تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

روز قدس ارسنیکی

گوش دهید و دریافت کنید


محمود احمدی نژاد اعلام کرد، اسرائيل رفتنی است. به گزارش دفتر مطالعايت تاريخی راديو زمانه، در سال ۱۳۶۰، محمدعلی رجايی رئیس جمهوری وقت پيش از انفجار مقر نخست وزيری گفته بود "مرگ دولت صدام فرارسيده است"شعار مذکور تا سال ۱۳۶۸ در يکی از ميادين اصلی شيراز نصب بود. و دولت صدام ۲۲ سال بعد سقوط کرد. پيشنهاد می سود شعار جديد احمدی نژاد تاقرن‌ها در همان ميدان شهر شيراز آويزان بماند تا مردم پیش‌بینی احمدی‌نژاد را فراموش نکنند


ديروز در تظاهرات روز جهانی قدس، هزاران نفر با همراه داشتن کاسه واجبی و داروی نظافت، پاک کن، وايتکس به طور سمبليک اقدام به نمايش قدرت پاک کنندگی ایران در مقابله با اسرائیل کردند. اين گزارش حاکی است بوی شديد داروی نظافت باعث ابطال روزه برخی از تظاهرات کنندگان گرديد. از طرف ديگر دفتر احضار روح قارقار مرکزی خبر اعلام کرد تماس های متعدد تلفنی با اين دفتر در مورد ظهور روح سعيد امامی بعد از افزايش
ارسنيک هوای تهران گرفته شده است.


دست اندرکاران روزنامه "روزگار: اعلام کردند اين روزنامه را به صورت غيرسياسی و بعد از بريدن عضو و اعضا شريفه سياسی آن منتشر می کنند. يکی از خبرنگاران ما از تهران گزارش داد "روزگار" نخستين روزنامه تاريخ ايران است که بعد از سه شماره اخته می شود. مجوز بعدی اين روزنامه تحت عنوان مليجک اخيرا صادر شده بود.


کره ماه در آستانه پايان ماه رمضان متواری شد. از شهر سه نقطه و قيام گزارشی داريم که می​شنويد.


سلام شنوندگان عزيز! هم اکنون از بالا پشت بام حاج​حسین سوهانی و پسران با شما صحبت می​کنم. صدها انسان محترم و مسن که مطمئنا چشمان​شان کم سو است دارند همينطوری آسمان را نگاه می کنند و دنبال ماه می گردند. چون يکي از اعضا دولت جمکران، ببخشيد دولت احمدی​نژاد هم پيشنهاد کرده وزارت رويت ماه برای رفع مشکل رويت هلال در اول و آخر ماه رمضان تسکيل شود. همچنين موسسه آموزشی رويت هلال برای همه بزرگان يک دستگاه تلسکوپ فرستاده که شباهت عجيبی به آفتابه دارد. ظاهرا شکل آفتابه رافع مشکل شرعی تحريک کننده تلسکوپ است که لنزش بلند و کوتاه می​شود.


وزارت ارشاد به خاطر نگرانی عدم تکرار مرگ ناگهانی خبرنگاران در سال جاری بنا دارد خبرنگاران حوزه‌های سیاسی را با یک فروند سی-۱۳۰ به سفری تفریحی بفرستد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

nikahang-e-aziz,salam
az inke sitet hamishe berooze khoshhalam.
damet garm!

-- nooreddin ، Oct 21, 2006

خیلی بی مزه است موضوعتان و بی ربط

-- بدون نام ، Oct 23, 2006

salam az inke harfetoon o mizanin o nemitarsinkhoshhalam. ma montazere khabarhaye daghigh o bi parde shoma hastim

-- sarai ، Oct 29, 2006

دارد شور میشود

-- بدون نام ، Nov 1, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)