تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

دوربین مدار بسته در بیت‌الخلاِ دانشجویان


عید فطر امروز یا فردا یا پس فردای شما مبارک!

گوش دهید و دریافت کنید

وزیر خارجه افغانستان از تحریم ایران ابرزا نگرانی کرد. وی گفته است در صورت تحریم ایران، تعداد بسیار زیادی از پناهندگان ایرانی به افغانستان خواهند آمد و افغانستان توان تحمل این همه پناهنده را نخواهد داشت!


به یک خبر دانشجویی توجه کنید: سخنگوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهر کرد گفت تعداد دوربین‌های مدار بسته امنیتی نصب شده در دانشگاه شهر کرد افزایش یافته است. به گزارش قیسنا، خبرگزاری کلاغ‌های دانشجوی ایران، مسوولین دانشگاه‌های کشور تصمیم گرفته‌اند در تمامی نقاط دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها دوربین مدار بسته کار بگذارند. گفته می‌شود تمرکز اصلی این دوربین‌ها در توالت‌های دانشگاه‌ها می‌باشد چون به فعالیت‌های بودار دانشجویان بشدت مشکوک شده‌اند.!


سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفته است بشدت مخالف براندازی ایران است. گفته می‌شود لاوروف پس از خواندن وبلاگ هودر که ماتحت تاثیرش است، این سخن را گفته است!!


هاشم رفسنجانی در دیدار با گروهی از دانشجویان گفت: انتقاد در دوره ریاست جمهوری من مرا نگران نمی‌کرد.!


به گزارش خبرنگار ملی مذهبی ما توجه کنید!!


علی اکبر موسوی خوئنی پس از تحمل ۱۳۰ روز زندان در بند ۲۰۹ آزاد شد. در طول این مدت مسوولین بند با او با ملاطفت و نرمی برخورد کرده‌اند و هیچ اثری از ضربه و تق و توق روی سر و صورت او هویدا نیست. همچنین گفته می‌شود فوت پدر موسوی خوینی هیچ ارتباطی با دستگیری او نداشته و پدرش از دستگیری موسوی خوئینی بی اطلاع بوده است. در طول چند سال گذشته، تعداد زیادی از اعضا مسن خانواده‌های زندانیان سیاسی بعد از شنیدن برخوردهای صورت گرفته جان به جان آفرین تسلیم کرده‌اند.!


در روز قدس پیش از تظاهرات روز قدس، شب‌نامه‌ای علیه خاتمی و رفسنجانی توزیع شده است؛ به تفسیر خبری در همین باره توجه کنید:!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

عالي بود

-- عبداله ، Oct 29, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)