تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

شب جمعه نسبتا مبتذل روز جهانی قدس

گوش دهید و دریافت کنید

کورتاژ فرهنگی آزاد شد.به گزارش رسیده از قارقار مرکزی خبر در تهران، ناشرین روزنامه روزگار موفق شدند باخوردن چند قرص سمی، این روزنامه را سقط کنند. مسوولین این روزنامه در چند روز گذشته شدیدا ماتحت فشار وزارت ارشاد بودند که یا فعالیت‌شان را قطع کنند یا صفحه سیاسی‌شان را فتیله پیچ. محمد قوچانی سربیر روزگار گفته است که فعلا نمی‌سربیرد. یکی از اعضای وزارت ارشاد که نخواست نامش عنوان شود گفت که وزیر ارشاد به اعضای روزنامه روزگار که روزگارشان سیاه شده پیغام داده که بروند دنبال یک شغل شرقفتمندانه!


احمد زیدآبادی تهدید شد. به مصاحبه همکارما با زیدآبادی توجه کنید:


آقای زیدآبادی، این ماجرای تهدید از کجا آب می‌خوره؟


اولا یکی از بچه‌هایی که تازگی از بند ۲۰۹ آزاد شده پیغام آورده از بازجوها که اگر ای زیدآبادی دهنشو نبنده، یی پرونده‌ی ورش درست می‌کنیم، یی وِجب روغن روش باشه


آقای زیدآبادی، شما چه برنامه‌ای دارید در صورتی که بخواهند شما را دستگیر کنند؟


من برنامه مرنامه که ندارم، تنها کاری که می‌کنم اینه که اینقده با ای بازجو حرف می‌زنم که سرش بره و پشیمون شه، اگه یی بازجو دیگه هم بفرستن، ایقد باهاش حرف می‌زنم که او هم سرش بره، اینا فکر کردن ما بلد نیستیم؟ ایقد حرف می‌زنم تا کلافه بشن، خودشون ما رو بندازن از زندان بیرون!


آقای زید‌آبادی، پیامی برای تهدید کنندگان دارید؟


گندلوس‌ها(یک اصطلاح اختراعی زیدآبادی است-مترجم) اگه منو تهدید می‌کنید، چنان اونجا سرتونو بخورم که از هر چی سرخوری ما هس، پشیمون بشین، ای از ما گفتن! ای خط، ای نشون!!!

ادامه خبرها


فردا روز جهانی قدس است و هنوز بر روی بعضی از دیوارهای تهران نوشته شده که راه کربلا از قدست می‌گذرد، بر اساس گزارش‌های ثبت نشده، هنوز خط هواپیمایی کربلا-بیت‌المقدس راه اندازی نشده ولی در صورت استفاده از هواپیماهای توپولف خطوط ایران-ار تور، فرهنگ شهادت مورد نظر تقویت خواهد شد


در همین حال، جرج بوش به مناسبت روز قدس گفت، راه پیونگ‌یانگ از تهران می‌گذارد، کارشناسان معتقدند این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست! و با توجه به حضور کشتی‌های جنگی آمریکا در خلیج فارس ممکن است اتفاقاتی صورت بگیرد


بخش مبتذل کلاغستون شب جمعه


سلام نعلیکم. والو ما رفته بودیم آزمایشگوی پزشکی نتیجه آزمایشمونو بگیریم،مدارکمونو اشتباهی دادن بهمون. گفتن ما که خانوم کلاغ باشیم پروستاتمون مشکل داره، حاج‌آقامون‌هم بیماری رحم داشت!


حالو که معلوم شد حاج خانوم باکی‌اش نی، پدر ما رو در آورده که می‌خواد پولشو صرف عمل جراحی بینی‌اش کنه! عامو مگه عمل بینی مثل عمل مزاجه اینقدر راحت باشه؟


کبت! حالو فاعلیت زنانه منو زیر سوال می‌بری، چنان این شب جمعه‌ای با عدم تمکین پدرتو در بیارم که نگو...برو ستاس خود کفایی!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

لهجه سیرجونیت خوب نبود!

کلاغستون: شرمنده! مدتيه از احمد دور افتاده​ايم!

-- لالوله ، Oct 20, 2006

لهجتون شیرازی نه؟

-- ایمان ، Oct 20, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)