيلي زياد است، من معتقدم خانم‌هاي متاهل مي‌توانند نيمه‌وقت كار كنند، ولي حقوق كامل بگيرند.


او همچنین گفت که فعلا آقایان و خانم​ها موظف هستند روزانه ۸ ساعت کار کنند، ما یک ساعتش را از روز کم می​کنیم و به کار شیفت شب یک ساعت اضافه می​کنیم فقط برای ما گزارش کار بفرستند تا اضافه حقوق هم بگیرند، تا اینطوری مطمئن شویم جمعیت کشور برای ساختن سپاه و پاک کردن اسرائیل از روی نقشه دارد زیاد می​شود!


رئیس جمهور در پایان با اشاره به مشکل بیکاری فعلی گفت، اصلا نگران نباشید، اگر خانواده​ها برای ما گزارش کار بفرستدن و ما آثارش را بررسی کنیم که صحت دارد(نمونه ادرار - تصویر سونوگرافی و ...) ما خانه​داران را هم شامل بیمه کاردرمانی! خانه​گی می​کنیم!


لازم به ذکر است که انفجار جمعیتی ایران شرایط بحران جهانی و ظهور مورد نظر هیات دولت جمکران را حتما فراهم خواهد کرد.


در همین راستا، جناح راست افراطی موسوم به اصول​گرا، به جماع راست افراطی اثنی حشری تغییر نام داده است.


آقا و خانم الهام هنوز در این باره تفسیری ارائه نداده​اند! يکی از کلاغ​های خانه ايشان گزارش داد که خانم الهام مشغول ارائه طرح خلع لباس مخصوص شيفت شب است که حتما به معجزه هزاره سوم بيانجامد!


از سوی ديگر قرار است وزارت ارشاد با چاپخانه​های توليد بسته​های کاندوم داخلی برخورد جدی کند، وزارت بهداشت هم در تمامی بسته​های موجود در بازار سوزن بزند تا اثرات استعماری غربی کنترل جمعيت از بين برود.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

baba ina hamash cherte,akhe nemidoonam in adame AGHEL ye zarre zahmate fekr kardan be khodesh nemide va vaziate alane jame'ey eftezahe maro nemibine ke dahanesho baz mikone va ...mizane?ajab az in adamaye aghle kol!!!!

-- nasim ، Oct 24, 2006

سلام ، خسته نباشید ... نه ... واقعا خسته نباشید و دم شما گرم ... من همیشه از شنیدن " خبرنگار " اولین چیزی که تو ذهنم تداعی میشه یه مدعی العموم قاطع و دلسوزه ، و البته از نظر بعضی ها شما موجودات مزاحم و چیزی هستید ... این چیزم که می دونی چیه دیگه ... خلاصه اینکه شما حرف های خودتون رو صریح میگید ، یا فیلترتون می کنن ، یا می بندن ، یا اینکه راهی زندان اوین میشید ، حالا تکلیف ما این وسط چیه ...
من هرچی فکر می کنم تنها چیزی که برای نجات ایران به ذهنم میرسه اینه که بازم حزبل ها یعنی همون مقدس ها یا حزب الهی ها قیام کنن و بگن آقا جون اسلام و جمهوری اسلامی که ما میخوایم این نیست ، بفرمایید تشریف ببرید ... اینجوری خوبیش اینه که آبروی اسلام و علمای خاص حوزه هم محفوظ میمونه... حالا این طرز فکر منه ، اگه وقت دارید و زحمتی براتون نیست یه سری هم به وبلاگ من بزنید و اگه در مورد مطالب من موردی به نظرتون میرسه مطرح کنید ، چون از نظر خودم این یه کار جدیه و نمیخوام توش گاف بدم ...
موفق باشید
اینم آدرس وبلاگم ...
www.iran1400.mihanblog.com

-- محمد جواد ، Oct 24, 2006

... بسم الله

-- amirferrari ، Oct 24, 2006

سلام:
خدا وکیلی آخر هوش است خدا به خیر بگذراند!
تقصیر ندارد جو گیر است!

-- yasaman ، Oct 25, 2006

آقای احمدی نژاد دوست دار نسل انسان است اما به معنای بیولوژیکی اش . احمدی نژاد احتمالا تا چندی دیگر اشتراک زنان را که از سوی برخی از طرفداران مرام های اشتراکی (از جمله مزدک خودمان در عصر ساسانیان)مطرح شد اما لیبرال های ملحد بی ناموس بی غیرت آن را غیر اخلاقی دانسته و رد کردند مجاز اعلام می کند و از طریق اولاد تولید شده که ان شاء اله همگی از ذکور خواهند بود به گسترش مرز های امت اسلامی و محدود کردن سرحدات دارالکفر مبادرت ورزبده و نسل هر چه کافر ذمی حربی است را از بین برده و آنگاه بر سر چاه جمکران رفته به حضرت صاحب الزمان اذن خروج می دهد.
پس هم اکنون نیازمند یاری شبانه تان هستیم
دست در دست هم
... در ... هم
میهن خویش را کنیم آباد

-- بردیا کذاب ، Oct 30, 2006

من به عنوان 1 خانم دم بخت! از این سخنان ترسیده و تا اطلاع ثانوی از هر گونه جفت یابی دوری میکنم.بابا مردم ما منتظر 1 چشن!خوب ایشون منظوری ندارن نفسشون و(...)از جاهای خیلی گرم و نرم بلند میشه.!؟به فکر امت واحد اسلامی که نیستند. پس خدا قوتی به ایشان و اهل منزلشان میگوییم.

-- مینا ، Oct 31, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)